valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #135 : 11.09.2006 21:41:36 » |
|
Astrobug, kyllä minäkin tiedostin koko ajan olevani ihan omassa sängyssäni, mutta tunsin samalla että en ole yksin hengessä... Pitää nähdä sielunsa silmin. Tärkeintähän on se rakkauden lähettäminen, ei niinkään se näkeekö mitään ihmeellistä. Sillä tiedät kuitenkin, että olet meidän kanssamme ja meidän voimamme yhdistyvät..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #136 : 11.09.2006 21:42:48 » |
|
Muuten kun joku kysyi että tapahtuiko mitään erikoista niin itse näin juuri ennen kymmentä kolme pistettä, jotka muodostivat jonkinlaisen kolmion punaisella ja sameaa epämääräistä energiaa. Tunsin, että se halusi häiritä, joten pyysin sitä poistumaan. Ja sitten poistuikin. Tunsiko muut tämän? Minulla muuten oli kolme kynttilää palamassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #137 : 11.09.2006 21:45:18 » |
|
Ensimmäinen kerta elämässäni kun meditoin ja hmmmmm......ihanaa se teki ja rentoutti,yli 20 min. meni huomaamatta, loppupuolella pystyin jopa kuvittelemaan kädet käteeni ja "silmilläni" näin oranssin punaista väriä oikeastaan suurimman osan ajasta, mutta en minä sen kummempia tuntenut tai aistinut.Rakkautta kyllä mielessäni lähetin koko maailmankaikkeudelle ja toivottavasti se meni perille minne pitikin .Aion kyllä jatkaa harjoittelua sillä rentoutuminen teki todella hyvää !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #138 : 11.09.2006 21:46:36 » |
|
Kiitos kaikille. Olin kahdeksan aikaan vielä nukkumassa iltaunia, ja näin kyllä jotain voimakkaita unia...jotka kertoivat enemmän omista paineistani, mutta oli hyvä että ne lähtivät liikkeelle. en minäkään nähnyt mitään erikoista, mulle on täysi työ tyhjentää mieli sanoista, mutta silti hyvä olo tuli. Jos jotain niin olin, hetken aikaa näkevinäni jonkun vasemman silmän, jonka sivusta laskeutuivat pitkät vaaleahkot hiukset. Sitten tuli myös mieleen joku metallinen riipus, kuin jostain vieraasta kulttuurista tuotu (ehkä etelä-amerikasta?) jossa oli jonkun eläinhahmon kasvot keskellä tai sitten se oli aurinko, kuitenkin riipuksen keskiö oli reunustettu joillain aurinkomaisilla sakaroilla tai jotain. En tiedä oliko kellään tälläistä riipusta, vai oliko tuo jotain ihan muuta mut nuo seikat ei ehkä olleet kaikkein olennaisimpia, viihdyin kuitenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #140 : 11.09.2006 21:49:55 » |
|
Ihanaa taiska että meditoit ensimmäistä kertaa juuri meidän kanssamme! On kyllä voimia antavaa "touhua"... Minulla kädet ja jalat lämpenivät ja tunsin niistä lähtevän kovasti energiaa... Olisipa nyt joku satelliitti ottanut Suomesta aurakuvan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Dinah
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #141 : 11.09.2006 21:50:41 » |
|
Voi hitsi, jouduin jättämään tänäänkin väliin... Mutta huomenna varmasti mukana! Ihanaa lukea teidän meditointikokemuksista, maltan tuskin odottaa että pääsen mukaan!
|
|
|
tallennettu
|
nousuleijona aurinko, kuu ja merkurius kaloissa venus härässä ja mars leijonassa
|
|
|
|
kirsimarita
Kohtuuastroilija
Minä olen rakkaus.
|
|
« Vastaus #143 : 11.09.2006 21:57:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
nouseva skorppari aurinko kauriissa kuu härässä merkurius veskarissa venus kauriissa mars kauriissa punainen kristalli maa metalli-puhveli
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #144 : 11.09.2006 21:58:28 » |
|
Täytyy nyt heti kirjoittaa kaikki mitä muistan ennen kuin unohtuu. Minä myös näin tuon Sign kuvailemasi tytön, jolla oli vaaleat pitkät hiukset, mutta ne olivat juuri silmillä, ehkä toinen silmä näkyi ja katsoi johonkin muualle. Mitään korua en nähnyt. Jännä ensimmäistä kertaa näin joitain kasvoja, hyvin hämärästi, mutta kuitenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Intimaria
Vieras
|
|
« Vastaus #145 : 11.09.2006 22:00:19 » |
|
HUOMENNA tiistaina KLO 20?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #146 : 11.09.2006 22:00:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #147 : 11.09.2006 22:01:44 » |
|
Hmm... Itse en nähnyt mitään... Ennemminkin tunsin tai jotenkin vaan tiesin... Kaipa jos harjoitan meditoitia enemmän ja ahkerammin niin ja kunhan kokemus karttuu näen minäkin teidät ja muutakin... Nyt vielä tunne pohjalla mukana... Kai sekin on parempi kuin ei mitään!
Kiitos kaikille!!! Ehkäpä huomenissa uudestaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #148 : 11.09.2006 22:02:26 » |
|
Mitä meditaatio on? Todistajana oleminen: meditaation syvin olemus Meditaatio on seikkailu, suurin seikkailu, johon ihmismieli voi lähteä. Meditaatio merkitsee vain olemista, ei minkään tekemistä, olemista vailla toimintaa, ajatuksia tai tunteita. Puhdasta olemista, joka on silkkaa riemua. Mistä riemu voi tulla, jos ei tee mitään? Se tulee ei-mistään tai sitten se tulee kaikkialta. Se syntyy ilman syytä, sillä olemassaolon koko ydin on riemua itseään. Kun et puuhaa mitään erikoista fyysisesti, mentaalisesti tai millään muulla tasolla, kun kaikki toiminta on lakannut ja sinä vain olet, olet olemassa, silloin olet meditaatiossa. Lisätietoa löytyy kiinnostuneille; http://kotisivu.mtv3.fi/oshosivut/oshomeditaatiot.htm
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #149 : 11.09.2006 22:06:49 » |