|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 26.11.2006 16:39:49 » |
|
Tarkoitushan on tulla itsenäiseksi ja vastuulliseksi teoistaan, ei siten että tekee toisten mieliksi. jotta olisi hyvä. Totta.. niin totta! Mutta onpahan se vaikeaa, kun on aina ollut niin maan KILTTI, että oikein ällöttää koko sana.. Mutta minäpähän olen päättänyt oppia ja OPIN..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samsara
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #17 : 11.12.2006 12:13:45 » |
|
Alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä, aika radikaalistikin asiat ovat menneet uusiksi vuoden mittaan. Selkityminen ja uudet tuulet puhalsivat kyllä vasta loka-marraskuussa. Ja kyllä tämä joulukuukin on jo yllätyksiä tuottanut. Tulevaisuutta silmällä pitäen on rakentunut vahva "kivijalka". Olipa todella yllättävä ja mullistava vuosi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mariska
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #18 : 11.12.2006 13:19:59 » |
|
Moi! Minun vuoteni on ollut ihan sopivan mullistava, ei mitenkään helppo, mutta mullistava. Opiskeluni loppui tuossa marraskuussa valmistumiseen. Opiskelu aika ei aina ollut kovin helppo ja kovasti tein töitä, että sain omasta mielestäni hyvän todistuksen. Sillä tarkoitan että opin paljon, mutta vielä on opittavaa, mutta kuten opettajat sanoivat:"... se oppi tulee sitten työelämässä." : Rakkaus elämän puolella ei kyllä sitten tapahtunut yhtään mitään! Ei taida meikäläiselle kumppania löytyä. No, yksin tässä on ennenkin menty... Nyt on kovasti työnhaku menossa, toivottavasti siinä edes onnistaisi! MARISKA (lellona 26.07.)
|
|
|
tallennettu
|
Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #19 : 20.12.2006 06:33:32 » |
|
Rankka rupi, mutta kohta onneksi ohi. Ennuste, hengissä selviämiseen, on melkein mahdollinen!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #21 : 30.12.2006 00:32:52 » |
|
: Kuisois, jos yrittäisit sisäistää, tai ainakin päästä jotenkin HEIDÄN huumorinsa sisäkierteeseen!! ? ? Ulkopuolisena, kovin helposti tuomitsee sellaiset sisään rakennetut jutut, jotka ovat HEILLE, tärkeitä, ja sitärataa tuttuja, että turvallisia, joten, sulaudu joukkoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #22 : 30.12.2006 01:02:45 » |
|
Kotkansilmä, kaikella ystävyydellä: ihan kiva että on erilaisia kirjoitustyylejä ja malleja, mutta varmaan kaikkien elämää helpottaisi, jos sen asiansa saisi kirjoitettua näin normaalisti sana sanan perään, ilman mielettömiä rivivälejä ja tuhansia hymiöitä sekoittamaan pakkaa. Ymmärrän, että oman tyylin ylläpitäminen on tärkeää, mutta onko se päätarkoitus jos ihmiset eivät saa enää selvää siitä mitä yrität viestittää? Olen jo pidemmän aikaa huomannut tätä ongelmaa teksteissäsi. Toivoisin että suhtautuisit tähän kritiikkiin asiallisen rakentavasti, en kuitenkaan mitään pahaa tarkoita, vaikka en tekstistäsi selvää saakaan.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #23 : 30.12.2006 01:12:09 » |
|
Kaikin mokomin, ja onneksi olkoon, siis mistä? No, tuotapa en enää tiedäkkään, koska, ja jos, et, näin harvennetusta tekstistä saa selvää! Niin mistä sitten? Sillä minun henk. koht. tehtäväni ei ole kirjoitella noita pitkiä ikävystyttäviä tekstejä, joita täällä kyllä ihan kiitettävästi viljellään! K I I T O S. jätäväliin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #24 : 30.12.2006 01:24:28 » |
|
Kotkansilmä, kaikella ystävyydellä: Nythän mä hokasin! Valitettavaa!! JOS! Joku, tai edes eräs meistä käy hymiöiden kimppuun, niissä puitteissa, kun minä niitä käytän, silloin täytyy kysyä? Entä? ? Eläm, Ilon, kuviot, jotka kuitenkin täyttävät koko tapetin?? P.S. Etsi oikea kohde, ja pura paineitasi sinne ,,, KIITOS NIIN, ja ,, eihän sinulla ollut varsinaista asiaa!! Oliko, joku syy?? Ottaa henk. koht. kantaa, tai ottavaa?? Kysyy nim. merk. tietämätön?
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.12.2006 01:29:14 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #25 : 30.12.2006 01:28:48 » |
|
Noh, ihan miten vain. Kuten sanoin, ystävyydellä ja vain sen takia, että keskustelufoorumilla on mukava ymmärtää toista. Mutta jos haluat tuolla tyylillä kirjoitella, niin senkun. Eihän kukaan sitä estä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #26 : 30.12.2006 01:32:41 » |
|
Aurinko lienee laskenut, mutta KUU, senkun kulkee, ja eihän sitä itse edes huomaa, aina!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #27 : 30.12.2006 12:56:11 » |
|
Kotkiksen ja Ebenian keskustelu kuvaa tämän viimeksi kuluneen vuoden oppiläksyäni, puolin ja toisin. Kunnioitus kunkin omalle tyylille - omalleenkin. Hajuja tähän maailmaan mahtuu, joten antaa kaikkien kukkien kukkia, ruususta orjantappuraan - piikikkäitä ovat monet, mut ei niitä tarvitse omaan 'lihaansa' ottaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #28 : 30.12.2006 21:14:04 » |
|
en kuitenkaan mitään pahaa tarkoita, vaikka en tekstistäsi selvää saakaan. SIIS, suurempaa kirjainkokoa ja valtavia hymiöitä, kirjoitettuna tosi harvaan, ja joka viidennelle riville! No, mutta sellainen tekstien ja kuvien välittäjä henkilöhän täällä jo on! Tekstini lienee selkeää, mutta jos ei ymmärrä, niin se onkin jo toinen juttu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #29 : 30.12.2006 21:17:19 » |
|
Hmm, olen pahoillani kotkansilmä jos loukkasin luovaa vapauttasi. Ajattelin vain, että olisi mukava ymmärtää sinua paremmin, mutta mikäli haluat kirjoittaa noin, niin totta kai saat kirjoittaa niin. Minulle tämä asia on täysin ok ja jos olet tyytyväinen tekstityyliisi, sen pitäisi olla ok sinullekin, joten en ymmärrä miksi haluat pitkittää tätä asiaa enää. Kirjoita miten haluat, se on ihan ok.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|