Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 227899 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #390 : 18.09.2006 11:13:53 »

No jopas jotakin, ilmankos onkin ollut niin mukava jalat maassa -fiilis taas viime aikoina. Ja tuskin se omakaan maadoitus on pahaa tehnyt.  Wink

Ne nimenomaan jouduttiin nyt jokaiselta purkamaan, kun niin innokkaasti olette pyrkineet estämään sen aidonkin Valomme alas tulon, sen "maadoituksenne" teoilla.  Wink :Smiley Eli selitän kyllä vähän päästä, mitä tuolla tarkoitan vaan ensin tehdään se alku uudeksi kokonaan.  Wink smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #391 : 18.09.2006 11:21:27 »

No minä jo ihmettelinkin, että ymmärsinkö sinut Kaarina väärin. Mutta ymmärsinkin aivan oikein.  Wink
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #392 : 18.09.2006 18:55:26 »

Minä en ole kokenut mitään näissä "kokoontumisissa". Päivittäinen hiljentyminen on kuitenkin kiva juttu. Smiley
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #393 : 19.09.2006 07:52:48 »

Eilen tuli myöhässä tottakai klo 22 jälkeen paikalle (nallpuhpyjamassa), istuin tummahiuksisen, vihreäpaitaisen naisen vasemmalle puolelle ja hänellä oli todella lämmin käsi  Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #394 : 19.09.2006 13:33:23 »

Eilen poistelin päänsärkyä meditoinnissa. Tuli hassuja ajatuksia ja naureskelin itsekseni.

Tuntu ihan siltä että 2/3 päänsärystä lähti vek niskasta ryöppyinä. Tuntu vähän pöljältä, mutta pää heilahti hieman taakseppäin ainakun kipu ryöppy irtaantui päästä.

Pääasia että olo helpottui, johtuen meditaatiosta tai jostain muusta  knuppel2 Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #395 : 19.09.2006 16:25:21 »

Eilen poistelin päänsärkyä meditoinnissa. Tuli hassuja ajatuksia ja naureskelin itsekseni.

Tuntu ihan siltä että 2/3 päänsärystä lähti vek niskasta ryöppyinä. Tuntu vähän pöljältä, mutta pää heilahti hieman taakseppäin ainakun kipu ryöppy irtaantui päästä.

Pääasia että olo helpottui, johtuen meditaatiosta tai jostain muusta  knuppel2 Smiley

Voinkohan kertoa siitä enää ollenkaan, mitä itse tein sunnuntain "potilaalleni", kun sinä sen jo kerroitkin ääneen.  Shocked

Sillä kävi nimittäin juuri siten kuin itsekin kerroit, että ensin availtiin se kundaliiniakin pidätellyt "tulppa" sieltä juurichakrastamme, jonka jälkeen se vanha kuonaenergia jokaiselta lähtikin poistumaan "suureen ääneen" eli lumpsahti aivojemme vanhimmasta osasta sellainen "kukkanen", ettei paremmasta väliä.  :Smiley Vaan otin sen kyllä siltäkin "potilaaltani" käteni teoilla talteen ja siirsin sydämeni perukoille "muuntumaan".  Wink smitten

Eli katstoaan sitten myöhemmin, etteikö ollutkaan sellainen "piikikäs ja ruma ohdake", jonka sieltä poimin, sillä tuntuisi aivan siltä kuin jo olisi se ruusunen, jonka sadan vuoden unesta herätin, sen aidon universaalin Rakkauden voimin! Sillä nythän sinäkin sen teit jo itsellesi samoin tein, Lari, joten hyvää huomenta vaan sinullekin. Wink smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #396 : 19.09.2006 17:19:12 »

Lainaus
Sign, muistelinkin että telkasta tuli jotain mielenkiintosta, mutta en muistanu koska ja mitä enkä eilisessä mielentilassa jaksanu tarkistaa. Hmph. Olis ollu mielenkiintosta nähdä toi dokkari. Eiliseen mielentilaani se ei ehkä olisi sopinut, mutta jos se tulee uusintana joskus?

en tiedä tuleeko toi dokkari uusintana...kun aloin katsomaan sitä ihan sattumalta...

Lainaus
Oon kokenu samanlaisia elämyksiä nimenomaan Pariisiin ja Ranskaan liittyen. Jossain mun romanttisissa unelmissani sen nimi on oikeesti paratiisi ja siellä kaikki on kaunista ja ihmiset on onnellisia koko ajan. Hämmästyin itteki havaitessani, että siellä on myös ihmisillä ongelmia. Ei ne eläkään missään pilvilinnoissa, vaikka ne osaa puhua ja kirjoittaa ranskaa täydellisesti ja asuu siellä. Joskus olin sitä mieltä, että ranskan kielessä ei edes oo mitään rumia tai negatiivisia asioita tarkottavia sanoja, mutta kyllä siellä on...

hih... Cheesy Onpas meillä samoja juttuja ollut. Lapsena mulla oli kausi jolloin kuuntelin vain ranskalaisia chansonlaulajattaria, piirtelin heidän kuviaan ja kirjoitin ranskankielisiä laulunsanoja kirjoituskoneella...siis vaikka en osannut kieltä, kopion kaiken heittomerkkeineen kaikkineen tunnontarkasti ranskalaisesta tekstistä. Muistan myös kuinka näin dokumentin pariisilaisesta muotisuunnittelukoulusta, ja muistan kuinka julistin mahtipontisesti, että heti kun tulen isoksi menen tuohon kouluun pariisiin Smiley

luulenpa, että jos elämässäni ei olisi ollut muita "häiriötekijöitä", olisin toteuttanutkin jotain vastaavaa, niin pakkomielteinen yleensä olin suunnitelmissani... :Smiley

Lainaus
Unelmakuvieni romahtamisenkin uhalla haluaisin silti päästä käymään siellä.

Minä pääsin loppujen lopuksi käymään siellä kahdesti...ja molemmilla kerroilla tosi nopeasti, ensin 11 ja sitten 15 vuotiaana. Hassua että nämä kerrat eivät merkinneet minulle sillä tavalla samaa, koska tiesin, että olen alaikäinen ja mulla ei ole valtaa omaan elämääni...se juttu oli siinä, että minun olisi pitänyt päästä aikuisena sinne asumaan ja toimimaan...ja unelmakuvat romahtivat siinä kun tämä ei tapahtunut...vaikka se olisi siis voinutkin tapahtua.

hmm..no ehkä unelmakuvien pitää murskautua saadakseen uusia unelmakuvia.

ranskankielentaitoni on kuivahtanut kasaan harjoituksen puutteessa.

mut...hmm, Pariisissa käyminen on silti vielä mahdollista smitten

Lainaus
Tänään on huomattavasti rauhallisempi ja parempi olo, vaikka silmät hiukan vielä punottaa ja luomet on turvoksissa. Illalla taas. Jos tällä kertaa olis voimia antaa muillekin energiaa takaisin.

kiva että olo parempi Smiley

« Viimeksi muokattu: 19.09.2006 17:21:41 kirjoittanut sign? » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #397 : 19.09.2006 20:55:42 »

Eli katstoaan sitten myöhemmin, etteikö ollutkaan sellainen "piikikäs ja ruma ohdake"

Cry Niisk... Tämä lause sai minut liikuttumaan. Pois vain kaikilta päästä ne "orjantappurat".  Wink smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #398 : 20.09.2006 10:30:48 »

Tänk juu vain veri meni meille itseillemme, jotka muun muassa paransimme selkäni eilisessä kympin meditaatiossa.  smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #399 : 20.09.2006 10:34:43 »

Alkaako olla YHTÄ myös uusi mieli ja keho!  Wink smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #400 : 20.09.2006 10:40:53 »

Ja siis myös lisäyksenä että rinkimme on jo muodostanut sen auenneen lootuksenkukan joka Valoa lähettää, se on näkynyt parinakin iltana. Loputtomasti terälehtiä niinkuin on Valojakin.
tallennettu
Magda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #401 : 20.09.2006 18:39:41 »

Eilen jatkui illalla toissapäiväinen kuva. Oli maapallon muotinen, mutta näkyi valona nuo vertikaaliset ja horisontaaliset linjat. Onpa vaikea taas selittää.... idiot2
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #402 : 20.09.2006 20:11:37 »

Sitä linjojen muodostamaa verkkoa pitkin lootuksenkukastamme lähti valonkipinöitä ympäri maapallon sitä kaipaaviin sydämiin. Tällä kertaa ringissä roihusi myös tuli - olemmeko saaneet aikas ison löövkokon aikaiseksi? Semmoisen huomion tein että ringin ja lootuksenkukan energiaa voi käyttää todella parantamiseen. Tätäpä en ole koskaan kokenut mutta kävin läpi monet sukulaiset, avaamasta sydäntensä sopukoista kipuja esiin niihin valoa tuoden.

Voipi olla suuruudenhulluus kyseessä mutta tällä tavalla tänä iltana...
 angel
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #403 : 20.09.2006 21:41:56 »

Hei Ystäväin

Minäkin olin tänään kympin istunnossa.

Vasemmalla puolella aistin "Kehon",
juuri tällä nimellä, hänen vieressään "Lari"
Oikealla puolella aistin "Mirjam"in,
hänen vieressään "Jinx" ja "valonkantaja"

Meidän välillämme oli mieletön virtaus;
aivan kuin sähköpaimenessa
- alussa oli viileä virta,
joka sitten pehmeni ja voimistui
- minun käsiä tärisytti kovasti,
ranteet heiluivat vimmatusti ylös-alas
rytmikkäästi ja voimakkaasti

Ihan kuin joku olisi kulkenut
ison sulan kanssa koskettamassa meitä
- olitko se sinä "Lilja-82"

"Lari"; puhaltelitko käsiimme ilmaa

"Mirjam"; sinulla näytti olevan minulle jotakin asiaa

"Keho"; miksi et päästänyt minua heti lähtemään pois
- mitä teit meille
- uskomattomat "vibat" sait aikaiseksi

smitten   Elämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lari
Vieras
« Vastaus #404 : 20.09.2006 21:47:20 »

Mielestäni en puhallellut ilmaa kenenkään käsiin.

Minullakin kädet tärisivät olkapäihin asti yhdessä välissä.
En nähnyt taaskaan meitään kummallista. Pimeässä mustaa.

Mukavaa oli ja energia virtasi  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 37
  Tulostusversio  

Siirry: