Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 227938 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #150 : 11.09.2006 22:09:35 »

Lainaus
Minä myös näin tuon Sign kuvailemasi tytön, jolla oli vaaleat pitkät hiukset, mutta ne olivat juuri silmillä, ehkä toinen silmä näkyi ja katsoi johonkin muualle.

aika jännä. Hän nimenomaan katsoi muualle ehkä eteensä yläviistoon jotenkin keskittyneesti, ja näin hänen vasemman silmänsä ja vasemman poskensa, ja ne laskeutuvat hiukset.

nuo mun "näyt" ei ole koskaan vielä olleet sellaisia hyvin kirkkaita ja selkeitä, vaan sellaisia juuri mitä saattaa nähdä ennen nukahtamistaan...hassua kun sitä on vaikea kuvailla, se on näkemistä mutta sitten se ei kuitenkaan ole sillä tavalla kuin sen perinteisesti käsittää. Kun voihan tuollaisissa tiloissa saada myös hyvin selviä ja todentuntuisia näkyjä kaikissa väreissään, mutta nää näyt mulla ei sellaisia olleet. (eikä siis tarttekaan väkisellä)

joo, mikä saivartelu... :Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #151 : 11.09.2006 22:14:05 »

Sign eihän sen väliä, vaikkeivat ole niin kirkkaita, mutta mielestäni on aika huikeaa, että saa samanlaisen näyn.  Shocked

Elämänilo, olitkohan vieressäni, koska jossain vaiheessa "irrotin" käteni hetkeksi, vaihdoin asentoo tai jotain, venyttelin, mutta sitten tajusin että minua pyydettiin että anna kätesi.  Smiley
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #152 : 11.09.2006 22:17:13 »

Joo, saa nähdä miten tässä vielä pitempään tehdessä kehittyy = herkistyy ja avautuu Smiley

edit: mutta kukahan lie hän ollut? Wink
« Viimeksi muokattu: 11.09.2006 22:19:04 kirjoittanut sign? » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #153 : 11.09.2006 22:28:23 »

Itse en nähnyt mitään...
Ennemminkin tunsin tai jotenkin vaan tiesin...
Kaipa jos harjoitan meditoitia enemmän ja ahkerammin niin ja kunhan kokemus karttuu näen minäkin teidät ja muutakin...
Nyt vielä tunne pohjalla mukana...
Saman tyyppinen kokemus minulla..
Lämpöä ja rauhaa ympärillä..  smitten
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #154 : 11.09.2006 22:33:29 »

Me muodostimme valomeren, joka keinui valoaaltoja ympäriinsä  smitten

Hei "Myria"

Koin kertomasi näin:

Olimme kaikki piirissä istumassa
ja pidimme toisiamme käsistä kiinni
- jossakin vaiheessa aloimme tekemään
käsillämme eriaikaan
ylöspäin nousevia liikkeitä, kuin aaltoja
- vuorotellen - laineillen -
samalla pyörimme kehän muotoisena yhdistelmänä

smitten   Elämänilo    smitten

hei Elämänilo, minäkin koin meremme ikäänkuin pyörien ja keinuen tanssivan   Smiley Tunne oli niin voimakas, että taisin itsekseni heilua tässä sohvalla Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #155 : 11.09.2006 22:42:04 »

Ihana valomeri ja kasien syke-jossain vaiheessa peityin valoon ja alussa tunsin taas Liljan ja hiukan nauratti-ehka se oli telepatiaa  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #156 : 11.09.2006 22:44:37 »

Diamond, tiedän ja hymyilin sinulle takaisin.  smitten telepatiaa... sitäpä.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #157 : 11.09.2006 22:46:51 »

Ihana valomeri ja kasien syke-jossain vaiheessa peityin valoon ja alussa tunsin taas Liljan ja hiukan nauratti-ehka se oli telepatiaa  smitten

Oiskohan se minulta toiminut. Minulle tuli se paloletku olo, kun lähti kehosta ihan julmana tavaraa. Se aika oli ehkä 22.07 ja sitten levitin sen meidän kaikkien ylle. Koko keho meni kuumaksi hetkessä ja sitä kesti pari minuuttia.
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #158 : 12.09.2006 07:02:54 »

Harjoitus tekee mestarin.
- itse olen harjoitellut n. 5-vuoden ajan erilaisia menetelmiä
Kukaan ei ole seppä syntyessään

(http://www.gay.hr/web/smilies/astral2.gif)

Vaikeinta on päästä ns. "tyhjään olotilaan",
pää ajatuksista tyhjäksi[/color][/size]

smitten   Elämänilo    smitten[/center]

Näinhän se varmaan onkin. Eipä tuo hiljentyminen ainakaan pahasta ole. Hyvä joskus pysähtyä. Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #159 : 12.09.2006 07:19:33 »

Olipa rauhallinen yöuni pitkästä aikaa smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #160 : 12.09.2006 07:26:10 »

Niin minullakin  smitten smitten

Osho:
Lainaus
Meditaatio on seikkailu, suurin seikkailu, johon ihmismieli voi lähteä. Meditaatio merkitsee vain olemista, ei minkään tekemistä, olemista vailla toimintaa, ajatuksia tai tunteita. Puhdasta olemista, joka on silkkaa riemua. Mistä riemu voi tulla, jos ei tee mitään? Se tulee ei-mistään tai sitten se tulee kaikkialta. Se syntyy ilman syytä, sillä olemassaolon koko ydin on riemua itseään. Kun et puuhaa mitään erikoista fyysisesti, mentaalisesti tai millään muulla tasolla, kun kaikki toiminta on lakannut ja sinä vain olet, olet olemassa, silloin olet meditaatiossa.
Amen  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #161 : 12.09.2006 09:03:04 »

Lari, myos sina tulit mieleeni jossain vaiheessa ja tosiaan tulvasi valoa-IHANAA
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #162 : 12.09.2006 09:23:34 »

Onko tänään porukkaa tulossa jo kahdeksan sessioon? Tää tahtois meditoida jo silloin!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Lari
Vieras
« Vastaus #163 : 12.09.2006 09:32:58 »

Kiva kun kirjoittelette kokemuksianne. Smiley

Taidan olla sen verran jääräpää, etten usko ennenkuin joku kertoo mitä tapahtui ja vertailen niitä kokemuksiini. buck2

Se joka on tullut minun vasemmalle puolen kaksi kertaa, niin hänessä on potkua. Yritin hiukan vilkuillakkin mutten nähnyt kun mustan ihmisen. Kaikki olivat vain mustia ihmisiä mustalla taustalla.
Lähes kaikki omasta valostani meni maailmalle, mutta saatiinhan me sitä maistaa  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #164 : 12.09.2006 09:44:51 »

Jokainen meista nakee omalla tavalla nama hahmot, onhan ihmisia jotka nakevat musta- valkoisia uniakin, itse taas naen hahmot vareissa.
Viela Lari kun tulit mieleeni nain sinut kuin sinulla olisi aurinkolasit ja yritit ottaa niita pois ja taas pistit ne silmillesi-alitajunta leikkii?
Muuten siella oli paljon muitakin jotka eivat kerro kokemuksistaan, esim. tama vaalea pitkatukkainen nainen.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 10:51:58 kirjoittanut diamond » tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: