rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #120 : 11.09.2006 20:35:29 » |
|
Hei Rautis oli piilomukana eilen ehtoolla kahdeksalta . Täytyi ensin vähän tarkkailla... Tänään mukana kymmeneltä ihan julkisesti. T. Rautalankaenkeli
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #121 : 11.09.2006 20:37:50 » |
|
Minä tunnen että tässä jutussa on paljon piilomukanaolevia... Kiitos heillekin.. Tästä lähtien ilmoitan aina äidilleni että hänkin tulee mukaan, tänään en enää viitsi soittaa kun hän nukkuu. Laittakaa sana kiertämään sellaisille ihmisille, joiden tiedätte ymmärtävän asian tärkeyden...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
I connect and detach, push and pull, like a tide
|
|
« Vastaus #122 : 11.09.2006 20:38:15 » |
|
Elämänilo, sulla on samannäköinen musta kisuliini kun mullakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #123 : 11.09.2006 20:40:55 » |
|
Yritän sitä kymppiä minäkin.. aion olla taas makuullaan, että näinköhän sitä voi istujien piirissä olla käsikkäin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #124 : 11.09.2006 20:48:41 » |
|
Lemniskata... Siinä maailmassa, jossa yhdymme piiriin kokemaan, jakamaan, tuntemaan ja välittämään rakkautta itsellemme, toisillemme ja koko maailmalle, voimme olla ihan mitenkä päin vain ja meillä jokaisella voi olla niin monta kättä että saamme kaikki pidettyä kaikkien käsistä kiinni, vaikkapa olisimme tässä fyysisessä maailmassa makuuasennossa... Valopilari... Rakkaus... Ykseys... Pohjolan Valo... Sitä me olemme...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #125 : 11.09.2006 21:04:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #126 : 11.09.2006 21:32:11 » |
|
Lemniskata... Siinä maailmassa, jossa yhdymme piiriin kokemaan, jakamaan, tuntemaan ja välittämään rakkautta itsellemme, toisillemme ja koko maailmalle, voimme olla ihan mitenkä päin vain ja meillä jokaisella voi olla niin monta kättä että saamme kaikki pidettyä kaikkien käsistä kiinni, vaikkapa olisimme tässä fyysisessä maailmassa makuuasennossa... Valopilari... Rakkaus... Ykseys... Pohjolan Valo... Sitä me olemme... Joo..molemmista tassuista tuntui joku pitävän kiinni..olin kai sitten piirissä pyörimässä.. ..tokkuraisempi olo nyt kuin eilisen jälkeen.. alankohan ollenkaan nähdä valoketjuja ja tuntea chakrapyörteitä, aloittelija kun olen..te edistyneemmät ootte varmaan vieläkin siellä atmosfääreissä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #127 : 11.09.2006 21:34:15 » |
|
Minulle riitti nyt 20 minuuttia. Voi miten ihana ja mahtava olo tuli taas. Tämä on juuri sitä mitä pitääkin. Juuri näin kuuluukin olla ja mennä, kohti valoa. Saiko kukaan viestejä? Tapahtuiko mitään erityistä? Minä halasin teitä kaikkia ja sanoin että rakastan teitä... Yhdellä teistä oli minulle asiaa, hän tuli luokseni ja hymyili olemuksellaan. Minä sain tuosta tapaamisesta paljon, vaikka sanoja emme käyttäneetkään. Taisin ymmärtää mistä oli kyse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #128 : 11.09.2006 21:35:27 » |
|
Olin hyvissä ajoin tunnelmissa tällä kertaa ja erittäin keskittynyt. Tunsin kuinka olimme ringissä pidimme toisiamme kädestä sellaisen valokehän ympärillä, tai me olemme se valokehä. Muutama minun lisäkseni taisi lopussa saada kyyneleen silmäkulmaan kun oli niin kotoisa ja ihana olo. Tämä on todella ihanaa, kiitos. Ainakin parikymmentä ihmistä oli mukana. Ellei enemmänkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Astrobug
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #129 : 11.09.2006 21:37:41 » |
|
Minä en ollut taas sen ihmeellisemmässä paikassa kuin olohuoneen lattialla... Miten koette kaikenlaista? Hmm... epäilyttää.. tämä taitaakin olla naisten juttuja!?
|
|
|
tallennettu
|
(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #130 : 11.09.2006 21:38:43 » |
|
Astrobug höpö höpö olohuoneen lattialla olin minäkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Intimaria
Vieras
|
|
« Vastaus #131 : 11.09.2006 21:40:16 » |
|
eikä oo naisten juttuja minä lopetin kesken kun sattui vatsaan. Mutta hauskaa, mullakin ME oltiin nyt sellainen valopiiri, niinkuin olis kynttilöitä ollut palamassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #132 : 11.09.2006 21:40:33 » |
|
Minäkin halailin Pari minuuttia itsestäni lähti virtausta kuin paloletkusta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #133 : 11.09.2006 21:40:45 » |
|
Minä en ollut taas sen ihmeellisemmässä paikassa kuin olohuoneen lattialla... Miten koette kaikenlaista? Hmm... epäilyttää.. tämä taitaakin olla naisten juttuja!? Itseasiassa meditointi saattaa olla jopa helpompaa miehelle.. Ei nuo 'kuvat ja tuntemukset' ole meditaatioon liittyvää... Se koetaan y k s i n !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Myria
Kohtuuastroilija
|
|