Artemis
|
|
« Vastaus #90 : 12.10.2006 19:11:44 » |
|
Kahvista voisi kaiketi päästä hyvinkin eroon niin että vähentäisi pikkuhiljaa, esim kupillisen kerrallaan. Ehkä keho totuttelisi paremmin kestämään vähemmällä kofeiinilla ja oireet ei tulisi niin pahana : Kahvi päänsärky on kamalaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #92 : 12.10.2006 20:02:00 » |
|
En muista että olisi yhtään riippuvuutta.. todellista..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #93 : 13.10.2006 16:57:56 » |
|
Ja jostakinhan se ilo pitää löytää : . KUIS ois sexi!! ? ( en tarkoita itseäni ) Niin sexi ois kivaa, mut kun olis joku kenen kaa sitä harrastais. Yksin se ei ole niin kivaa. Ylitalon ukko loi meidät ihmiseksi Aatamin ensimmäiseksi ja Eevan toiseksi ihanaksi naiseksi heidän välilleen tuli seksi
Se on havaittu peräti tarpeelliseksi mekin on saatu se ilmaiseksi joskus se on muuttunut maksulliseksi joskus jopa luotolliseksi mutta silloin se on tullut rikolliseksi monet se tekee iloiseksi toiset jopa totiseksi kuutamoiltoina haaveelliseksi kesäisin joskus metsäiseksi silloin tulee helposti pihkaiseksi joillekkin käypi iltaseksi sen jälkeen tulee uniseksi ja itsensä tuntee tyytyväiseksi joskus saattaa jäädä aamuseksi jolloin on varaa että menee nyhjäämiseksi tai siirtyy peräti huomiseksi varsinkin nuoret se tekee onnelliseksi joskus aivan hysteeriseksi vanhetessa menee silittelemiseksi joskus vain kuvien katselemiseksi jos huomaa itsensä yksinäiseksi vetää se mielen murheelliseksi
tämä loru on tehty tilapäiseksi eikä ole tarkoitettu haitalliseksi vaan tekemään tämänkin yhteiseksi meidän kaikkien viihtymiseksi niin ihmeellinen on seksi.
teilläkin meni taputtamiseksi niin minäkin niiaan kiitokseksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2006 17:01:46 kirjoittanut Jinx »
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #94 : 13.10.2006 18:10:51 » |
|
Olen joskus huomannut että suomenkieli on yhtä '-kokottelu-kököttelyä', mutta en koskaan että se on myös yhtä -seksiä! Jukra!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #95 : 13.10.2006 23:34:08 » |
|
Jinx! Kyllä taputinkin vimmatusti. 'Vaikka saattaakin mennä nyhjäämiseksi'- oli paras. Nauroin vatsa kippurassa. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #96 : 14.10.2006 08:38:35 » |
|
Mies aamiai-seksi..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #97 : 14.10.2006 08:56:50 » |
|
Mies aamiai-seksi.. ..kävis myös illalli seksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #98 : 14.10.2006 14:08:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #99 : 14.10.2006 23:35:33 » |
|
Menis muuten kaupalliseksi.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #101 : 15.10.2006 11:20:23 » |
|
Nyt olen joitain päiviä kituuttanut kahden cappucinon päivä vauhtia .........
Elähä virka mittään, mie olen ruvenna juommaan kaffea siunki puolestas ps. yritän oppia täkäläistä murretta, mutta tuskin tuokaan meni oikein
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 11:38:21 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #102 : 17.11.2006 13:08:38 » |
|
Noniin nyt on syytä minunkin hieman ylpistellä 4
päivää Täysin ilman tupakkaa ja tällä linjalla jatketaan... Ei kuulosta ehkä kovinkaan monelta päivältä, mutta tästä on hyvä lähteä! Eikä edes tee mieli, johtuuko siitä että olen kipee? En tiedä eikä väliä. SE ON NIMITTÄIN LOPPU NYT!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #103 : 17.11.2006 13:10:07 » |
|
HYVÄ JINX !!!!!!!!!!! Minäkin olen ylpeä sinusta! Jatka samaan malliin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #104 : 17.11.2006 13:21:55 » |
|
Minakin olen vahentanyt puolet tupakoista-teen kovia keskusteluja itseni kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|