Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonan vuodesta: tulevaisuuden rakentamista?  (Luettu 19590 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« : 10.09.2006 21:27:57 »


Sepon vuosihoroskoopissa ennustettiin tälle vuodelle 2006 tulevaisuuden mahdollisuuksien, uran tai jonkin muun, jopa loppuelämän, kivijalan rakentamista. Menestystä luvattiin, jos nyt rakennetaan pohja huolella. Niinkin pitkistä aikajaksoista oli kyse kuin kolmesta kymmenestä seuraavasta vuodesta.  coolsmiley

Tässä tätä vuotta on päästy jo syksyyn, minkälaisia kokemuksia on??

Itselläni tuntuu, että rakentamista on ollut niin uran kuin rakkaudenkin saroilla. Välillä aivan hirvittää, että mitä tässä vielä tulee! Ei kaikki ole mennyt minulla kuin itsestään vaan töitä on saanut tehdä ja vastoinkäymisiäkin on ollut, mutta eteenpäin mennään. Omien projektieni kohdalla en ole edes halunnut tietää, miten lopulta käy, tässä toiveikkuuden tilassa on oikein mukavaa olla.  Wink Smiley Grin

Leijona, (16.8.1981 10:55 Kajaani)
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #1 : 11.09.2006 08:59:07 »

Tässä tätä vuotta on päästy jo syksyyn, minkälaisia kokemuksia on??

Itselläni tuntuu, että rakentamista on ollut niin uran kuin rakkaudenkin saroilla. Välillä aivan hirvittää, että mitä tässä vielä tulee! Ei kaikki ole mennyt minulla kuin itsestään vaan töitä on saanut tehdä ja vastoinkäymisiäkin on ollut, mutta eteenpäin mennään. Omien projektieni kohdalla en ole edes halunnut tietää, miten lopulta käy, tässä toiveikkuuden tilassa on oikein mukavaa olla.  Wink Smiley Grin

Hienoa, että sinulla tapahtuu..  Smiley (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/sohappy.gif)
Minä olen jonkinlaisessa "käymis"-tilassa, tiedän jotain tapahtuvan,
mutta en tiedä milloin, omaakin syytä tämä koska jotkut asiat vaan on tehtävä tietyllä tavalla.
Ensimmäistä kertaa elämäni aikana olen todella miettinyt tämän vuoden aikana
mitä haluan tehdä ja miksi haluan tulla.. (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/scenic.gif) Nykyinen ammattini ei ehkä olekaan tulevaisuuttani..
(http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/li-hsien.gif) rakkautta ei ole näkyny, mut kaikki ajallaan.. (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/pogranichnik.gif) Cheesy
Aurinkoista päivää Sinulle KissaKuu (http://membres.lycos.fr/poussinted/Rangs/spruce_up.gif)
tallennettu
linnea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2006 14:45:32 »


Itse tarvitsen ehdottomasti muutoksen urallani ja entiset systeemit varmasti loppuvatkin. Silti en ole vieläkään keksinyt, mitä alkaisin tehdä, vaikka olen miettinyt pääni puhki. Parisuhdekin on varsinaisessa kriisissä, enkä osaa sanoa, tuleeko ero vai saadaanko asiat järjestykseen, on erittäin paljon toisesta kiinni. Tällä tavalla en kuitenkaan halua jatkaa. Kauankohan tässä vielä pitää odottaa? Olen aurinkomerkiltäni leijona.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2006 19:54:08 »

Mulla on ehdottomasti ollut tämä vuosi tulevaisuuden rakentamista ja kaikesta vanhasta turhasta on pitänyt tajuta luopua pois. Olen kuunnellut pariin otteeseen Sepon radiotulkintaa leijonille tän vuoden suhteen ja kummasti se tuntuu natsanneen vaikka Seppo sen onkin tehnyt yleisesti kaikille leijonille.

Mut tää vuosi on tuntunut hyvältä ja "omalta" vaikka on ollut raskaskin ja ihmissuhteitakin on pitänyt tosissaan miettiä.

Että sitä kolmenkymmenen vuoden kultaputkea vaan sitten odottelemaan me kaikki kultaharjat  Cheesy
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2006 21:15:49 »

Itselleni vuosi on ollut henkisesti aivan liian raskas ja nyt tuli tarjous joka voisi huuhtoa suurimman surun pois, tai aiheuttaa vielä suurempaan epätoivoon tämän jellonan.

Mahdollisuuteni olisi hylätä kaikki tämä mitä olen tehnyt varasuunnitelmana kun luulin erään suuren haaveeni lipuneen loppu elämäksi pois. Nyt jos jättäisin kouluni ja alkaisin todella tehdä töitä tämän eteen niin voisin vielä saadakkin sen mistä olen aina haaveillut. Eli sinänsä oikeassa että isosta päätöksestä on kyse ja pelottaa hiukan mitä tuo tullessaan  buck2
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #5 : 13.09.2006 11:48:09 »

Kaikki on mennyt uusiksi kaikilla elämän osa-alueilla tämän vuoden aikana.

Versoja puskee raunioista, ja uudelleenrakennusta on aloiteltu, mutta toistaiseksi mikään ei ole varmaa (onko koskaan?!!)...  Undecided coolsmiley Cheesy

tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #6 : 15.09.2006 21:51:46 »

Miten olette kokeneet nuo uudistumiset? Hykerryttävänä jännityksenä ja mielihyvänä siitä, että vihdoinkin savannille tulee jännitystä vai tuntuuko enemmän ahdistavalta?

(Minua on hykerryttänyt koko vuosi) Smiley
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
integral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #7 : 16.09.2006 12:25:37 »

Jos ne muutokset olisivat olleet hiukan toisen tyylisiä niin todella onnelliselta, eihän kukaan leijona varmaan jaksa kauaan olla laakereillaan  :Smiley

Onhan se hykerryttänyt mutta aika negatiivisella tavalla.. Ehkä tämä vuosi on ollut minulle opetusta ettei muutos ole aina parempaan  Grin

Mutta nyt alkaa tuntua että enegiaa pursuaa joka puolelta ja tuntuu että nyt kaikki olisi mahdollista  Wink
tallennettu

aurinko, kuu, mars: leijona
ac: kauris
venus ja merkurius: rapu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #8 : 23.09.2006 16:10:38 »


Harmillista, että monesti tuntuu, että kun jotain saa, jotain menettää. Ja sitten jos haluaisi ne molemmat asiat, ristiriita on valmis. Tänä vuonna tuntuu, että toisaalta olen saanut paljon työ -puolella, mutta en sitten niin paljon tunne -puolella, koska toinen syö aikaa toiselta. Kumpaankin haluaisin antaa aikaani ja panostani paljon ja molemmat haluaisin täysillä. Ihan tyypillinen ura-ihmissuhteet -ongelma....! Miten tällaisten kanssa tasapainoilu onnistuu, ei oikein mitenkään minulla.  uglystupid2 Undecided Huh Shocked   

Ihailen niitä, jotka onnistuvat yhdistämään uran ja perheen ja elämään vielä ihan selväpäisenä elämäänsä. Minun on varmaan pakko ajatella niin, että ensin toinen ja sitten toinen.
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #9 : 26.09.2006 15:52:15 »

Tänä vuonna tuntuu, että toisaalta olen saanut paljon työ -puolella, mutta en sitten niin paljon tunne -puolella, koska toinen syö aikaa toiselta. Kumpaankin haluaisin antaa aikaani ja panostani paljon ja molemmat haluaisin täysillä. Ihan tyypillinen ura-ihmissuhteet -ongelma....! Miten tällaisten kanssa tasapainoilu onnistuu, ei oikein mitenkään minulla.  uglystupid2 Undecided Huh Shocked

Tuon voisin kyllä allekirjoittaa. Kun tuntuu, että on suorastaan pakko laiminlyödä läheisiään ja sitten tuntee syyllisyyttä ja niin edelleen, mutta ei voi mitään. Silti jollain sairaalla  Wink tavalla pidän tästä oudosta elämänkuviosta.

 
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #10 : 26.09.2006 17:58:32 »

Ensimmäistä kertaa elämäni aikana olen todella miettinyt tämän vuoden aikana
mitä haluan tehdä ja miksi haluan tulla..

Kuten myös. Oma persoona on melkein valmis (olen kuitenkin vasta 22) ja sitä kautta olen hyvinkin tietoisesti alkanut "parantaa" elämänlaatuani, mukaanlukien uraa, joka on minulle yksi tärkeimmistä asioista. Olen myös hankkinut/saanut uusia ystäviä, kun olen rohkeasti mennyt mukaan ja sitä kautta alkanut hahmottaa kokonaisuutta, jonka toivoisin tulevaisuudessa häämöttävän. Kevät oli vielä ankea, mutta nyt muutama viimeisin kuukausi on ollut kerrassaan ihanaa aikaa. (Mikä on minulle harvinaista)

Haaveammatin suhteen on tullut paljon uusia tilaisuuksia ja kannustavaa palautetta.  smitten
Sisulla vielä eteenpäin!
Grauh!
« Viimeksi muokattu: 26.09.2006 18:00:58 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #11 : 26.11.2006 14:31:05 »

Teille  leijona lle  smitten
 saturnus siirtyy syyskuussa 07  neitsyt merkkiin ja elo-syyskuu ovat sitten niitä testejä siitä oletteko oppineet  leijona aikana itsenäisyyttä ja omia rajojanne, annatteko toisten ylittää niitä ja alistutteko toisten määräilyyn.
Hauskanpito ja luovuus on tarkkailussa samoin lapsien kanssa eläminen, he kyllä testaavat armottomasti ettei vanhemmat lipsu.
Kun  saturnus menee  neitsyt sitten alkaa uudet testaukset terveyden ja työn parissa ja sitten ei kyllä lusmuilla.
Joten  leijona tehkää hyvää työtä oman itsenäisyyden kanssa, oli se  leijona nyt sitten missä huoneessa, sen teeman mukaisesti.
Itselläni on  leijona 5.huoneessa ja lapset ovat testanneet.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Oikku67
Vieras
« Vastaus #12 : 26.11.2006 14:37:55 »

Teille  leijona lle  smitten
 saturnus siirtyy syyskuussa 07  neitsyt merkkiin ja elo-syyskuu ovat sitten niitä testejä siitä oletteko oppineet  leijona aikana itsenäisyyttä ja omia rajojanne, annatteko toisten ylittää niitä ja alistutteko toisten määräilyyn.
Hauskanpito ja luovuus on tarkkailussa samoin lapsien kanssa eläminen, he kyllä testaavat armottomasti ettei vanhemmat lipsu.
Kun  saturnus menee  neitsyt sitten alkaa uudet testaukset terveyden ja työn parissa ja sitten ei kyllä lusmuilla.
Joten  leijona tehkää hyvää työtä oman itsenäisyyden kanssa, oli se  leijona nyt sitten missä huoneessa, sen teeman mukaisesti.
Itselläni on  leijona 5.huoneessa ja lapset ovat testanneet.

Mulla 4. huoneessa..   kaivaa kaikki opukset esiin NYT (http://www.wdisneyw.com/forums/images/smilies05/reading.gif) (http://www.wdisneyw.com/forums/images/smilies05/glassesf.gif)
Kiitos mateve, tässäpä tulikin "pähkinä purtavaksi"  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #13 : 26.11.2006 15:03:38 »

Tuntuu, että on ollut varsinaisesti suursiivouksen vuosi.. Kaikki vanha ja tarpeeton on järjestelmällisesti siivottu elämästäni.. ja nyt kun vuosi lähenee loppua.. tuntuu, että elämä on tasapainoisempaa ja seesteisempää.. tai sitten tämä on tyyntä myrskyn edellä  Wink.. mutta enpä usko, että sekään mua kaataa..  Grin

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Oikku67
Vieras
« Vastaus #14 : 26.11.2006 15:15:33 »

http://gamma.nic.fi/~astrolog/huoneet.htm
 Huone 4.
Minä saa vakaan ja juurevan pohjan, joka nousee vanhempien välittämästä psyykkisestä perinnöstä,
vanhempi-arkkityyppien ja lapsen suhteesta, joka voi olla sekä hyvin tukeva että hyvin ongelmallinen.
Minän suhde omaan itseen, se kyky luodata omaa psyykeä alkaa tästä, samoin 4.huone kertoo suhteista
läheisiin ihmisiin, vanhempiin isovanhempiin, sukuun ja lähiympäristöön. Side on psyykkinen ja sisäinen
ja osoittaa usein riippuvuutta jostain "annetusta" - kuten perheen olosuhteet tai syntymäympäristö,
maisema ja oma kansanosa, luokka tai oma maa ja kansa. Huoneen ihmistyyppi on Isä,
perheenhuoltaja, joskus isovanhemmat ja laajemmin ottaen suku.

 Koetuksella on ollut minäsuhde ja suhteet kaikkiin läheisiin.. Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: