Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bissehoroskooppi  (Luettu 27043 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #15 : 09.09.2006 22:11:50 »

Laulaavat karaokea nuotin vierestä, kun tossa kävin äsken pihalla tupakalla..
 2funny  2funny  2funny  2funny  2funny  2funny  2funny  2funny
Ette varmaan menetä mitään.. Cheesy
Oih, muistanpa ne lauleloni paikallisessa karaoke kippolassa,
voi niitä raukkoja jotka joutuivat työnpuolesta selvinpäin kuuntelemaan..  :Smiley 2funny
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #16 : 09.09.2006 22:14:27 »

Jousimies:
Olet Guinness!
Itsemurhatyyppiä. Et kestä vastoinkäymisiä ja herne menee nenään pienistäkin asioista! Kärsit alenmuudentunteesta ja kavereiden mielestä olet apina. Elät koko elämäsi (suosittellaan) yksin!
Onnenkalu: Lipputangon nuppi

Meinasin revetä, kun luin ton..... miten se oli erikseen väritettykin, oli siis helppo etsiä. 2funny
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #17 : 09.09.2006 22:15:49 »

voi niitä raukkoja jotka joutuivat työnpuolesta selvinpäin kuuntelemaan..  :Smiley 2funny

Voihan sitä hetken kuunnella huumorilla, kunnes tulee rasitusvamma aivoihin  uglystupid2 2funny
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #18 : 09.09.2006 22:17:55 »

Koska minä olen itse jouskari, siksi...  :Smiley

Meidän naapurit on ollu ihanan rauhallisia tänä viikonloppuna.  smitten
Mitä siitä laulusta, mutta ne tanssiliikkeet... nimimerkki meinas revetä totaalisesti karaokebaarissa toissa viikonloppuna.  Grin 2funny
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #19 : 09.09.2006 22:26:11 »

Voihan sitä hetken kuunnella huumorilla, kunnes tulee rasitusvamma aivoihin  uglystupid2 2funny
(http://www.jeffpylenz.com/JP's%20Incredimail/Incredimail%20Cuties%20&%20Blobbies/BLOBBIES%20-TEST%201_files/image072.gif) Oli niil kyl TODELLA paljon huumorintajua,
kun pudottelin mikrofoonia ja kompuroin sen perässä,
niin jo joku kirmasi nostamaan sen mulle ja vitsaili "et laitetaanko liimalla,
ettei enää putoa".. huh, mä oisin ajanu pihalle moisen kantturan.. knuppel2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #20 : 09.09.2006 22:42:46 »

2funny 2funny 2funny 2funny *kuvittelee tilanteen mielessään vähän liiankin elävästi*
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #21 : 09.09.2006 22:46:37 »

2funny 2funny 2funny 2funny *kuvittelee tilanteen mielessään vähän liiankin elävästi*
  2funny Ja mä olen tosi onnellinen ettet ole ollut oikeasti näkemässä.. 2funny
   ..ei ole paljon lapsenlapsille kerrottavaa noissa toilailuissa.. Cheesy
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #22 : 09.09.2006 22:51:56 »

Olisit kato kääntäny tilanteen voitoks ja heittäny kunnon rock vaihteen päälle tyyliin "tää kuuluu esitykseen"  coolsmiley sitte ku oot kolmannen kerran nostanu sen mikrofonin niin pyörität sitä hetken aikaa Mike Monroe tyyliin johdosta ja sitten viskaat sen johonki ja alat riehuun ja heiluun ympäriinsä.  Cool

2funny 2funny 2funny
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #23 : 09.09.2006 23:04:24 »

Olisit kato kääntäny tilanteen voitoks ja heittäny kunnon rock vaihteen päälle tyyliin "tää kuuluu esitykseen"  coolsmiley sitte ku oot kolmannen kerran nostanu sen mikrofonin niin pyörität sitä hetken aikaa Mike Monroe tyyliin johdosta ja sitten viskaat sen johonki ja alat riehuun ja heiluun ympäriinsä.  Cool
Loistava idea..  Grin
Harmi kun en enää käy kyseisessä paikassa, ois voinu testata ton..
ainii, siinä mikissä ei ollu johtoo, mut niillä promilleilla oisin saanut se jotenkin pyörimään..
Olin nääs oikea "järjen riemuvoitto" kännissä..  Hahaa!  crazy2  2funny
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #24 : 09.09.2006 23:10:57 »

No parempi sekin kun mun ainaiset itkukännit...   Cry Embarrassed enkä ikinä oo uskaltanu edes mennä laulaan.  Undecided Kaverin kans silloin viimeks piti mennä... tottakai laulaan Nylon beatiä  Grin mä olisin menny mutta sillä kertaa kaveri jänisti hmph.

*täytyy alkaa treenaan ens kertaa varten*  coolsmiley siis laulamista, ei juomista...  2funny
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 09.09.2006 23:40:52 »

Oinas:
Olet KOFF!
Luonteeltasi olet hyvin pikkumainen ja täys jäärä. Et arvosta ketään, et edes itseäsi. Kärsit paniikkihäiriöistä ja punastut helposti. Olet myös erittäin epähygieeninen ja haiset pahalle!
Onnenkalu: Taikaviitta

YÄK  (http://www.cosgan.de/images/midi/boese/u020.gif)  KOFF on pahaa..Sen erittäin harvoin jos otan olutta se on oltava KARHUA  (http://www.cosgan.de/images/midi/frech/c015.gif)  tai Fosteria
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #26 : 10.09.2006 09:55:39 »

No parempi sekin kun mun ainaiset itkukännit...   Cry Embarrassed enkä ikinä oo uskaltanu edes mennä laulaan.  Undecided Kaverin kans silloin viimeks piti mennä... tottakai laulaan Nylon beatiä  Grin mä olisin menny mutta sillä kertaa kaveri jänisti hmph.

*täytyy alkaa treenaan ens kertaa varten*  coolsmiley siis laulamista, ei juomista...  2funny
Hihii, luontainen esilläolemisen vietti mut sinne lavalle ajoi..(http://groups.teenhelp.org/images/smilies/garnet9.gif)
jännitti niin pir**ti, huonopuoli oli et piti ottaa liian monta rohkaisu (http://www.weight-loss-forum.org/images/smilies/beer.gif)  Sad   Cheesy

(http://web.gay.hr/smilies/sing.gif) juu, nyt vaan treenaat suihkussa ja jokapaikassa
ja ens kerran kun menet kuppilaan yllätät kaverit ja itsesi upealla esityksellä..
eihän sun tarvii kun yksi biisi osata..  coolsmiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #27 : 10.09.2006 11:34:38 »

Ei menetetä todellankaan...
Mie en oikein oo "naapuri ystävällinen" ihminen, ärsyttää vaan ku ne kyylää ja utelee kaikki asiat!
Remusivat aamu viitee asti, sit tuli täysin hiljasta Smiley
Hetken jo ajattelin tossa 22:02 et soitanpa poliisit rauhan häiritsemisestä, koska sillon ku oon pitäny jotai pirskeitä ni naapurit kyllä aina valittaa...
Kosto on suloinen  Grin
No mut en sit soittanu kuitenkaa...
tallennettu
windwind
Vieras
« Vastaus #28 : 10.09.2006 12:09:08 »

Yhtä vitun juhlaa. Miksi näitä edes tehdään?
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #29 : 10.09.2006 12:37:39 »

Yhtä vitun juhlaa. Miksi näitä edes tehdään?
Pelkään että kuristan jonkun hengiltä. Tai en niinkään sitä, vaan sen seurauksia.
Remmiä.
  Oletpa positiivisella tuulella..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: