Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonan vuodesta: tulevaisuuden rakentamista?  (Luettu 19584 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Tinkle
Vieras
« Vastaus #30 : 31.12.2006 18:28:39 »

  Leijonan vuosi 2007
Yleisnäkymät:

Saturnus jatkaa tämän vuoden merkissäsi ja tekee alkuvuodesta oppositiota Neptunukselle.
Elät edelleen vahvojen aloitusten aikaa, mutta haaveiluun ei ole varaa ainakaan vuoden ensimmäisellä puoliskolla.
Neptunuksen oppositio pudottaa liian korkeista haaveista takaisin maanpinnalle niin että tuntuu,
joten realismin säilyttäminen on kultaakin arvokkaampaa ainakin kesäkuun loppuun saakka.
Maaliskuusta alkaa vaikuttaa Jupiterin kolmio Saturnukselle ja elokuussa Saturnuksen kolmio Plutolle.
Nämä antavat aivan uskomattoman myötätuulen jokaiselle Leijonan konkreettisesti toteuttamalle
tai käynnistämälle hankkeelle
.
Vauhti tulee jatkumaan yhtä kiivaana pitkälle vuoteen 2008,
joten jarrutteluun ei ole mitään tarvetta kesäkuun jälkeen
.

 Lupaavaa.. siispä vähän jarruttelen suunnitelmiani nyt ja harkitsen tarkkaan,
 siirrot (työ, muutto..) teen sitten jokusen kk:den päästä..  Smiley
tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #31 : 31.12.2006 21:27:48 »

 

Aivan niin, Tinkle. Kerrankin vuosihoroskooppi lupaa aidosti hyviä aikoja. Eli jos Seppoon on uskominen, ja päätetään tällä kertaa leijonina pitäytyä tuossa leijonan horoskoopissa eikä vilkuilla nousu tai kuumerkkejä niin hyvältä näyttää.

Ehkä jopa minä saan ihmissuhteeni toimimaan? Ehkä se on uuden paikka.  :Smiley

(Leijona 2007)
Venus liikkuu merkissäsi 5.6 – 14.7 ja 9.8 – 7.10 välisen ajan ja yleiskuvioiden ollessa näin mallikkaalla tasolla tulet nauttimaan melkoisesta suosiosta kaikkialla missä liikut. Viehätysvoimasi on korkeimmillaan, etkä voi välttyä elämäsi miehen/naisen kohtaamiselta. Olet nyt konkreettisten muutosten keskipisteessä ja tiedät tarkalleen mitä haluat elämältäsi. Älä tingi omasta mukavuudestasi tai omista nautinnoistasi ja tulet saamaan osaksesi niin suurta arvostusta, ettei edes sinulla ole enää mitään valittamista.


Kiss
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #32 : 01.01.2007 07:19:23 »

Kirjoita miten haluat, se on ihan ok.

                  :Smiley  :Smiley  coolsmiley

    Kiitos ja kumarrus.   Jos, ja kun, sallitte, armon ROUVA,

     niin jatkan edelleen, ja jopa välttelen pitkiä

       höpinöitä näillä tantereilla, koska

         toisilla tuota juttua ja KUVIA

           riittää, ihan jopa elämän

             täytteeksi asti!!


                   2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tinkle
Vieras
« Vastaus #33 : 01.01.2007 11:07:14 »

ja päätetään tällä kertaa leijonina pitäytyä tuossa leijonan horoskoopissa eikä vilkuilla nousu tai kuumerkkejä niin hyvältä näyttää.
Näin teemme ja jäämme odottelemaan..

(Leijona 2007)
Venus liikkuu merkissäsi 5.6 – 14.7 ja 9.8 – 7.10 välisen ajan ja yleiskuvioiden ollessa näin mallikkaalla tasolla tulet nauttimaan melkoisesta suosiosta kaikkialla missä liikut. Viehätysvoimasi on korkeimmillaan, etkä voi välttyä elämäsi miehen/naisen kohtaamiselta.
ja sitten vaan paistatellaan suosiossa ja käytetään viehätysvoimaamme (http://forum.doctissimo.fr/images/lion.gif)  Grin  Wink
tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #34 : 01.01.2007 12:23:01 »

ja sitten vaan paistatellaan suosiossa ja käytetään viehätysvoimaamme (http://forum.doctissimo.fr/images/lion.gif)  Grin  Wink

Tästä paistattelusta tulee kivaa! Tykkään.  smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #35 : 01.01.2007 12:35:42 »


ja sitten vaan paistatellaan suosiossa ja käytetään viehätysvoimaamme (http://forum.doctissimo.fr/images/lion.gif)  Grin  Wink

                       angel

       Näinhän me teemme aina,ja kaikissa tapauksissa.



                        smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #36 : 01.01.2007 13:20:26 »



       Näinhän me teemme aina,ja kaikissa tapauksissa.



                        smitten

Niinpä. Ihan jees niin kauan kuin ei mene sille linjalle, että painaa toisen kynttilää sammuksiin, että oma loistaisi kirkkaimmin. Mie ainakin tulen tarvitsemaan kaiken säteilyvoimani, mikä irtoaa, tänä tulevana vuonna. Sen tiedän jo nyt. Sitä ei tarvitse minulle kenenkään ennustaa eikä kertoa.
tallennettu
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« Vastaus #37 : 02.01.2007 13:10:52 »



                     Shocked  Shocked  :Smiley

     Kuisois, jos yrittäisit sisäistää, tai ainakin päästä

      jotenkin HEIDÄN huumorinsa sisäkierteeseen!! ? ?

        Ulkopuolisena, kovin helposti tuomitsee

    :uglystupid2:niinpä ,tottatosiaan ulkopuolinen omalla työpaikalla ,eikä se siitä auta jos mä yritän (sitä olen juur tehnytkin)vaan kun ei kukaan yritä ymmärtää että hei täs ois kanssa hauska ja mukava heppu,ei siis ole musta kiinni.taidan vain yksinkertaisesti etsiä mulle sopivampaa työpaikkaa...tai kattootaas ny... Cool idiot2 Undecided Undecided idiot2       

           
             
               


               



tallennettu

a-jellona
Chacaltaya
Vieras
« Vastaus #38 : 25.02.2007 02:09:43 »

Vielä vuodesta 2006: Todellinen valtavien ja raskaiden muutosten vuosi minullekin! Tähän 32-vuotiseen elämääni ei ole koskaan mahtunut yhtä valtavia muutoksia työsektorilla kuin viime vuoden aikana. Muutokset olivat niin suuria, että vielä nytkin yritän niistä palautua, sillä vuoden aikana vahtui niin pysyvä asuinpaikkakunta kuin koko oma alakin! Huh! buck2

Rakkausrintamalla taas ei paljon hiljaisempaa olisi voinut olla. Monien kokemusten jälkeen on usein miettinyt, että ehkä minun ei ole tarkoituskaan löytää pysyvää kumppania. Ehkä minun on tarkoitus vain uppoutua joihinkin työprojekteihin elämässäni. Vaikeaa on siis muutosten keskellä ollut - tosi vaikeaa. Pitänyt monesti vetäytyä yksinäisyyteen vaikeuksien keskellä.

/Chaca
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 25.02.2007 02:23:31 »

Chaca, jos haluat niin pistäpä yksityisviestillä tietojasi, niin voidaan yhdessä katsoa karttaasi, että joko se rakkaus löytyisi ja mistä, jos sinua kiinnostaa yhtään - tai tietenkin jotain muutakin voi katsoa, jos siltä tuntuu.  smitten 
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: