Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miljoonakala palaa kehiin  (Luettu 3392 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.11.2005 13:01:13 »

Moron kaikille!

Olen joskus muinoin kirjoitellut tällä samalla aliaksella palstoille, ja palasin siis taas, hiljaisuuden jälkeen. Kivaa treffata taas teitä "tuttuja".

Miljoonakala on kalaisa nainen, jonka karttaa Neptunus hallitsee MC:ltä. Mulla on lähestulkoon kaikki mahdollinen kaloissa, ihan vaan jokunen ulkoplaneetta siellä jossakin, väriä ja vastapainoa antamassa.

Jos täällä vierailee muita meikäläisiä, tällaisia yhden merkin ihmisiä, kuulisin mielelläni teidän elämänkokemuksianne. Kun ei se elämä ainakaan minulle ole kuitenkaan ollut ihan yksinpuolista vaan kokolailla erikoista huttua.

Hienoa astrosurffailua kaikille!
tallennettu
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2005 15:27:59 »

No jopas!

Olen ihan otettu että olen oikein jäänyt jollekulle mieleen! Snif pyyhin liikutuksen kyyneleitä silmäkulmastani  Smiley

Kiitos kysymästä, iloinen perhetapahtuma tuli aivan odotetulla hetkellä 6.6. joten kyllä siinäkin aurinko ja suloinen venus tarpeeksi lähellä ovat. Piskuinen energia-tyttö tälläkin hetkellä viilettää ympäriinsä.

Kovasti onnea sinulle Tähdenlento isoäitiydestäsi, oletko jo kuinka monetta kertaa ylpeänä isoäitinä? Mukavia uutisia!

Palaillaan ja viesteillään astroisista asioista!

~Miljoonakala
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: