Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinaas päänsairaudet ja muiden merkkien sairaudet  (Luettu 9596 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 09.09.2006 16:26:57 »

Jännä juttu, löysin tälläisen tekstin oinaasta eräältä nettisivulta, olen toki tiennyt oinaan herkän kohdan olevan pää mutta silti aika tarkkaan kuvattu tuossa tekstissä pään vaivani:

Terveys

Oinaan merkki liittyy pään kaikkiin osiin. Huolet,loukkaantumiset ja tapaturmat vaikuttavat päähän ja sen elimiin. Hyvin monilla Oinailla on kasvoissaan, otsassaan tai kaulassaan jonkinlainen arpi pysyvänä muistona putoamisesta, onnettomuudesta tai leikkauksesta.

Oinas-ihmiselle ovat suun sairaudet ja kuulokanavien tulehdukset tavallisia. Hänellä esiintyy myps helposti hermosärkyä kasvoissa ja silmävaivoja (näärännäppy, sidekalvon tulehdus).

Miten totta, minulla on kasvoissa arpi, olen pudonnut ja saanut aivotärähdyksen, korvani ovat herkkäkohtani eli huono kuulo ja arpiset tärykalvot, minulla on ollut aiemmin ongelmia leukaluun kanssa jne...

Tuolta sivulta löytyy myös muista merkeistä, pitääkö teillä kovinkin paikkaansa?

http://www.uniluoto.com/harka.html
tallennettu
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.09.2006 19:36:06 »

Kyllä kyllä, kaikkea noita. Lisäksi vuosia vaivannut migreenityyppinen päänsärky (kun särky iskee, se kestää eri tasoisena 3 päivästä viikkoon)=saturnus oinaassa.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 09.09.2006 20:35:45 »

Lainaus
Kalat on veden merkki, jota Jupiter ja Neptunus hallitsevat Venuksen ollessa ylennetty ja Merkuriuksen ollessa maanpaossa.

Ööh...oho! Osuvasti sanottu...mutta sitä en tiennyt, että Merkurius olisi ikään kuin maanpaossa...tosi paljon tunnetta ja telepatiaa mutta muu kommunikaatio takkuilee? Enpä tiedä siitä sitten. Huh

Lainaus
Hänen metallinsa on palladium. Hänen kivensä on tummansininen kasmirilainen tai indigonsininen burmalainen safiiri. Hänen värinsä on sininen, päivänsä torstai.

Aina joka paikassa eri metalli ja kivi eri merkeillä. Tässähän menee sekaisin, mutta nuo olivat uusia minulle. Mikähän on palladium...luulin, että safiiri on vaa'an kivi. Huh Siniseen väriin kyllä tunnen suurta vetoa. Aurani väri oli testin tuloksen perusteella muuten indigo. Smiley

Terveys-kohdasta...pitää OSIN paikkansa. Vähän liioiteltu kyllä. :Smiley

Lainaus
Kala-ihminen on se, miksi hänet kasvatetaan.

Hän ei koskaan ryhdy riitelemään.

Olen kylläkin ihan oma persoonani ja se ei riipu kasvatuksesta mitenkään.

Ja ryhdyn kyllä riitelemään. En kestä perusteettomia väitteitä. Eiköhän se tullut jo selväksi aiemminkin... Wink
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 20:37:51 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2006 21:12:27 »

Minua Oinaana ei ole pää vaivannut koskaan, mutta vatsa senkin edestä (toinen Oinaan herkkä alue)
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2006 21:55:18 »

Jep, jep...pää on ainainen ongelma  Grin , Huono näkö ( ei kuitenkaan silmätulehduksia), kuulo on iän myötä hiukan huononnut toisesta korvasta, arpi nenässä , poskiontelotulehdukset olleet ikuinen riesa, päänsärkyä johtuen välillä silmistä, stressistä jne... ja välillä tosi kovaa.Hammaslääkärin vakio asiakas ja ei kai tähän enää tarvitse muuta lisätä  Grin .Maha ei kyllä oo paljon ongelmia tuottanut, päinvastoin lääkäri sanoi minulle kerran, että jos ihmiset jotain mahalaukusta ymmärtäisivät saisit olla ylpeä omastasi (oon kauhea kahvin juoja ja tupakoinki vielä !)  Cheesy

VASTAMERKKI NEITSYT

Tämä merkki liittyy sisäelimiin. Neitsyt-ihmisen vaivoja ovat suolitulehdukset tai suolten hidastoimisuus, ummetus, umpilisäkkeen tai vatsakalvon tulehdus ja suolistomyrkytykset. Neitsyt-ihminen on aina huolissaan omasta terveydentilastaan.

No niin niistä löytyy (nuorempana) suolen hidastoimisuus, ummetus ja puhjennut umpisuoli.

Ja sitten ASC  Grin

­Tämä merkki liittyy sydämeen ja verenkiertoon. Leijonan huolena ovat sydänviat, sydänlihastulehdus, sydänkalvontulehdus, veritulpat, rytmihäiriöt, sydämentykytys, leukemia sekä lisäksi sydämen vajaatoimisuus tai korkea verenpaine.

Näistä löytyy sitten rytmihäiriöt, jotka tosin loppuivat, kun lopetin stressaamisen  Cheesy

6. HUONEEN KÄRKI

­Tämä tähtimerkki symbolisoi luustoa ja polviniveliä. Kauriille ovat reumaattiset vaivat tyypillisiä ja hän vilustuu herkästi, jolloin seurauksena on helposti hermosärky. Luuston vaivat ja sairaudet ovat myös Kauris-ihmisen vaivoja.

No luusto vaivoja ei ole ollut, mutta tänä vuonna murtui jalkapöydästä pahasta paikasta luu, oli kipsissä 2 kk ja ei ole vieläkään kunnossa (tapahtumasta on nyt yli 4 kuukautta )  Grin
« Viimeksi muokattu: 05.12.2006 23:19:07 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2006 10:12:04 »

No minulla on ollut mahaongelmia myös mutta voisiko se olla nousevan ravun vaikutusta? Eikös ravuilla se maha ollut heikkokohta?
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #6 : 04.12.2006 22:15:46 »

No nuorempana pää ei ollut yhtään tulilinjalla, mutta vanhemmiten on alkanut migreeniäkin esiintymään ja pää on useammin kipeä, kersana ei koskaan. Voihan se liittyä paljon myös stressin lisääntymiseen.
Useat virtsatientulehdukset (skorpparin vaivoja) ovat kyllä vaivanneet ja angiinat ym. kurkkutaudit...mistä tämä sitten ikinä tuleekaan  idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 04.12.2006 23:46:07 »

myös vastamerkin vaivat voivat vaivata
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.12.2006 08:18:44 »

Kylläpä nuo eri merkkien "heikot kohdat" tuntuvat suorastaan pelottavan hyvin paikkansa pitävän. Ja kannattaa tosiaan myös katsaista vastamerkki niinkuin Nikki jo sanoikin.
Ja jos karttaa tongitaan pidemmälle, niin 6. huoneen kärjen merkki + sen merkin tyypilliset sairaudet saattaa kolahtaa myös.

Oinaista vielä sen verran, että työkaverini on Oinas-mies ja hänellä on onnettomuudessa vammautunut, silmiinpistävän erilainen toinen silmä. Elikkä suoraan Artemiksen tekstiin sopii tuo sarvipää.
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9 : 05.12.2006 11:10:13 »

Migrenejä löytyy ja arpia  Cheesy Onneks pieniä ja sopivia... katu-uskottavuutta lisää  2funny
Toinen korvistani ihan älyherkkä kuuleen korkeita ääniä, olisko koiran korva tullu vahingossa? 2funny Aivotärähdyksiä on tullu useampi ja se näkyy  Cheesy
Kurkunseutu onkin sit se paikka mikä pettää, ääni lähtee ja syytä ei ole selvästi tiedossa... poskiontelot vaivas murkkuiässä  buck2
Hermosärky meneekin sittensinne toiseen päähän...  idiot2
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 05.12.2006 12:04:23 »

Lainaus käyttäjältä: nikki
myös vastamerkin vaivat voivat vaivata

Totta, olen Vaaka monin kerroin, mutta mikään näistä ei ole koskaan vaivannut:
Tämä merkki liittyy munuaisiin ja virtsarakkoon, Vaaka-ihmisen vaivoja ovat noidannuoli, munuaiskivet, munuaistulehdus, sokeritauti ja rakkotulehdus.

Sen sijaan kasvoista löytyy arpi, migreeni on vaivannut ja muutenkin tutumpia nuo Oinaan krempat. ...Khiron Oinaassa, sekin saattaa vaikuttaa?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 05.12.2006 14:00:27 »

Minulle sopii hyvin kyllä tuo rapukin, kun nouseva rapu olen.

Terveys
­Tämä merkki liittyy vyötäröön, ruoansulatuselimiin ja imusuonistoon. Ravuilla esiintyy herkästi vatsan turvotusta ja vatsavaivoja. Ruoansulatus on hidasta ja siinä tapahtuu häiriöitä. Hänen vaivojaan on myös kouristukset, mahaportin ahtauma tai pohjukaissuoli- ja mahahaava. Imurauhashäiriöitä. Vaikeuksia imetys- ja vieroitusaikana. Pitkä elinikä.

Minulla on ollut ongelmia vatsan kanssa, eli stressi vatsaa, ruuansulatus ongelmia, turvotusta vatsan seudulla.
Miehelläni on myös huono vatsa, hän on rapu.
tallennettu
Louise
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 05.12.2006 21:59:00 »

Luin tuon Uniluoto sivuston horoskoopin ja tuli mieleen yksi horoskooppikirja 70-luvulta, jota silloin lueskelin ahkerasti ja teksti oli kuin suoraan sieltä kopioitu.
Joka tapauksessa, oinas-siskollani myöskin on arpi otsassa ja migreeni vaivaa aika-ajoin, lisäksi lentokoneessa kärsii voimakkaasta korvasärystä. Minulla  vesimies ei sen sijaan ole erityisesti vesimiehen vaivoja (nilkat, hermosto, verenkierto), toistaiseksi, eikä myöskään nousevan merkin vaivoja  oinas
Olen kait elänyt niin varovaisesti ettei ole mitään kummempia onnettomuuksia sattunut. 
tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #13 : 05.12.2006 22:39:57 »

Mulla tyypillisiä kaksosen vaivoja eli hengitys elinvaivoja.. keuhkoputkentulehdus tulee helposti, allergiaa.. mutta tällä hetkellä kauriin polvivaiva.. kepeillä liikun tälläkin hetkellä, kun loukkasin polveni kuukausi sitten  Grin..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 06.12.2006 00:32:18 »

Sinällään oli päteviä melki kaikki, mutta tiedossakin jo. Itse tuijottelen tuossa sairastumisalttiudessa aina ainoastaan tai paremmin etupäässä tuota kutoshuonetta ja nousua hiukan, mutta kutosta ja aspekteja sinne. Osuu suurella todennäköisyydellä, harmittavasti..
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: