*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #405 : 20.09.2006 21:54:31 » |
|
Oikealla puolella aistin "Mirjam"in, "Mirjam"; sinulla näytti olevan minulle jotakin asiaa Elämänilo Heips Elämänilo ! Minä en ole osallistunut enää näihin 'meditaatioihin' kahden ensimmäisen jälkeen. Ehkä se merkitys, joka minulle on luotu, oli osallisena?!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Magda
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #406 : 20.09.2006 21:56:55 » |
|
Sama juttu, väristykset kulki pitkin kehoa ja vieläkin. Kuin katharsis, tunsin huojennusta ja mieletöntä keveyttä, että olisin voinut purskahtaa itkuun. Oli kuin olisi ollut suuri juhlapäivä. Näin kans niitä valokipunoita linjoilla ja sitten kun tämä koko verkko lähti pyörimään. Siel oli joku valo "möykky", joka käynnisti tämän pyörimisen.
Sitäkö se eilen sitten olikin, kun näin ihmisiä jonossa. Jotkut makasivat ja ympärillä valo-olentoja. Kohti suoraan edessä oli suorakaiteen muotoinen luukku, josta välähti vihreää valoa kuin salamavalosta. Tänään värit olikin jo toista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #407 : 20.09.2006 22:13:28 » |
|
Mielen tasolla meditaatio onkin "vain" mielen osallistamista omasta henkisestä läsnäolostaan. Siksi meditaatiossa kannattaakin luovuttaa taistelemasta mielenliikehdintää vastaan ja antautua olemaan - koskapa olemista ei voi kieltää, kuten harhalla ei voi muuttaa todellista. Ja kun todellinen pilkahtaa, se on mielen itselleen suoma riemu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #408 : 20.09.2006 22:26:06 » |
|
"Keho"; miksi et päästänyt minua heti lähtemään pois - mitä teit meille - uskomattomat "vibat" sait aikaiseksi[/color][/size]
Taidanpa sanoa tuohon sellaiset terkut jokaiselle, että koskaan enää eivät "pala hermot" : , koska ne tehtiin ihan uudet sen Valokehostomme takia! Joten ihmekös tuo, jos tuntui kovin tärisevän "paikat", koska tehtävämmekin oli niin suuri eli autoimme sen aluilleen jokaiselle itseillemme, olipa minkä maalainen tahansa. Ja ilman Elämäniloa niistä uusista hermoistakaan ei ole mitään iloa, joten sen takia sinut tahdoinkin takas!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #409 : 20.09.2006 22:30:29 » |
|
Heips Elämänilo ! Minä en ole osallistunut enää näihin 'meditaatioihin' kahden ensimmäisen jälkeen. Ehkä se merkitys, joka minulle on luotu, oli osallisena?! Silloin, kun emme tietoisena olekaan siinä meditaatiossa niin voimmeko silloin tehtäväämme tehdä sen Luojamme teoilla, koska sehän se kuitenkin teki senkin, josta kerroin tuolla. Koska Luojiahan olemme jo kaikki!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mika-Matti
Vieras
|
|
« Vastaus #410 : 20.09.2006 22:39:00 » |
|
Oi Kiitos, illan todella valoisista uutisista teille siitä eri tavoinkin kertoneille! Jaksellaanpas eteenpäin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #411 : 20.09.2006 22:45:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #412 : 20.09.2006 23:06:58 » |
|
Taidanpa sanoa tuohon sellaiset terkut jokaiselle, että koskaan enää eivät "pala hermot" : , koska ne tehtiin ihan uudet sen Valokehostomme takia! Kuules Operator alias Kolumbus nettiliittymän laajakaista. Ei tarvitse minun hermoja kokeilla. Tulen vetämään sellaiset laajakaistat, että teidän vanhat kömpelöt piuhat vielä häpeävät kateudesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #413 : 20.09.2006 23:11:09 » |
|
Kuules Operator alias Kolumbus nettiliittymän laajakaista. Ei tarvitse minun hermoja kokeilla. Tulen vetämään sellaiset laajakaistat, että teidän vanhat kömpelöt piuhat vielä häpeävät kateudesta Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #414 : 21.09.2006 07:13:43 » |
|
Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on! Omat piuhat kyllä toimivat aina, mutta niissä ei ole värillisiä multimediaviestejä aikä ääntä. On tietty kivaa että nykyisissä piuhoissani on/voi olla tuntoaisti, hajuaisti, makuaisti ja yhteys heillekkin joilla nettiliittymää ei ole :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #415 : 21.09.2006 10:46:35 » |
|
Hmmm... pistähän sitten näytille, kun saat sen asennettua, sillä omamme jo on! Pakko jatkaa tähän. Totuus vai kuvitelma : Kaarina ei ollut vielä klo 10.00 pukeutunut, sisko söi leipää hetken myöhemmin, äiti ajatteli minua kun pyysin, valopallot nähty. ja merkki on (tää on paha) ehkäpä tollaiset silmät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #416 : 21.09.2006 13:19:28 » |
|
Ilmottautuisin mukaan medi-rinkiin, vieläkö mahtuu yksi, joka käyttää Rexonaa? : Joka päivä klo 22 vai miten olette kokoontuneet athmoksessa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #417 : 21.09.2006 13:28:24 » |
|
Kahdeksalta ja/tai kymmeneltä joka ilta. Willkommen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #418 : 21.09.2006 13:31:06 » |
|
Kahdeksalta ja/tai kymmeneltä joka ilta. Willkommen! Ok, pyrin mukaan tänään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #419 : 21.09.2006 13:33:12 » |
|
Ilmottautuisin mukaan medi-rinkiin, vieläkö mahtuu yksi, joka käyttää Rexonaa? : Joka päivä klo 22 vai miten olette kokoontuneet athmoksessa? Aina löytyy tilaa sille joka käyttää Rexonaa. Teretulemast!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|