Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC ravuissa ja ammatit  (Luettu 20906 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Vilja
Kohtuuastroilija
**

leij,ac-leij valkoinen yliääni peili

Profiili
« Vastaus #30 : 17.11.2005 18:31:06 »

Onpa mielenkiintoista , minulla  : :askendentt: rapu, keskitaivas kalat ja Neptunus 5.huoneessa ja hoitoalalla olen . Jotain omaa työtäni tukevaa vaihtoehtoista hoitomuotoa olen ajatellut hankkivani , Neptunus 5.huoneessa?HuhHuh .
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #31 : 17.11.2005 20:10:52 »

Corvus, mulla on MC Veskari ja Uranus huoneessa 5 ja 6.huoneen kärki Skorpioni ja Pluto myös huoneessa 5.  Eli pitäiskö mun työni liittyä vapaa-aikaan, romansseihin, lapsiin, peleihin...?  Muutenkin 5.huone korostunut, siellä on myös alasolmu.

Vapaa-aikaan tavallaan, ainakin yleisön viihdyttäminen/shokeeraaminen näkyy olevan teemana. Pop/rocktähti, radikaali moderni taiteilija joka hyödyntää viimeisintä teknologiaa, tai sitten ihan vain viihdetapahtumien järjestäminen voisi tehdä kauppansa. :Smiley

Ai niin, ja poliitikkona saattaisit olla todellinen populisti. Toisaalta tieteisiinkin on rutkasti potentiaalia, varsinkin jos ne liittyvät esim. biotekniikkaan. :Smiley

Yleisesti ottaen valtavasti vesimiesmäistä luomisvimmaa, potentiaalia jonka voi kanavoida oikeastaan mille tahansa uralle kunhan siinä pääsee uudistamaan ja luomaan uutta.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2005 20:23:52 kirjoittanut CorvusLeonis » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #32 : 18.11.2005 08:40:34 »

Corvus, kiitos vinkeistä! Mikäs se IDOLSin yläikäraja olikaan... 30 v? Tosin musiikkiahan voi luoda muutenkin, ja se onkin aina ollut lähellä sydäntäni.

Politiikka voi tulla kuvaan myöhemmin, on käynyt mielessä kyllä. Mulla kun tuo Venus on 10:ssä niin sekin vois auttaa asiaa...   Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kirar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 08.12.2005 13:56:31 »

Miten otetaan huomioon MC kun se on 29 astetta ja rapiat päälle  kauris:ssa, otenaanko siirtyminen  vesimies:een huomioon?  saturnus härässä 12. huonessa, 6.huoneen kärki vaaka:ssa,  vaaka venus:ssa
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #34 : 08.12.2005 14:21:13 »

Miten otetaan huomioon MC kun se on 29 astetta ja rapiat päälle  kauris:ssa, otenaanko siirtyminen  vesimies:een huomioon?  saturnus härässä 12. huonessa, 6.huoneen kärki vaaka:ssa,  vaaka venus:ssa

Kannattaa tietoisesti ylittää uraan liittyvä taipumus vanhassa järjestelmässä pysymiseen ja lähestyä sitä uusin ratkaisuin, jotta ura etenee. Näin tuon 29 Kauris MC:n käsittäisin. :Smiley

Itse Saturnuksen sijainti 12.huoneessa Härässä liittyy suurten instituutioiden rahatalouteen. 6.huoneen Vaaka ja Venus korostavat rahaliikenteen merkitystä työssä. Tietysti tämä Härkä-Vaaka-asetelma voisi aivan hyvin liittyä suurten instituutioiden kaikkeen materiaaliseen huoltoon. :Smiley
tallennettu
Kirar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #35 : 01.01.2006 01:50:50 »

Kiitos !! Tuo ei kyllä kuulostanut minulta Shocked,  kaikkea muuta Wink,  mä en osaa hallita edes pikku rahoja kukkarossani, menevät minne sattuu :Smiley    Minulla taitaa olla jonkun muun kartta Smiley, no ei, kai siihen vaikuttaa muutkin.....

Hyvää Uutta Vuotta!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: