Minulle tietokone ei sovi. Olen aina jotenkin vieroksunut sitä, mutta tietysti hoitanut sillä asioita, kirjoitellut omia juttuja, yliopistotöitä ym. mutta nyt oltuani 10kk toimistotöissä...
Niskat jumittivat venyttelystä ja kävelystä huolimatta, migreeniä oli USEIN, piilareita ei voinut käyttää töissä silmien ylenpalttisen kuivumisen takia ja loppuvaiheessa alkoi yleinen tuskastuneisuus. En vain pysty enää istumaan koneen ääressä 8 tuntia joka arkipäivä. Olin tulla hulluksi. En pystynyt olemaan missään asennossa, kuin suljetun paikan kammo sidoksissa olosta. Lisäksi mielikuvani alkoivat muuttua ruuduksi. Hmm, miten tämän nyt selittäisi? Siis näin mielikuvia kuin nettiruutuna tai sinä monotonisena työruutuna, jota jouduin käyttämään. Vaikka yritin pitää mielikuvitusta ja vireyttä yllä lukemalla ja maalaamalla. Nykyään tuskastun tosi nopeasti koneen ääressä ja olen sen jälkeen levoton ja ärtynyt. Yritänkin tulevaisuudessa hankkia semmoisia töitä, jossa ei tietokonetta paljon tarvita. Mutta onkohan semmoisia paikkoja enää...