Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 227962 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Niizu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #315 : 14.09.2006 17:05:43 »

Ihana idea Smiley!! en jaksanut kahlata koko keskustelua läpi, mutta siis meditointia aina kello 20 ja 22? Olen mukana, ehdottomasti, aina kun kerkiän angel.
tallennettu

Aurinko-skorpioni
Nouseva-rapu
Kuu-kaksoset
Venus-jousimies
Oikku67
Vieras
« Vastaus #316 : 14.09.2006 17:29:25 »

Anteeksi tämä hehkutus, mutta miksipä ei saisi ääneen sanoa kun on hyvä olo ja rauha itsensä kanssa...?! Grin
(http://shirley-place.com/Shirley/animations/fantasy/fairies/pages/~126.gif)  Hehkuta ihan vapaasti, kyllä me kestetään..
Ihanaahan se on kun olet onnellinen..
(http://alwasluae.com/vb/images/smilies/q11.gif)
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #317 : 14.09.2006 18:00:42 »

Hienoa, kun muillakin samanlaisia tuntemuksia. Joillekin ystävilleni kertonut tuosta tuntemuksesta, mutta eivät ole päässeet "sisälle". Minulla samoin kuin Valonkantajallakin tämä päivä. On ollut yhtä aurinkoa   smitten koko päivä. Ja itsekin hoitaja "siviilissä".

Tuo jännä sydämen alueen lämpö, kutitus ja hehku alkoi jo aamulla klo 8.30 maissa ja on kestänyt koko päivän. Välillä oli niin kutittava olo puolilta päivin,  laugh että oli lähellä etten aloittanut sisäistä hekotusta.

Niin on ihmeellisiä ihmisten kohtaamiset, kun tätäkin tunteen ensi ilmestymistä ja merkitystä mietin. Tämän tuntemuksen alulle laittaja oli mies, tosin se tarina on jo aikaa sitten ollut historiaa. Mutta, ehkä hänen avullaan se on laajentunut muihinkin kanssakulkijoihin, enkä aina varmuudella edes tiedä, mistä tai kuka on "luurin" toisessa päässä.

tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #318 : 14.09.2006 18:11:53 »

Torstai on päivä jolloin Arkkienkeli Urielin energiat ovat voimakkaimmillaan. Voitte hyödyntää tätä meditaatiossanne.

Mahtava arkkienkeli Uriel johtaa Rauhan enkeleitä. Hän työskentelee kaksoisliekkinsä Auroran kanssa purppuran- ja kullanvärisessä säteessä, joka tunnetaan myös nimellä rubiinisäde. Purppuranpunainen edustaa muutoksen ja anteeksiannon voimaa. Se sisältää puhtaan hengen violettia sekä toiminnan punaista, sen vuoksi se lisää halukkuutta palvella henkisesti. Kulta kuvastaa viisautta.

Kuudes säde on omistautumisen ja idealismin säde. Sen käänteisilmentymiä ovat uskonnolliset järjestöt ja dogmit, kun sen ihannepiirre puolestaan on puhdas henkisyys, joka hyväksyy kaikki uskonnot ja ulottuu vielä niiden ylitsekin.

Uriel on arkkienkeli, joka huolehtii ja vastaa ihmisten solar pleksuksen kehityksestä. Kolmiulotteisella tasolla solar pleksus on keltainen ja se on tiedon mutta myös pelkojen keskus. Solar pleksus on myös valtava henkinen vastaanotin ja lähetin. Sen kautta olet varuillasi, yhteydessä rakkaimpiisi ja virittäydyt yhteisöllisten pelkojen ja katastrofien tasolle. Sen takia herkät ihmiset tuntevat usein ahdistusta solar pleksuksensa alueella.

Jeesus Kristus tai Sananda, jona hänet tunnetaan sisätasoilla, edustaa myös kuudetta sädettä, jonka väri on indigonsininen. Arkkienkeli Uriel ja Sananda tekevät luonnollisesti yhteistyötä edistääkseen kauneuden, armon ja myötätunnon ilmenemistä ihmisten keskuudessa. He suojelevat meitä rakastavasti ja opettavat meille epäitsekästä palvelemista. He ohjaavat niitä, jotka etsivät keinoja saavuttaakseen Jumalan omistautumalla palvelemiselle. He innoittavat veljeyteen ja edistävät aina yhteenkuuluvuutta ja yhteistyötä.

"Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Urielia seisomaan edessäni ja täyttämään aurani viisauden ja rauhan purppuranpunaisella ja kultaisella valollaan. Sovita kaikki riidat elämässäni ja korvaa ne seesteisyydellä ja veljeydellä. Katkaise kaikki henkiset kahleeni ja kielteiset tunnesiteeni ja vapauta minut peloistani. Kiitos.

Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä."
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #319 : 14.09.2006 18:43:07 »

Miten te yhdytte tähän ryhmämeditaatioon? Siis minkä ohjeistuksen annatte meditaatiollenne?
Minä rukoilen kristusenergiassa ja pyydän päästä mukaan astrolaisten energioihin ja pyydän saada yhtyä rukouksiinne...

En yhtään tiedä, miten muut "loggaannutte" sisään siihen...? Miten....? angel

Nähdään kymmeneltä....!

p.s olisiko hyvä idea laittaa päälleen jotain "huomiota herättävää", josta saisi helpommin "kiinni"?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #320 : 14.09.2006 18:47:39 »

Luotan Oshon neuvoon  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #321 : 14.09.2006 19:05:24 »

Ei ole oikeita tekoja eikä tapoja olla se Yksi ja sama vaan kyllä kaikkeus ohjaa sinutkin siihen yhteiseen hetkeen siten kuin kullekin on vielä tässä kohden tarpeen. Joten riittää kun sulkee silmät ja vain on, kuten ennenkin olet ollut ja siinä olen minä sekä kaikki muutkin!  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #322 : 14.09.2006 20:11:29 »

Minä lähinnä teen niinkuin olen aina tehnyt... Suojaan itseni, kutsun enkeleitä vahvistamaan rukouksiani/meditaatiotani, pyydän puhtainta ja kirkkainta jumalaista energiaa ollakseni sen välittäjä, kiitän enkeleitä ja energiaa, valitsen energialle kohteet ja sitten vain keskityn. Kun tuntuu siltä että voisi tehdä jotain muuta, puhun teille mielessäni ja lähetän rakkautta. Saatan visioida meidät kimppuun joka hohtaa yhdessä valtavasti rakkautta ja näen sitten sieluni silmin kuinka rakkauenergia täyttää maapallon joka sopukan. Usein lähetän rakkautta myös enkeleille ja rakkaudelle itselleen.

smitten
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #323 : 14.09.2006 20:15:20 »

Jos keskittyminen on meditaatiota, niin mitä sitten se meditaatio on?
Eli jos se olisi noin, niin sitten niitä tuskin kutsuttaisiin eri sanoilla?
Ja siinä tapauksessa kaikki keskittyminen olisi meditaatiota?

Eli tästä voidaan vetää sellainen johtopäätös ettei keskittyminen ole meditaatiota, vaan keskittymistä?

"ja sitten vain keskityn." "puhun teille mielessäni"

Eli sun mielestä meditaatio tapahtuu mielessä?

Wink
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #324 : 14.09.2006 20:16:53 »

Kyllä!
Minulla oli kerran suuri kunnia tavata Sifu Ding Ming Chi hän paljasti minulle saman salaisuuden mitä sinä Valonkantaja olet niin hyvin itsekin oivaltanut.
Meditaatio on keskittymistä, keskittyminen on meditaatiota.

Tunnen suurta armollisuutta kun saan olla teidän, noin älykkäiden ja lahjakkaiden keskittyjien seurassa  Cry
On pakko pieni kyynel päästää poskelle, ei mahda mitään  Undecided

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #325 : 14.09.2006 20:25:09 »

Se on kyllä täysin totta, että meditaatio ei ole keskittymistä.
Sellaiset keskittymiset ja visualisoinnit ovat ehkä enneminkin mielenhallinan harjoituksia ja rentoutusharjoituksia.

Aika paljon puhutaan monessa yhteydessä meditaatiosta, vaikka todellakaan ei siitä ole kyse.
Meditaatio on paljon yksinkertaisempaa, eikä sitä saavuta minkään tekniikan kautta. Tai no, ehkä sitä voi lähestyä niin...  Huh

Sanojen merkitykset tässä nyt vain hieman 'riitelee' tekojen kanssa, ei muuta.  smitten
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #326 : 14.09.2006 20:27:22 »

"Aika paljon puhutaan monessa yhteydessä meditaatiosta, vaikka todellakaan ei siitä ole kyse.
Meditaatio on paljon yksinkertaisempaa, eikä sitä saavuta minkään tekniikan kautta. Tai no, ehkä sitä voi lähestyä niin..."

Ehkä se voi toimia välineenä siihen joskus, että tulee tietoiseksi ja alkaa tarkkailemaan?
Monet selittää meditaatiosta niin monimutkaisesti, että varmaan se myötävaikuttaa noihin väärinymmäryksiin?
tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #327 : 14.09.2006 20:29:01 »

Minä olen kertakaikkisesti sitä mieltä, ettei ole mieltä lähteä erittelemään asioita liikaa. Voisin oikeastaan sanoa, että eilen ihan oikeasti meditoin sanan oikeassa merkityksessä, eli tyhjensin mieleni. Mutta muutoin olen näin "meditointihetkinä" rukoillut, toistellut dekreitä ja tehnyt mielikuvaharjoituksia.

Päämäärä ja määränpää on sama... Se on ollennaisinta.  smitten

Ei se miten tekee, vaan se mihin pyrkii.
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #328 : 14.09.2006 20:30:45 »

Minä olen kertakaikkisesti sitä mieltä, ettei ole mieltä lähteä erittelemään asioita liikaa. Voisin oikeastaan sanoa, että eilen ihan oikeasti meditoin sanan oikeassa merkityksessä, eli tyhjensin mieleni. Mutta muutoin olen näin "meditointihetkinä" rukoillut, toistellut dekreitä ja tehnyt mielikuvaharjoituksia.

Päämäärä ja määränpää on sama... Se on ollennaisinta.  smitten

Ei se miten tekee, vaan se mihin pyrkii.

Amen siskoseni!
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #329 : 14.09.2006 20:31:51 »

"Ei se miten tekee, vaan se mihin pyrkii."

Ehkä niin, ainoa vaan, että tuo pyrkiminen on egon juttuja, sen takia meditaatio ei varsinaisesti pyri yhtään mihinkään.

Mutta pääasia, että se mitä sä teet antaa sulle jotain.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: