Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi epäonni on tiukasti kiini.  (Luettu 33073 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 20.09.2006 20:57:20 »

Outs' suo anteeksi, no niin aattelinkin. Embarrassed

Ei mitään, minähän se tässä ajattelematon "tölvänä" olin.  Grin
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #46 : 20.09.2006 21:47:30 »

(http://i52.photobucket.com/albums/g3/ksriver80/h/02.gif)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 21.09.2006 04:04:14 »

Voidaanko sanoa että suhdevalinnat ovat vääriä? Mitä sille voi jos on rakkautta kahden välillä - ilmanko pitäisi olla? Ei minullekaan kukaan MUU tullut kuvaan 2 v sitten mutta nyt kun on nämä jutut takana, ei tosiaan teekään mieli olla kenenkään kanssa. En tiedä miten kauan mieli työstää asioita. TIEDÄN että jos olisin 2 exän lähellä, siinä olisi se rakkaus, mistä he itsekin puhuvat tai syvällisyydestä ainakin (se kait siinä tuottaa sen vaikeuden). Mutta, uuden naisen tai elämänkiemuroiden takia heidän on kiellettävä ja unohdettava se kaikki. Näin ja tunsin sen rakkauden vanhan suhteen kanssa tänä vuonna ja silti se on mennyttä. Niin että kenen muun kanssa sitä olisi pitänyt olla? Suhde ei vaan JATKUNUT! että silleen, siteeratakseni jälkimmäistä pettymystä.. knuppel2 coolsmiley smitten joka oli pakko potkaista tosi kauas. Mitähän se nytkin ajattelee? Dementiako iski kun ei muista mitä meillä oli. Siellä se jossain touhuaa- Shocked

Silti, en aio kieltää rakkautta kun se taas tulee, minä en yleensäkään ole se joka kieltää, rakkaus on minulla harvinaista, se tulee vuosien väliajoin eikä muutaman viikon välein. Enkä todella hakkaa päätäni seinään enää jonkun kanssa joka ei rakkauteen pysty. Eikä sellaista ehkä tulekaan, olinhan jopa yhden kanssa joka ei ollut tunnevammainen.
  idiot2 knuppel2 angel Kiss
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 04:12:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #48 : 21.09.2006 16:00:33 »

No, mulla meinaa usko loppua kokonaan, aikansa kutakin.

Muutes, mä tänään hain postista mun uudet pillifarkut, niin ne oli liian isot Undecided mä valitsin 38 numeron, kun aattelin, että ne on pillifarkut eli aika kapeet. Muutenkin ne oli karseen näköset takaa, taskut väärässä kohassa, levensi persauksen. crazy2
Ei se mitään mä postitan ne takaisin, saanpahan rahatkin takaisin.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 21.09.2006 19:52:46 »

Mitä ihan mahdotonta on suhteissasi menossa? Minä koetan nauttia vapaudesta, yleensä kun olen hakemalla hakenut kumppania, niin tunnen kyllä väreilyn kun menen iskupaikkojen tai baarien ohi, mutten välttämättä ajaudu sinne. Myös otan niin rajun etäisyyden exiini, että kenties paha kokemus pyyhkiytyy pois ja mokomat voisi joskus nähdä vielä. Sitten olisi ehkä puhtaampi olo muutaman uuden kokemuksen jälkeen, selvittää että miksi tavattiin kun se ei nyt onnistu. Hui hai! En välitä nyt siitä rakastanko tai rakastunko - en niinkuin ennen.

Töitä tarjotaan useasta suunnasta ja koetan lähinnä kuoria kermat päältä. Niin miksi pitäisi usko menettää? Vaikka oli vaikeaa esim 2003 töissä, niin jaksoin sitten 2004 parani huomattavasti, sitten taas työmuutos. Muutoksissa joko on joku mukana tukemassa tai ei - ilmankin pärjää.

Ilmassa väreilee tänä iltana jokin.. maksoin lapsen ja seuralaisen leffaan ja saan kulkea itsekseni.  :Smiley

The everyday patterns of your life will not adequately satisfy your needs today, and you will act in ways that are completely out of accord with your habits. The function of this energy is to introduce the element of liveliness on the everyday level in order to keep your life from settling down into a dreary, lifeless routine. Actions directed at breaking free are not a bad thing, as long as you are really trying to liberate yourself, but if this tendency is carried to excess you may be simply headstrong, impulsive and rash.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 19:55:17 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #50 : 21.09.2006 20:00:32 »

Sulla hyvällä mallillaan.
Minä olen ihan tyytyväinen, jos mä pääseen sinne mihin olen yrittänyt, onhan mulla jalka oven välissä jo, mutta se ei vielä merkkaa mitään siihen verrattuna mikä on lopputulos.

Lukasin muutes tuolta MTV3 sivulta mun syntymäkartan, niin se kertoi, että sitten kun olen vanhempi, niin sitten rakkaudessa elämä näyttää valoa paremmin.... Huh oohan mä jo nyt vanhempi.

Mua yritetään muutenkin repiä joka paikkaan, mutta kun en voi, niin en voi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 21.09.2006 20:06:00 »

Niinpä.. ja ainahan itse kukin keksii että jotain puuttuu vaikka olisi suht mieluisa työ tai mitä vain. Minä, jos ei muuta niin haluan jännitystä ja riskejä eri tavalla kuin esim ravut, jotka kulkevat suht järkevästi urallaan.

Mutta tänään en kaipaa ketään ja aion nukkua hyvin. Onnea!(ei edes etäihastuksia, serkulla on eräs espanjalainen ja aloin selittää mitä luinkaan suomalaisista Esp Aurinkorannikolla, hänellä on sukuakin siellä, menemmekö miehiä jahtaamaan heh heh)..  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #52 : 21.09.2006 21:51:05 »

HIH HII. Grin


ps. voitin viking lotossa 5,20€ 
horoskooppi jouskariarvassa 3€

Olenpa ylppö. Grin
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 21:53:46 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #53 : 21.09.2006 23:34:40 »

Tuota epäonni juttua olen itsekin miettinyt.
Minä olen koko elämäni loistanut pikkuasioissa, mutta kussut isot.  :Smiley Eli, lotossa on ties kuin monta kertaa ollut se 4 oikein, mutta päävoitosta saa vain haaveilla. Olen löytänyt kutsumukseni, mutta itse alalle en ole päässyt, niin että oikeasti voisin sanoa sillä leipäni tienaavani. Ja unelma perheestä, joka Ei muodostu ainoastaan minusta, miehestä ja kissoista romahti ainakin hetkeksi hiljattain.  Sad  Angry idiot2 tickedoff
 knuppel2
Tämöä tuntuu olevan meidän suvussa sukuvika. Kaippa se on sukuvika kun ei suksi luista.  Cheesy
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
MetalLady
Vieras
« Vastaus #54 : 22.09.2006 19:06:20 »

Kuulinpa tossa, että mun sukulaisella naisellakin on sama ongelma, kuin minulla, että suhteet menee hieman mönkään. Hän niinkuin minäkin olemme kumpikin  askendentti  vaaka ja hän on muutenkin  vaaka
Olen nyt lohdutellut itseäni, että sitten kun ikää on enemmän, niin sitten onnistuu. Wink

Mun sisko oli sanonutkin, että minulle ja sille toiselle naiselle ei taida löytyy oikeata miestä. crazy2 Ei haitta, mulla on elämää vielä jäljellä. Wink
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #55 : 22.09.2006 19:09:19 »

Epäonnessakin on se hyvä puoli, että kun se loppuu tuntuu normaali tilannekkin hyvältä. Siihen kun lykästää pikku onni, niin taivaissa ollaan  smitten

Son moro siihen asti kun seuraavan kerran nähdään  Grin knuppel2
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #56 : 22.09.2006 19:40:36 »

Niin ja maistuu oikein makealle smitten

(http://i67.photobucket.com/albums/h317/rebeccabdream/91.gif)

Sitten kun saavut. knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #57 : 22.09.2006 21:46:00 »

 nousu vaaka  au jousimies myös minäkin, ilmankos olen tässä hengaillut. Epäilen että eräs alkaa hieman kiinnostua minusta, minä en hänestä yhtään. Joo no mutta onhan sitä noita leikkipoikia aina.  angel laugh smiley6600 smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #58 : 22.09.2006 23:36:48 »

No ei ole ihme, jos me ollaan tultu niin hyvin juttuun. Grin
Minä tossa aiemmin ihmettelinkin, että miten me kahestaan
jutellaan niin paljon, niin nyt paljastu. Cheesy
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #59 : 23.09.2006 14:17:19 »

Pitkästä aikaa kävin astro.fi:n foorumilla todetakseni, että olen ymmärtänyt väärin tämän foorumin tarkoituksen. Joku valittaa miks ei voita lotossa ja osti postimyynnistä vääränlaiset pillifarkut, aihe liittyy mielestäni aivan toisenlaiseen foorumiin. Luulin, että täällä ihan oikeasti puhutaan asiaa..
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: