Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Myös unessa epäonnistuminen.  (Luettu 5812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 08.09.2006 23:15:31 »

Unessa oleva miesystäväni olikin homo.  Sad
Onkohan tuolle mitään merkitystä mitä se tarkoittaa, sillä tutustuin häneen unessa ja hän olikin petturi. Cry
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.09.2006 00:26:09 »

PETTYMYS
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 09.09.2006 02:48:00 »

PETTYMYS

Niin no lyhyt ja ytimekäs vastaus, PETTYMYS  Huh

Ei mulla ole hajuakaan tarkoittaako se meinneisyyttä vaiko ennustavuutta. Kiitos kuitenkin vastauksesta,  Smiley
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2006 06:50:22 »

Olen usein viimeaikoina nähnyt unia kiinnostavista kaksilahkeisista, unissa on läsnä sellainen "estävä voima"  Huh. Unissa olen aina vähän alakynnessä, tai mies osoittautuu jollain tavalla pettymykseksi.

Aamulla herätessä tietysti vähän aina keljuttaa, kun unisuhteenikaan eivät toimi. Ehkä alitajunta yrittää minua suojella... silloin kun ego luulee itsestään liikoja.  buck2 BLÄÄH!
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2006 09:04:51 »

Ei mulla ole hajuakaan tarkoittaako se meinneisyyttä vaiko ennustavuutta.

Voi olla myös pelko-uni. omista epävarmuuksista kumpuava painajainen ja pelko siitä että tämä mies ei sitten(kään) olisi se...
(esim. samaan tapaan kun veljeni tyttöystävä näki toistuvasti aiheettomia painajaisia että veljeni petti häntä).

Mutta niin, milläs pääsisi käsiksi siihen milloin mikin uni on varoitus, tai pelko, tai "totuuden ääni" tai mitä?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
MetalLady
Vieras
« Vastaus #5 : 09.09.2006 12:13:30 »

Voi olla myös pelko-uni. omista epävarmuuksista kumpuava painajainen ja pelko siitä että tämä mies ei sitten(kään) olisi se...
(esim. samaan tapaan kun veljeni tyttöystävä näki toistuvasti aiheettomia painajaisia että veljeni petti häntä).

Mutta niin, milläs pääsisi käsiksi siihen milloin mikin uni on varoitus, tai pelko, tai "totuuden ääni" tai mitä?
Olen usein viimeaikoina nähnyt unia kiinnostavista kaksilahkeisista, unissa on läsnä sellainen "estävä voima"  Huh. Unissa olen aina vähän alakynnessä, tai mies osoittautuu jollain tavalla pettymykseksi.

Aamulla herätessä tietysti vähän aina keljuttaa, kun unisuhteenikaan eivät toimi. Ehkä alitajunta yrittää minua suojella... silloin kun ego luulee itsestään liikoja.  buck2 BLÄÄH!

Kiitos teille! Osin se pitää paikkansa, että olen epävarma miesten suhteen. Tuossa pikkasen yli kuukausi sitten päättyi eräs seurusteluni se kesti kutakuinkin 3kk. Sain taas karvaasti kokea millanen mies voi olla, vaikka kyseessä ei ollut pettäminen.
Joskus tympii sellanenkin juttu, että välillä ihan oikeen kaipaa miehen seuraa, eikä ketään näy, sitten yhtäkkiä onkin 3 suunnalta joku tulossa ja olen hieman ymmällä. Mietin vaan, että miksi niiden pitää tulla just yhtäaikaa. Ehkä siinä on sekin, että ne yhdessä muodostaa sen yhden miehen ja siten en voi valita. Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 14.09.2006 09:03:34 »

Kiitos teille! Osin se pitää paikkansa, että olen epävarma miesten suhteen. Tuossa pikkasen yli kuukausi sitten päättyi eräs seurusteluni se kesti kutakuinkin 3kk. Sain taas karvaasti kokea millanen mies voi olla, vaikka kyseessä ei ollut pettäminen.
Joskus tympii sellanenkin juttu, että välillä ihan oikeen kaipaa miehen seuraa, eikä ketään näy, sitten yhtäkkiä onkin 3 suunnalta joku tulossa ja olen hieman ymmällä. Mietin vaan, että miksi niiden pitää tulla just yhtäaikaa. Ehkä siinä on sekin, että ne yhdessä muodostaa sen yhden miehen ja siten en voi valita. Grin
Siksi etta sinulla olisi valinnan varaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: