Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi epäonni on tiukasti kiini.  (Luettu 33058 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #60 : 23.09.2006 14:40:42 »

Pitkästä aikaa kävin astro.fi:n foorumilla todetakseni, että olen ymmärtänyt väärin tämän foorumin tarkoituksen. Joku valittaa miks ei voita lotossa ja osti postimyynnistä vääränlaiset pillifarkut, aihe liittyy mielestäni aivan toisenlaiseen foorumiin. Luulin, että täällä ihan oikeasti puhutaan asiaa..

Hei, jos nyt et viittis valittaa, onhan noita topickkeja vaikka kuinka paljon missä puhutaan vaan astrosta. Eipä kukaan ole tullu sanomaan, että ei saa kertoa lotosta. Taisit unohtaa, että on tässä puhuttu suhdeasioistakin.
Se on eri asia jos menee Off-topiciin. Wink

Ps. olen minäkin ollut aiemmin täällä, mutta kun en enään muistanut tunnareita. Undecided
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 14:43:20 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 24.09.2006 21:00:02 »

Silti koeta päästää irti Ajatuksesta että epäonni riivaa, niin se ei riivaa enää. Otin etäisyyttä työasiaan, olen kova katkomaan välejä tänä vuonna tai lopettamaan tilanteet jotka ei palvele. Jospa edelliset suhteesi ei palvelleet sinua ML ja nyt ei myöskään ajatus että olisit uhri!  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #62 : 26.09.2006 16:43:53 »

Kaippa se on niin tehtävä, eihän tästä tuu muuten mitään.  Kuitenkin aion lotata vielä, eihän se muutama kymmen centtinen vaikuta mun kukkarossa. Grin
Aionpa vielä sanoa, että eka rivillä oli oikein 2 varanumeroa ja toisessa 1 varanumero. 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #63 : 26.09.2006 18:31:42 »

Miksi puhut täällä koko ajan lotosta? Oikeasti eikö ole muita aiheita kuin lotto ja yksinäisyys? Eikö pitäisi löytää vähän muuta onnen aihetta, jos lottovoittoa odotat, saat kauan onnea odottaa. Eikö työ ja ystävyys ja harrastus ja matkat ole mitään? Henkinen kasvu?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #64 : 26.09.2006 18:38:19 »

Sorry, toi oli pieni provo vaan, elikkäs pieni vitsi minulta. laugh
Niin ja eihän sun tarvitse kommentoida mulle, jos mä vaikutan tyhmältä. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 26.09.2006 18:43:31 »

En sanonut että vaikutat tyhmältä, mutta aihepiiri jotenkin pyörii tän yhden asian ympärillä ainakin tässä ketjussa, lisäksi on kuin haluaisit pysytellä uhrina?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #66 : 26.09.2006 19:23:12 »

Tää ketjuhan alkoi just niistä asioista, eli viestit ovat olleet just sitä mitä ekassa viestissä eli aiheessa sanottiin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 26.09.2006 22:05:03 »

No siis jos nyt unohdetaan lottoepäonni, niin haluatko uskoa että miesasioissa ei tapahdu mitään hyvää? Itse ainakin hieman pyrin taas unohtamaan mennyttä pahaa kun lähestyin erästä tänään. Samoin onhan minulla toinenkin kohtalotoveri, mies, jolla vastaava ongelma naisista kuin minulla ollut miehistä.. kyllä niitä joskus löytyy näitä kumppaneita tai hyviäkin ehdokkaita..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #68 : 26.09.2006 22:11:43 »

Minulla on vielä tuoreessa muistissa viimeisin suhde, jota en unohda aivan heti, se vaatii taas aikaa. Koko hiivatin kesä meni pieleen...prkl....olisin voinut tehdä jotain muuta, jos olisin tiennyt mihin se johtaa, mutta kun olen niin ääliö, etten tajunnut. tickedoff
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #69 : 26.09.2006 22:16:27 »

Ainahan voi viisastua. Oppia ikä kaikki. Viimeisen jälkeen en ole vain ottanut mitään oikeeta suhdetta niin ei voi sanoa että mikään olisi mennyt pieleenkään. Elämää se vain on. Kippis sinulle! Sinussa on voimaa ja tappuraa saada paljon parempaa. Vaadi!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MetalLady
Vieras
« Vastaus #70 : 26.09.2006 23:30:08 »

No mun elämään mahtuu vaikka mitä, en ole enään mikään nuori. Olin aviossa joskus ja sen jälkeen olen ollut 12v yksin. 2 yritystä tänä vuonna.
Niin että en ole ihan vihreä näissä asioissa. Sieppaa vihaksi, kun kerrankin olen valmis suhteeseen, niin ......
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 27.09.2006 08:03:58 »

Miksi sinulla meni 12v? Minulla ei niin kauan. Oletko kokenut jotain pahaa? Kaikki eivät ole pahoja.. mutta sama se nyt on minulle olenko rakastunut, jos ihmiset aina muuttuvat erilaisiksi.. pah. Heillä on taipumus tuoda hetkeksi jotain ja sitten viedä se pois, siksi suhtaudun asiaan ironisesti, en välttämättä surulla. Bisneksiin paras keskittyä ennen seuraavaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #72 : 27.09.2006 08:43:00 »

 2funny  2funny GS,, sinulta tämä aiheen vaihto miehiin
  onnistuu suhteellisen sujuvasti..  coolsmiley älä pahastu, en voinut hillitä kommenttiani.. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #73 : 27.09.2006 08:44:42 »

Aiheen vaihto miehiin? Olepas tarkkaavainen, ML on puhunut threadin alussa miehistä. Jos hän ei puhu sijoittamisesta vaan lotosta, mistä ei ole mitään sanottavaa, koetan päästä epäonnen alkujuurille. Mikä on se mikä mättää ja miksi. Hän on ilmeisesti saanut minua isompia rokotuksia kun on ollut 12 v yksin? Hauska kuulla että jollain on jotain vielä minua rankempia kokemuksia, vai onkohan se hauskaa. En toivo kenellekään enempää kuin on tarpeen, siis ikävyyttä, oikeastaan minusta kaikilla pitäisi olla hauskaa. Niinhän se exäkin sanoi että toin elämäänsä paljon iloa ja olen ihanan myönteinen ihminen. No, olenko hänen jälkeensä heh. Kiss
« Viimeksi muokattu: 27.09.2006 08:46:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Oikku67
Vieras
« Vastaus #74 : 27.09.2006 08:50:49 »

Hups, niinpäs olikin ja heti aloituksessa..
Pyydän nöyrimmästi anteeksi.. Smiley

12 v. on tosiaan pitkä aika, itse olen ollut nyt 6 v. ilman suhdetta ja meinaan ollakin.
Vaikka uskon etteivät kaikki miehet ole pahoja (kuten exäni),
niin on paljon muita asioita mitkä täytyy mielestäni ensin hoitaa kuntoon..
Toki silmät on auki ja korvat kuulolla.. eihän siinä pyristely (kuulemma) auta jo se oikea
vastaan tulee.. Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: