Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #270 : 13.09.2006 17:07:13 » |
|
Olin mukana toissailtana 22.00 ja nukahdin aikani energiakiepeissä pyöriskeltyäni. Sydänchakra meni "yli" ja tuli huonovointinen olo. Olin Kaarinan ja Larin keskellä, välillä kävin ringin keskellä hiukan tsiikailemassa väkeä. Sitten joku kävi hulluna kuiskuttelemaan korvan takana johon menikin loppuaika ennen nukahtamistani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #271 : 13.09.2006 17:14:21 » |
|
Muistakaahan nyt hyvät ihmiset pistää sana kiertämään tästä eteen päin. Äitini kertoi kokeneensa sellaiset enkelivärähdykset eilen kahdeksan aikaan, ettei aiemmin ole kokenut, vaikka koko ikänsä tehnyt näitä juttuja ja hän olikin huomaamattaan meditoinut 2 tuntia. Kyllä tuntuu siltä, että tässä ollaan oikeasti matkalla jonnekin erittäin hyvään suuntaan. Antaa selvästi voimia ja jaksamista tämä joka iltainen harjoittelu, olen ollut tosi virkeä kuuden tunnin yöunilla!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #272 : 13.09.2006 17:23:19 » |
|
Olin mukana toissailtana 22.00 ja nukahdin aikani energiakiepeissä pyöriskeltyäni. Sydänchakra meni "yli" ja tuli huonovointinen olo. Olin Kaarinan ja Larin keskellä, välillä kävin ringin keskellä hiukan tsiikailemassa väkeä. Sitten joku kävi hulluna kuiskuttelemaan korvan takana johon menikin loppuaika ennen nukahtamistani. Taisi olla sen Ivanin metkuja!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #273 : 13.09.2006 17:26:16 » |
|
Antaa selvästi voimia ja jaksamista tämä joka iltainen harjoittelu, olen ollut tosi virkeä kuuden tunnin yöunilla! Tiedätkö, tänään heräsin aamulla tuntia ennen kellon soimista täysin virkeänä. Ja sellaista ei todellakaan normaalisti tapahdu tämän unikeon kohdalla ikinä, ellei ole suunnaton stressi päällä. (Ja nyt ei ole)
Olipas ihana kun kerrankin sai aamulla touhuta rauhassa... Ja nyt kun kerran otit puheksi, niin vasta sytytti että varmasti tuolla meditaatiolla on ollut osansa tässä asiassa.
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #274 : 13.09.2006 17:45:09 » |
|
Minä kehittelin kesken meditaation mantran, jota hoin vaikka kuinka kauan koska se tuntui niin hyvälle.
Minä olen ilo, joka täyttää koko maailman ilolla. Minä olen valo, joka täyttää koko maailman valolla. Minä olen rauha, joka täyttää koko maailman rauhalla. Minä olen rakkaus, joka täyttää koko maailman rakkaudella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #275 : 13.09.2006 18:14:58 » |
|
Mina en paase tanaan tulemaan seuraanne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja-82
Vieras
|
|
« Vastaus #276 : 13.09.2006 18:17:54 » |
|
Heip onko kukaan tulossa 8 mukaan? Meditaatiovajetta täällä ilmassa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #277 : 13.09.2006 18:23:46 » |
|
Mie tuun kasilta! Nähdään silloin Lilja
|
|
|
tallennettu
|
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Mitä? - Muistuta mua, että mä etsisin valoa. - Okei. Tauko - Muista etsiä valoa. - Ei vielä, tollo. - Millos sitten? - Sitten kun mä olen unohtanut sen. - Okei.
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #278 : 13.09.2006 18:37:56 » |
|
Aina mukana siellä missä tapahtuu!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #279 : 13.09.2006 18:40:34 » |
|
Kestotilaus
Mä tulen kans. Tänään ehkä molemmat, mutta ainakin kestotilauksena toi 10 joka ilta. En jaksa enää erikseen joka ehtoo ilmoitella kun tässä on nyt vauhtiin päästy.
T. Rautis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #280 : 13.09.2006 18:40:52 » |
|
Minäkin tulen mukaan ainakin 8. Ja luulenpa, että me kaikki ollaan jollain tasolla aina mukana, vaikkei ehkä juuri aina "keskittyen"... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sister of Night
|
|
« Vastaus #281 : 13.09.2006 18:50:26 » |
|
Jee, kohta on bileet!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Myria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #282 : 13.09.2006 18:51:26 » |
|
Mukana ollaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #283 : 13.09.2006 18:53:05 » |
|
Olen paikalla!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
I connect and detach, push and pull, like a tide
|
|
« Vastaus #284 : 13.09.2006 18:55:13 » |
|
Minen pääse ainakaaan ekaan kun pakerran iltavuorossa Muuten kyllä otan minäkin kestotilauksen, aina kun pystyn niin olen mukana jommassa kummassa ellen kummassakin : Oli se näköjään sen verran vaikuttava kokemus että heti toisen yhteismeditaation jälkeen näin enneunta.. sain tiedon eräästä asiasta jo etukäteen unessa, kun reaalimaailmassa kuulin sen kyseiseltä henkilöltä seuraavana päivänä. Uutinen oli toisaalta iloinen, mutta minulle myös surullinen koska se tarkoittaa luopumista eräästä minulle todella tärkeästä ihmisestä muuton kautta.. enkä tavallaan tahtoisi päästää irti, vaikka tiedän että muutto on hänelle hyväksi..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|