Hei kaikki! aloitin viimme yönä lukemaan näitä meditoidaan yhdessä.. Oli töissä tosi surkea päivä välillä itkettikin kovasti..Sitten löysin tämän sivuston ja tiedättekö miten kovasti se vaikutti minuun..
olen ollut 4-vuotta yh-äitinä ja kaikki nämä vuodet vähän niinkuin tutkiskellut itseäni ja miettinyt asioita.. Ja luullut ettei minulla ole ketään.Ja on ollut aika ajoin niin yksinäinen olo. Tuntuu että minulla on jokin ontto olo ja jotain puuttuu vaikka muuten asiani ovat hyvin... Mutta se tunne ja tyhjä olotila on minua vaivannut
:'(Mutta kun silloin yöllä luin näitä niin tuli jotekin rauhallinen olo ja se tila täyttyi jotenkin..(sain seuraa teistä kaikista) tuli yhtenäinen tunne siitä, etten olekkaan yksin ja halusin niin kovin halata teitä..( ja minusta tuntui että niin teinkin
). Myös itkullani ei ollut rajaaa minä itkin siitä suunnattomasta tunteesta mitä koin kanssanne
...Mutta ne oli ilon kyyneleitä siitä valosta mitä olette niinä vaikeinakin aikoina minulle tuoneet ja minä löysin sen viimmeikin ::)Ja Tänään minulla on ollut ihana päivä ( nyt kylläkin yö kun tätä kirjoitan..töissä ) Oloni on ollut aivan mahtava ja se johtuu teistä joten kiitos kun olette olemassa
. Kysynkin voinko liityä seuraanne ja jatkaa yhdessä teidän kanssanne tätä taivalta.. Olen kyllä kanssanne meditoimassa aina kun voin ja hengessä mukana
Terv: tiikeri