Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC ravuissa ja ammatit  (Luettu 20918 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #15 : 13.11.2005 15:53:06 »

Tarkoititko Corvus, että esim. minun tapauksessani se neitsyessä oleva merkurius olisi tärkeämpi kuin itse MC?

Kyllä. MC:n hallitsijakappaleen asuttama huone kertoo aika lailla suoraan, minkä alan työstä (tai pikemminkin minkä alan urasta) on kysymys, ja merkki puolestaan miten työtä harjoitetaan. Tietysti 6. ja 10.huoneiden kärjet, huoneissa olevat planeetat ja MC:n hallitsijaplaneetan kanssa samassa huoneessa sijaitsevat muut kappaleet vaikuttavat asiaan.

Esim. erään viihdetaiteilijan 6.huoneen kärki osuu Kaloihin jonka hallitsija Neptunus sijaitsee 3. huoneessa Jousimiehessä neliöiden Marsia, askendenttia ja opponoiden Rapu-keskitaivasta, jonka hallitsija Kuu puolestaan tekee triniä AC:lle vitoshuoneesta. Ura on siis viihde ja itse työnkuvaan kuuluu illuusioiden ja harhakuvien luonti. Tongue
tallennettu
Sarzza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 13.11.2005 23:47:08 »

Hei,

hiukan poiketen MC:stä, minkälaisia ovat jos rapu on nousumerkkinä?

t.Sarzza
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #17 : 14.11.2005 13:22:20 »

Ahaa.. Corvus L oli siis sitä mieltä, että MCn hallitsijaplaneetan sijainnillakin on merkitystä. Tarkoittaako että kun Ravun hallitsijaplaneetta on Kuu, ja Kuu löytyy DC:ltä Oinaasta, niin urasysteemit onkin jotain ihan muuta? Eli mitäs silloin voisi ajatella työkseen?
tallennettu
Capricorn
Satunnainen astroilija
*

On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.

Profiili
« Vastaus #18 : 14.11.2005 14:30:02 »

Mitä urasysteemit voisivat silloin olla kun MC Neitsyt ja Merkurius 1. huoneessa? Eikö Neitsyt liitetä hoiva-ammatteihin? Äitini tosin sanoo, että jos joku pyytää multa apua niin ehtii kuolla ennen kuin liikahdan.  Embarrassed  En itsekään koe olevani mikään toisia hoivaava ihminen. Merkurius liittyi jotenkin kommikointiin, mutta kun olen niin pirun ujo. Tai sitten vain Skorpionimaisen salaperäinen..  Wink 
Mutta sen tiedän että nykyinen alani ja ammattini tökkivät ja pahasti.  Angry
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
helinä
Vieras
« Vastaus #19 : 15.11.2005 10:54:29 »

Corvus Leonis!
Mikähän tuo taiteilija oli?
Siis osasi hyvin harhakuvien luonnin...?
Alkoi kiinnostaa, koska mulla myös huone 6  kalat ja  neptunus+ jupiter huoneessa 3, niinikään tehden neliötä  mars:lle (+  kuu:lle)  vesimies:ssä huoneessa 5!
Ja  keskitaivas:llä  aspect_con ceres ja  venus ravussa!!

Oon meinaan epätoivoisesti yrittänyt olla vakavasti otettava uranainen huonolla menestyksellä....
Tosin tarkasti mun  keskitaivas:n hallitsija onkin  kaksoset ja  merkurius vasten  kuu:ta.... Cry

Capricorn, missä on sun  pluto eli pluto?
Voisko se kertoa missä  merkurius lahjasi parhaiten avautuisi??
« Viimeksi muokattu: 15.11.2005 10:59:34 kirjoittanut helinä » tallennettu
Illusion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 17.11.2005 00:03:42 »

Mulla on kans MC Ravussa ja sit oon Nousu-Vaaka. Neloshuoneen kärki on Skorpionissa ja kutoshuoneen kärki Kaloissa. On tällä hetkellä kriisi, että mille alalle sopisin ja mitä mun kannattais pyrkiä tulevaisuudessa opiskeleen!  Undecided Se on niin vaiketa. Ku olen kiinnostunut ihmisistä aivan valtavan paljon, mut silti en ole mikään rymätyöntekijä, mieluiten itsenäisesti tekisin työtä, ku ryhmässä jään aina uinumaan itsekseni omiin maailmoihin ja mun panos on nolla  Embarrassed Ammatinvalintatesteissä sosiaalisuus ja taiteellisuus ovat aina vieneet voiton. Tiedän sen. Kukaan ei varmaan taiteellisuutta mussa näe, ku en soita mitään, en muovaile savesta tai mistään muustakaan mitään, enkä askartele, en runoja kirjottele. Voisin sanoa, että tykkään imitoida, näytellä ja laulaa + kirjottaa (lähinnä kirjeitä). Siinä se. Näyttelijäksikö? Heh... Grin

Hyvät yöt!  angel
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #21 : 17.11.2005 08:54:19 »

Tarkoittaako että kun Ravun hallitsijaplaneetta on Kuu, ja Kuu löytyy DC:ltä Oinaasta, niin urasysteemit onkin jotain ihan muuta? Eli mitäs silloin voisi ajatella työkseen?

Kuten todettua, Rapu-MC on tietoinen massojen tarpeista ja pyrkii urallaan vastaamaan niihin. Hallitsija 7.huoneessa Oinaassa vaatii suoraa toimintaa henkilökohtaisissa kontakteissa; asetelmasta tulee mieleen dynaamisen myyntimiehen tai kontaktilajiurheilijan ura.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #22 : 17.11.2005 08:58:13 »

Corvus Leonis!
Mikähän tuo taiteilija oli?
Siis osasi hyvin harhakuvien luonnin...?

Britney Spears. Grin
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #23 : 17.11.2005 12:01:44 »

Kiitos Corvus Leonis!
Karaokessa oon kyl ihan suosittu.
Lauluääntä ei ole, mutta kukaan ei huomaa 2funny
...että tollanen uranvaihto tekis poikaa!

(Oon just lukulomalla, mutta nörtti kirjaa pitäis lukea...)
Harmi että ikää on jo liikaa Show Businekselle Tongue
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #24 : 17.11.2005 12:42:18 »

Cheesy Nythän se sitten VIHDOIN selvisi, miksi psykologia kiehtoo niin paljon aikuisopiskeluja myöten: itsellä siis MC Vesimies. Miehellä Kalat, eikä kyllä ole taiteilija eikä kala-aihe ammattina muutenkaan.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
enska
Vieras
« Vastaus #25 : 17.11.2005 13:56:08 »

kas kas, kiitos Corvus!!
Tuntuu kuitenkin että myyntimeiningit eivät ole meikäläistä varten, taidan olla liian ujo myös kontaktilajeihin. (Jos tuo Urkin tarkka oppositio Kuulle häslää sitten tämänkin asian päälaelleen.) Ihmisläheisissä ammateissa viihtyy kyllä, mutta jostain syystä ihmisille jonkin roinan myyminen ei kuulu mielestäni niihin. Mutta tuopa onkin vain oma nöyrä käsitykseni asiasta..
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #26 : 17.11.2005 14:47:19 »

Lisäesimerkki:

Tuttuni kartalla 6.huoneen kärki Härässä ja MC Vaa'assa. Hallitsija Venus on 1.huoneessa yhtymässä Aurinkoon, Merkuriukseen ja Uranukseen ja tekee sekstiiliä itse MC:lle. Hän tekee osuvasti promootiotyötä.
tallennettu
Sowelu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 17.11.2005 16:02:15 »

Minuakin alkoi kiinnostaan tää aihe koska hain juuri hierojakouluun ja mulla se mc on skorpionissa eli jos joku vois vähän valaista mikä ala mulle sopis..Itse en näistä juurikaan mitään ymmärrä Undecided

Olen vähän ajelehtinut sinne sun tänne mutta tuo hoitoala on tosissaan alkanut kiinostamaan, ja haluaisinkin opiskella ensin hierojaksi ja jatkaa siitä esim. vyöhyketerapian opiskelua.

Onkohan nyt luulot itsestä vähän liian korkealla..? Embarrassed
Millä muilla asioilla on merkitystä työn saralla?
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #28 : 17.11.2005 16:08:20 »

Millä muilla asioilla on merkitystä työn saralla?

MC skorpioni - Pluton sijainti kartalla huoneineen aspekteineen päivineen.
6.huoneen kärki ja sen hallitsijaplaneetta indikoi sitten varsinaisia työhön liittyviä taipumuksia. police
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #29 : 17.11.2005 16:43:23 »

Corvus, mulla on MC Veskari ja Uranus huoneessa 5 ja 6.huoneen kärki Skorpioni ja Pluto myös huoneessa 5.  Eli pitäiskö mun työni liittyä vapaa-aikaan, romansseihin, lapsiin, peleihin...?  Muutenkin 5.huone korostunut, siellä on myös alasolmu.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: