Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi epäonni on tiukasti kiini.  (Luettu 33049 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 09.09.2006 17:47:03 »

Mikä siinä on, että minulla on hirveän epäonni?

Olemme poikani kanssa jouskareita kumpikin, hän  ja minä joulukuun puolella syntyneet.
Me kumpikin ollaan niin onnettomia, ettei lotossakaan tule koskaan muuta kuin 1-2 oikein. Sad

Samoten mulla on epäonnea miesten suhteenkin, siihen voikin olla syy, että kun olen jouskari, niin kaipaan sitä määrättyä vapautta, joten ehkä mulla ei olekaan mikään kiire, vaikka en koskaan enään miestä löytäisikään. :Smiley

Onko se sitten, niin että jouskareille sattuu just tuolleen. Huh
« Viimeksi muokattu: 22.11.2006 16:19:21 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #1 : 09.09.2006 18:07:55 »

Ei välttämättä epäonni, ajattele positivisesti .Itse olen harjoitellut jo
seitsemän vuotta!!! KÄRSIVÄLLISYYTTÄ
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 09.09.2006 18:18:04 »

Ei välttämättä epäonni, ajattele positivisesti .Itse olen harjoitellut jo
seitsemän vuotta!!! KÄRSIVÄLLISYYTTÄ

Kärsivällisyyttä on ollut jo 12v, jos ei oteta huomioon kesäromanssi joka oli ihan kamalan huono.
Siis avioliittokin meni karille ja eron sainkin 12v sitten.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 22:03:25 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2006 22:20:34 »

Kaikelle on tarkoituksensa, niin kliseiselle kun se kuulostaakin. Mitään ei tapahdu sattumalta eikä ainakaan meidän kiusaksemme, vaan oman kasvumme parhaaksi. Minun näkemykseni mukaan ihmisen päätarkoitus on kasvaa ja kehittyä sieluina. Valitsemme ennen syntymäämme meille sopivimmat tapahtumat ja haasteet tähän elämäämme.

Kuten tuossa jo aiemmin neuvottiin, kannattaa ajatella positiivisesti kaikest sonnasta huolimatta. Pyrkiä ainakin siihen. Ajatukset ovat voimaa ja ihminen vetää tietämättään puoleensa asioita, joita ajattele intensiivisesti. Halusi sitä tai ei. Jos hokee "En saa töitä/kotia/miestä/rahaa/onnea jne" Maailmankaikkeus katsoo, että jaha, eipä sitten anneta sille mitään noista, kun se kerran ajattelee noin.
Jos haluaa itselleen jotain, tarvitse jotain, pitää ajatella, että minulla on se jo.Jos hokee vain "haluan sitä ja tätä" Maailmankaikkeus lisää sinun haluasi, ei asioita, joita pyydät.

Joitakin asioita saamme, vaikka emme halua. Joitakin taas emme saa, vaikka haluaisimmekin. Silti jokainen saa sen, mitä hänelle kuuluu, niin hyvässä kuin pahassakin ja aina oikeassa määrin. Se on ihan itsestä kiinni, kuinka asiaan suhteutuu ja asennoituu. Onko hajonnut autonkumi huono vai hyvä juttu.

Tsemppiä! Yksin ei tarvitse tarpoa, auttajia löytyy aina!

Yksi elämän opittavista asioista on Onnellisuus - kuinka löydän onnellisuuden Itsestäni. Niin kauan kuin oma onnellisuus riippuu ulkoisista tekijöistä (raha, parisuhde, työ jne) ei koskaan voi olla täysin aidosti ja pysyvästi onnellinen. Onnnellisuus on sielun normaali olotila, johon se pyrkii tässä elämässä.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #4 : 09.09.2006 23:10:58 »

Tuosta olen kyllä tietonen, että kun valittaa kokoajan tai toisinpäin, niin se kuullaan.
Välillä olen niin toivoa täynnä, että pettymyskin raastaa rintaa. Olen siis yrittänyt opetella olemaan optimistinen, mutta se tuntuu, niin raskaalta.
Välillä heittäydyn ihan, niin etten ajattele ollenkaan.
Jotenkin tuntuu vaan, että olen ristiriidassa tunteiden ja mieltymyksien kanssa.
Olisko nyt aika tutkia hieman itseään ja katsoa peiliin mitä todella haluan yleensäkin elämältä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 10.09.2006 07:52:53 »

AthaMaarit on lukenut ilmeisesti ND Walschia.. aloita jostain visualisointikirjoista, Metal Lady. Jousimiehen karttaan syntyneenä pidän itseäni hyvin onnekkaana (varsinkin kun vähä vähältä pääsee sotkuista pois eikä ota liikaa henkisiäkään velvoitteita, hauskaa olla pitää; kun olen hakenut draamaa, sitä on tullut, kun henkisyyttä, niin sitä sitten) ja kaikki tuntuu aukeavan yhä enemmän. Joskus on jopa niin paljon mahdollisuuksia, töitä jne että pitää rajoittaa. Suhteista en sano mitään, jos ollaan meikän värähtely- taajuudella, on hieman vaikea löytää samantasoisia kumppaneita, mutta jotain pikku sielun veljiä kuitenkin. Malttia-- coolsmiley

Mitä haluat miehiltä, oletko liian kranttu, entäs muut asiat, ystävät, matkailu, henkisyys, raha, taide, teatteri, huumori.. harrastukset, tapahtumat..  laugh smiley6600
« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 07:56:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 10.09.2006 12:17:01 »

No, kyllä  aiemmin olin aika kranttu, mutta ikää kun on tullu lisää, niin osaan katso hieman erikantilta. Nyt kun olisin valmis, näin äkkii kun ajattelee, niin ei taphukkaan mitään. Sanoinkin mun muusikkoystävälle, että kai mun pitää odottaa seuraavat 12v, hän vain nauroi......ihan kuin olisi ollut pientä pettymystä hänen naurussa... anyway.
Miksi väärät ihmiset näyttävät kiinnostuksensa minuun, sillä yleensä esteenä on ollut ylivoimainen este.
Konserteissa tulee käytyä 3 kertaa vuodessa. Matkailu on huomattavasti vähentynyt. Viimesimmät vuodet olen paiskinut, niin paljon duunia, että aikaa ei ole ollut oikein mihinkään. No nyt kun olen menossa opiskeleen, niin taas on muuta ajateltavaa. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 10.09.2006 12:54:06 »

Olen tavannut ihmisiä matkoilla, netissä, tapahtumissa, ei koskaan työpaikkaromansseja.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #8 : 11.09.2006 15:25:02 »

Kivaa, taas oli 2 ja vara oikein lotossa. Mun poika oli niin optimistinen, että lohdutteli mua sanoen "mieti, nyt oli etes yksi lisää oikein, ehkä seuraavalla kerralla on taas yksi lisää oikein." Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 12.09.2006 20:43:16 »

Oletko kokeillut rahastoja ja osakesalkkuja..  angel Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #10 : 16.09.2006 21:53:14 »

Jälleen 1 ja vara oikein. Sad
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #11 : 16.09.2006 22:09:40 »

Mikä onkaan kivempaa kuin laskenta  Cheesy

7 oikein           1    0,000000065 
6+1 oikein        21    0,000001365       
6 oikein         203    0,000013198       
5 oikein      10 416    0,000677202       
4 oikein     173 600    0,011286699       
3 oikein   1 258 600    0,081828565         
2 oikein   4 228 896    0,274943978         
1 oikein   6 343 344    0,412415967         
0 oikein   3 365 856    0,218832962     

Eli 1 oikein mahdollisuus saada sen on todennäköisiin 41,2%

Periaatteessa voisi pelata lottoa niin, että lottoaa. Silloin on mahdollisuus voittoon mitä muuten ei ole.
Jos pelaa kaksi ruutua voitto mahdollisuus kaksinkertaistuu. Kolmannessa ruudussa voitto mahdollisuus kasvaa vain 50%.

Että saat neljä oikein joudut todennäköisesti pelaamaan ainakin 9 lottoriviä. Todellisuus ei kuitenkaan ole ihan suoraan näin, vaan jokaisella pelaamasi kerralla todennäköisyys neljään oikein tulokseen on 11,3% yksitellen.

Eli kannattaako lotota.... Ehkä, onhan voitto mahdollinen. Jos haluaisi saada 6+1 oikein todennäköisyys sille olisi 0,0001365%.

Kyllä, minä lottoa noin kaksi kertaa vuodessa  coolsmiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #12 : 16.09.2006 22:19:03 »

 2funny joopa joo. Mä laitankin nykyään vaan 70 centtiä lottoon. Hitto tuolla Astro.comissa sanoi, että mä muka saan helposti rahaa mistä vaan.  buck2
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #13 : 16.09.2006 22:31:53 »

70 centtiä on varmaan ihan hyvä sijoitus kuitenkin olevassa olevaan mahdollisutuuteen.

Hmmm.... Pitäisikö miettiä samoin noita rahasto-/osakesalkkuja mihin GS viittasi.

Osakkeet/rahastot ovat kuitenkin pääasiassa taitolaji edellyttäen tietämystä ja malttia pitkäaikaiseen toimintaan.

Voihan sitä tuurillakin pelata, mutta siitä lisää tarvittaessa  coolsmiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #14 : 16.09.2006 22:38:29 »

Kuules mulla ei maltti kestä, kuin 2 kk, joten se siitä osakkeista. Cheesy
Sä Lari kuitenkin olet niin, kultainen, että saat mut ihan nauramaan. Mä olen jopa paremmalla tuulellakin nyt. Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: