Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC ravuissa ja ammatit  (Luettu 20916 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 11.11.2005 14:12:26 »

Hei
osaisikohan joku kertoa millaista uraa voisi mc ravussa luoda? Siis muutakin kuin kodin- ja lastenhoitoa. Esim. sopiiko jollain tavalla vaikka historiaan liittyvät työt, kuten museonhoitajana? Muita ehdotuksia/tietoja?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.11.2005 14:19:55 »

Historiaan liittyvät alat sopivat todellakin MC-Ravulle.

Myös ravintola-alaa ehdotetaan usein MC-Ravuille ja toisinaan vesielementtiin liittyviä ammatteja. Nämä viimeksi mainitut koskevat myös Skorpioneja ja Kaloja, joten mm. merimies, meribiologi, limnologi, sukeltaja, uimaopettaja tms. käy päinsä. Psykologia on myös hyvä ala  niille, joilla MC on vesielementissä.

Toisinaan Ravun merkki liittyy luottamustehtäviin. Ei ole kovinkaan harvinaista nähdä ammattipoliitikolla Rapua MC:n merkkinä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.11.2005 14:25:08 »

Entä  keskitaivas  jousimies ?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
irkkunen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2005 17:31:57 »

Mulla on kans MC Ravussa. Vesielementti ei innosta ollenkaan, mutta psykologia kyllä (mua kutsutaan toisinaan "psykiatriksi" Grin ) ja sitäkin enemmän musiikin parissa tappelu ja kirjoittaminen. Lastenhoito ei vedä puoleensa. Kartalta en oikein löydä mitään ammattiin viittaavaa, kun on 6. ja 10. huoneet tyhjinä. Onneksi kuitenkin itse tiedän, mitä haluan. Wink Toivottavasti.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
ishtar
Satunnainen astroilija
*

every man, and every woman, is a star.

Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2005 19:24:18 »

...entä MC (heaheahea; nimikirjaimeni!)  Grin öö MC vaaka?

...
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2005 19:37:31 »

Hei
osaisikohan joku kertoa millaista uraa voisi mc ravussa luoda? Siis muutakin kuin kodin- ja lastenhoitoa. Esim. sopiiko jollain tavalla vaikka historiaan liittyvät työt, kuten museonhoitajana? Muita ehdotuksia/tietoja?

Iltaa!
Eikös se ole vähän kartasta ja sen aspekteista yms.jutuista kiinni mikä ammatti kartan mukaan kävisi!Kyllä mä ainakin pystyisin kuvittelemaan mc ravun museonjohtajana!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Outolintu
Vieras
« Vastaus #6 : 11.11.2005 19:38:50 »

Tässä yksi MC  rapu lisää. Ei oikein tunnu omalta ne ammatit joita rapuun yleensä liitetään enkä sellaista työtä teekkään. Tosin 37-v. lähestyy uhkaavasti enkä vieläkään tiedä mikä haluan olla sitten isona.  Cheesy
Olen lukenut että MC rapu / IC kauris akseliin liittyy työn tekeminen kotona. No näinhän se ainakin minun kohdallani on. Eräs tuttavani toteuttaa MC-rapuaan oikein kunnolla: hän hoitaaa kotonaan muiden ihmisten lapsia.
MC rapu kavereistani yhdellä on joku ympäristöhygieenikon koulutus (en ole varma oikeasta nimikkeestä) ja tekee jotain sen tyyppistä työtä. Toinen on toimistohlö jonka tehtäviin kuuluu perheisiin liittyviä asioita. Kolmas kokkaa. Neljäs maalailee toisten ihmisten koteja. Äkkiseltään tuli mieleen että nämä kaikki siis hoitaisivat toisten ihmisten perheisiin liittyviä asioita. Tavallaan se ravun teema korostuu siinä. Miltä teistä muista kuulostaa tällainen havainto?  Shocked
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 11.11.2005 23:02:09 »

MC:n hallitsijaplaneetan sijainti antaa kyllä paremmin osviittaa ammatista kuin varsinaisesti MC:n merkki. Lisäksi useimmilla kartoilla, joilla MC on Ravussa, on AC Vaaka, tunnetusti ulkoisiin tekijöihin, viihteeseen ja politiikkaan orientoituneiden ihmisten asetelma. Ei siis mitään lastenhoitoon, ruuanlaittoon ja veteen liittyvää meininkiä. MC Rapu pyrkii ottamaan huomioon ilmapiirin, massojen odotukset jne ja vastaamaan niiden tarpeisiin. :Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 12.11.2005 02:20:36 »

Tunnen mc-ravun joka on erittäin omistautunut syöpätutkija. jo pikkulapsena oli todella kiinnostunut lääketieteestä ja biologiasta ja tiesi, että jollain tapaa ammatinkuva liittyy tälle alalle.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.11.2005 14:49:46 »

Hei,

kun Outolintu otti puheeksi tuon kotiteeman, niin tuli systeri mieleen. Hän ei tosin ole MC-Rapu, mutta hänellä on neljän henkilökohtaisen planeetan stellium Oinaassa huoneessa 4. MC hänellä on Vaa'assa. Voisi kuvitella, että hän sopisi suurperheen topakaksi äidiksi, mutta hän on lapseton ja miehetön yksineläjä. Koti-teema näkyy kuitenkin erittäin hyvin hänen elämässään, hän nimittäin piirtää töikseen koteja muille ihmisille. Arkkitehti on siis ammatiltaan.

Jos MC-Rapu on mukana politiikassa, niin hänellä on taatusti toisenlaiset arvot kuin esim. MC-Vesimiehellä. En veikkaisi globalisaation suurimmaksi kannattajaksi...
Koti, perhearvot ja kotimaan asiat voisivat olla eniten lähellä sydäntä.

Ai niin, toisinaan astrologiassa näkee kosmista huumoria. En ihmettele, että MC-Rapu on syöpätutkija. Rapuhan on muilla kielillä Cancer = syöpä. Olin myös tikahtua nauruuni, kun kerran katsoin Jean Sibeliuksen elämänkertaa TV:stä. En hänen MC-merkkiään tiedä, mutta Aurinkomerkiltään hän oli Jousimies. Ennen säveltäjänuraansa hän haaveili viulustin urasta ja viuluhan on tunnetusti jousisoitin...Ujous ja itsekriittisyys kuitenkin olivat esteenä esiintyjän uralle ja niin hänestä tuli säveltäjä.
Miesystävälläni on MC Kaloissa. Nuorena miehenä hän olikin useana vuonna Norjassa kalatehtailla töissä. Huvittavaa.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2005 15:00:19 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 12.11.2005 16:17:27 »

hehheh, Lilli, hyvät naurut sain!

Grin
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Child
Vieras
« Vastaus #11 : 12.11.2005 17:13:20 »

Entäpä sitten, kun multa löytyy tuo  keskitaivas rapu ja  askendentti vaaka ja  saturnus uranus  neptunus
(kauriissa) neliöivät askendettia ja opposioivat keskitaivasta? Millä tavalla noiden aspektien vaikutus näkyy työelämässä?
tallennettu
MatildaX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 12.11.2005 17:24:39 »

mutta mikä on mc?
tallennettu
MatildaX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 12.11.2005 17:28:41 »

No otaksun että on horoskooppimerkki (aurinko)? Olen ict-asiantuntija. Teen siis muita ihmisiä hyödyttävää työtä minäkin.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 12.11.2005 17:47:33 »

MC eli KESKITAIVAS on karttasi 10.huone. MC-merkki on se merkki joka on 10.huoneen "kärjessä" eli siinä kohtaa mistä huone alkaa. Nouseva merkkisi eli AC:si on esimerkiksi 1.huoneen kärjessä oleva merkki. Selvensikö yhtään?
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: