Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päässä soinut kohta puolivuotta yksi biisi josta en pidä.  (Luettu 20007 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #15 : 09.09.2006 22:17:23 »

Mulla on nyt eilisestä keikasta lähtien soinut päässä sellaista, jossa ei ole oikein edes melodiaa ja laulukin on enimmäkseen puheenomaista.  Ns. kokeellista/koneellista äänifuusioita yhdistettynä messuamiseen, jossa todella eriskummalliset sanoitukset/iskusanat..
Vähän niinkuin M.A.Numminen olisi iskenyt dada-vaihteen ääriasentoon. Sellainen kun soi päässä niin a vot.. crazy2 :Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #16 : 09.09.2006 22:18:09 »

Niin ikähän on vaan numero, eli ei musikkikaan ratkase sitä. Cheesy

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #17 : 09.09.2006 22:19:14 »

Lemniskata, mitä keikkaa olit kuuntelemassa? Tiesitkö bändin etukäteen?
Sorry, menee hiukan ohi aiheen, mutta haluan vaan kysyä.  Smiley

Niin.. piti vielä sanoa että se on juu ihan ehdotonta ku jää joku yks riffi soimaan päähän...  laugh
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 22:22:50 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #18 : 09.09.2006 22:23:29 »

Lemniskata, mitä keikkaa olit kuuntelemassa? Tiesitkö bändin etukäteen?
Sorry, menee hiukan ohi aiheen, mutta haluan vaan kysyä.  Smiley

Niin.. piti vielä sanoa että se on juu ihan ehdotonta ku jää joku yks riffi soimaan päähän...  laugh

Wikipedia:
Keuhkot on suomalainen yhtye, jonka ainoa jäsen on Pomarkkulainen Kake Puhuu (oik. Kalevi Rainio). Ensimmäisellä EP:llä soittaa Kaken lisäksi myös Olli POW-POW-POW Pauke (liimanarinakitarat) ja D.W. Ojala (rummut ja huuto). Yhtyeen musiikki yhdistelee luovasti rumpukoneita, akustisia instrumentteja sekä erilaisia etnisiä soittimia (kuten kamanjah). Ajoittain kakofonista meteliä muistuttavien äänimaailmojen päälle Kake Puhuun julistamat sosiaalikritiikkijulistukset voidaan käsittää taiteellisiksi kannanotoiksi, jota yhtyeen omalaatuiset lavaperformanssit vahvistavat.

Tiesin etukäteen, mutten ollut aiemmin kokenut keikkaa. Jos absurdista tykkää niin suosittelen..
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 22:27:35 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #19 : 09.09.2006 22:25:49 »

Kunhan minä sinne W.A.S.P konserttiin pääsen, niin eiköhän se hieman auttane tässä mun ongelmassa, vai auttaako. uglystupid2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #20 : 09.09.2006 22:40:26 »

Okei, vai sellanen tapaus. Oon kyllä nähny täällä vaikka minkälaista taiteilijaa, jotka soittaa laseilla tai jotain (oli muuten ihan hemmetin hyvän ja jännän kuulosta  laugh ) mutta tosta en oo kuullu.

MetalLady, juu warmasti auttaa.  Cheesy muutenki kuuntele vaan musaa paljon niin kyllä se siitä...  :Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #21 : 09.09.2006 22:55:30 »

Juu mä kuuntelen yleensäkin paljon musiikkia.
Eräs muusikkoystäväni ihmettelee aina, kun valvon, niin myöhään ja kuuntelen musiikkia.
No ei pitäs sillä olla valittamista, kun itse keikkailee ympäriinsä, kun on hevikitaristi.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #22 : 09.09.2006 22:59:18 »

Onkohan se sitten ylipäätään jonkinlaista "musikaalisuutta", että soi usein joku biisi päässä...  :Smiley

Mulla on usein käyny niin että oon vähän apee ja sitten yhtäkkiä alkaa soimaan joku hyvä kappale päässä niin piristyn heti.  smitten
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #23 : 09.09.2006 23:23:36 »

Tuo kyseinen biisi ei mua saa hyvälle päälle. Sad
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #24 : 09.09.2006 23:27:05 »

Voikohan musiikin kokeilla tietoisesti syöttää soimaan pääkoppaan, siihen pallukkaan hartioiden yläpuolella Wink

Testi, ja te vastaatte huomenna  Grin

Pelle Miljoona

paina hulees huulia vasten
kosketa mua joka paikkaan
katso syvälle silmiini
tunnetko tän hetken kauneuden?

tahdon-- rakastella sinua
tahdon-- rakastella sinua
tahdotko-- sinä minua?

tunnetko sykkeen sydämmeeni?
tunnetko värinän huulillani?
avaa porttis puutarhaasi
niin tulen kuin sade

tahdon rakastella..

älä puhu huomisesta nyt
hiljaisuus kauneinta musikkii on
kun me rakastelemme
jumalatkin vaikenee

tahdon rakastella.. x2

Toivotaan nyt, ettei tämä kuitenkaan näin toimi  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #25 : 10.09.2006 10:57:05 »

Lari, enpä muistanu koko sun biisiä. Mulla oli heti aamustaa Accept mielessä, siitä sitten vyöry muutakin. Cheesy
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #26 : 10.09.2006 11:06:44 »

Okei  Smiley

Tuossa laulussa on kohtia jotka ovat syöpyneenä selkärangassani.

älä puhu huomisesta nyt
hiljaisuus kauneinta musikkii on

Lari - Tuhat kultaisinta muistoa olen saanut pilkkahintaan  Cheesy
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #27 : 10.09.2006 11:15:01 »

Mulla muuten soi koko kesän se Parisin Stars are blind päässä joten kyllä sä ton Paratiisin kestät...  Grin Wink

Grin

voi teitä! Vaihtakaa biisiä! Siis alatte vaan vetään jotain toista.

tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #28 : 10.09.2006 11:20:45 »

Ei se, niin vaan onnistu vaihtaan, se mikä jää päähän soimaan, niin.....
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #29 : 10.09.2006 14:45:27 »

No joo... Tiedättekö tän Kummeleiden "jos joku morkkaa, niin pullo korkkaa, jos sua pännii, niin vedä känniin, jos oikein mokaa, sun täytyy dokaa.." Se ei ole kiva kun se jää soimaan päähän...! Pari ekaa kertaa kun kuuli biisin niin se nauratti (no okei, naurattaa se vieläkin) mutta se ei oo vaan kauheen öh.. henkisesti korkeetasonen biisi... Grin Se kertosäe on ihan *plääh*, mutta noi säkeistöjen riimit on mainiot kun ne on yksinkertasesti niin hölmöt...

Olen aika helppoa yleisöä huonolle huumorille.  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: