Voisimme järjestää ennalta sovitun tapaamisen tuonne jonnekkin hieman korkeammalle ja yhdistää rakkausenergiamme, miltä kuulostaa?
Moni meistä meditoi ja rukoilee päivittäin, mutta luulenpa että saisimme aikaan hieman korkeammat vibat jos sopisimme jonakin päivänä jonkun kellonajan, jolloin kaikki hiljentyisimme ja valitsisimme yhteisen teeman tälle rukoushetkelle... Pisaroista syntyisi meri!
(http://www.wizardwonderland.com/art/images/thesource.jpg)
Rakkaudella,
minä Ajattelin nostaa aihetta hieman ylemmäs ja ylemmäs, sillä ainakin itse uskon yhteisen rakkauden resonoinnin voimaan. Näin tehdään myös astron ulkopuolella ja kaikki innokkaat rakkauden valolähettiläät pyydetään mukaan.
Aika on sovittu 22.00 ja aamuisin 10.00
Tervetuloa, rakkaudella
Kanavointi 6.12.2006
Minä olen Luoja Kaikkivaltias. Sanomani kuuluu:
Teidän rakkautenne on kukoistamassa häikäisevän vuoren lailla. Se on annettu korkeimman jumaluuden kautta. Ei ole mitään mikä teiltä puuttuisi vaan teidän äänenne kantautuu kaikkialle. (Jos yksikään teistä vielä epäilee, olkoon tämä sanoma sinulle/hänelle.) Vuori laulaa sellaista rakkauden sanomaa, että jokainen teistä on puhdas korkeimman jumaluuden pesemänä ja nyt on koittamassa aika sinun korkeimmalle minuudelle. On aika toimia puhtaimman minuuden puolesta ja kuunnella yhteistä jumalalllista sointia. Se tulee täyttämään tämän maan jokaisen solukon niinkuin tuuli. Puhdas ja viaton sydämmenne ääni kantautuu kalagsinne kaukaisinpaankin nurkkaan, eikä mikään jää vaille kosketusta. Tämä aika on Nyt ja se on teidän käsissänne, sillä minä olen luoja kuten sinäkin olet ja yhdessä me puhdistamme tämän maan.
Puhtaimman rakkauden puolesta.