Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olette olleet sinkkuna suhteiden välillä?  (Luettu 79247 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 14.09.2006 14:10:45 »

Tulee muuten mieleen miten 1992 lopulla pari kaveria petti ystävyytemme AIVAN samaan tyyliin kuin eräs toinen 1997 lopulla ja jälleen eräs 2003 lopulla sekä 2005 keväällä viides. Arvelin, vaistosin että näin tässä tulee käymään, merkit olivat samat; ateismi, ahneus, tapahtumabisnes jne. En olisi uskonut että jotkut asiat toistuvat noin. Mutta nyt se tosiaan välähti miltä Petos tuntuu. Se jos olin itse kaikille Paha ennen jää vielä todistettavaksi.

On tässä muutaman Miehen kanssa oltu pyörityksessä, niin että suhteissa olo arveluttaa.  knuppel2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #46 : 03.10.2006 08:04:24 »

Mie oon ollu ihan 2 viikkoa "sinkkuna" sen jälkeen kun 15-vuotiaana aloin vakituisesti seurustelemaan  Shocked
Olis kyl varmaan pitäny olla ihan itekseenkin,mut minkäs teet kun yksin ei osaa olla  smitten Eli päällekkäissuhteita on ollut  Tongue

              knuppel2    Oinas73
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 03.10.2006 08:28:11 »

Taitaa mennä 3 vuotta satunnaisine tapailuineen. Miksi ottaa huonoa kun tuntuu että hyvää ei ole? Enkeliterapeuttini otti yhteyttä ja tuli hyvä olo kun muisti taas sen kokemuksen kaksoisliekistä, suojelusenkelistä ja rakkaasta sieltä jostain menneestä, joka olisi tulevassa.. jos ei  tarttis tahkota kaikkea huonoa enää. Miehekäs se saisi luvan olla, komea pitkä ja menestyvä, terve ja olen sitten hänen elämänsä nainen (koska siten minusta saa paljon hyvää irti). Piste.  angel Kiss  Minulla on eräs eno joka on just sellainen "upseeri ja herrasmies".  Cheesy Ja ulkomaat liittyy. Olisi kiva vaihteeksi ihailla miestä.

Luulen ettei mene 5v, mutta mistä sen tietää.
smitten
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 08:37:27 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #48 : 09.10.2006 18:50:06 »

Edellisestä seurustelusta 9v idiot2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #49 : 10.10.2006 14:26:24 »

Mulla ei ole oikein koskaan ollut vakavaa suhdetta. Ja edellisen seurusteluyriyksen jälkeen en oo edes yrittänyt mitään ihmeempiä ja aikaa on mennyt.... 2v... OHO!
Heh.. säälittävää sanoisinko. Noh. Joskus vain on niin ettei miehet elämään mahdu. Mut kyllä nykyään alkaa tuntua siltä että aika on kypsä. Kyse nyt on vain tietenkin siitä, miten onnistun kompromisseihin. Paatuneena sinkkuna se varmasti tulee olemaan vaikeaa... kun kaikenlaisia ihmeellisiä tapoja on kun on tottunut siihen ettei ole muita ympärillä hyörimässä...

Mielenkiintoista loppuvuotta aiheen tiimoilta meille kaikille.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 16.10.2006 15:20:24 »

Viimeinen "virallinen" ja "julkinen" seurustelu -suhde päättyi 12 vuotta sitten.. Sen jälkeen on ollut erilaisia "virityksiä" ..  5 vuotta kestänyt salattu -suhde päättyi 1,5 vuotta sitten keväällä.. lomaromanssi 2005 heinäkuussa..
Nyt sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen... edes kaveruuteen..  Tongue
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 16.10.2006 17:32:04 »

Teoreettinen kiinnostus on, syvien tunteiden kanssa onkin sitten eri juttu. Ei niitä joka häiskä esille saa, vaikka aina töihinkin tulee uusia nuoria myyntitykkejä joiden kanssa jutskaan, niin en rakastu. Mutta hyvä ajatus kuitenkin että joskus oli jotain joten joskus voi vielä tullakin.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 18.10.2006 14:04:51 »

Tuli tuosta miksi ex löytää uuden- keskustelusta mieleen..

Miten pitkään olette siis olleet sinkkuna suhteiden välillä? Kun entinen on päättynyt, miten pian/kauan menee että olette uudessa suhteessa? Kuinka monta viikkoa, kuukautta, vuotta on teillä ns.seurustelu/suhdeväli?

Hmmm.. Minulla on pääsääntöisesti mennyt lähes kaikki suhteet
niin, että niistä ei oikein tiedä, milloin ne ovat alkaneet/loppuneet,
koska olen poikkeuksetta tuntenut miehen hyvänä ystävänä
jo kauan ennenkuin se on syventynyt suhde-suhteeksi. Smiley

Mitä sillä on väliä, milloin alkaa ja milloin loppuu
ja paljonko aikaa vierähtää..? idiot2

Pääasia, että kaikki ovat tyytyväisiä ja onnellisia. smitten

Olen myös edelleen hyvä ystävä exieni kanssa, lukuunottamatta
yhtä tapausta, joka oli tuollainen teini-iän
hulluskelu, joka päättyi oikeussaliin. uglystupid2

En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä kenenkään kanssa,
jota en tunne hyvin. Shocked
Kerään liian paljon kaikenlaisia hulluskelijoita ympärilleni,
jotka tekevät kaikenlaisia kummallisuuksia (v)ihastuksissaan. Huh

Ystävyys-suhde on hyvä pohja aloittaa ja mahdollisesti myös
lopettaa suhde, jos sille sitten tuntuu. Wink



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 18.10.2006 15:06:04 »

Loppujen lopuksi olet kuitenkin tuntenut helpompia miehiä kuin minä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 18.10.2006 15:32:12 »

Loppujen lopuksi olet kuitenkin tuntenut helpompia miehiä kuin minä?

En ole kuullut, että olisin itsekään kovin rasittava ja vaikea. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 18.10.2006 15:38:30 »

Niin, niin. Aivan. Heh, heh. Joko vastasit siihen kauanko olet sinkkuna suhteiden välillä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
christa88
Vieras
« Vastaus #56 : 31.10.2006 18:51:05 »

hmm oon nyt ollu 9 kk sinkkuna ensimmäisen vakavan suhteen päätyttyä, oli mukavaa olla yksin siinä yhdessä vaiheessa ja pohtia kaikenlaista. oon tässä ajassa "aikuistunut" ja "kypsynyt" enemmän kuin pariin vuoteen ja olen hyvin iloinen siitä että suhde loppui vaikka läheiset luulivat sen eron vievän lopulta henkeni. Oli kyllä tosi rankkaa. Nyt sais jo tulla joku uusi vastaan! luin jostain että kala-naiset ei oo onnellisia kun ne on sinkkuja ja se on kyl minun kohdaltani totta.  smitten smitten smitten

much love  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 31.10.2006 21:47:08 »

Niin, niin. Aivan. Heh, heh. Joko vastasit siihen kauanko olet sinkkuna suhteiden välillä?

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/yeahthat.gif)
Yritin vastata, mutta minun suhteeni taitavat
mennä hiukan sisäkkäin ja päällekkäin. idiot2
Muutamia kertoja, vähän useammankin kerran olen ottanut,
että (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/soapbox.gif) nyt tarvitsen sinkkuilua ja tehdä omaa hauskaa,
mutta aina se vain on katkennut kesken hauskan pidon. Grin

Olen liian intohimoinen ja flirtti
ja täten altis kiusauksille ympärilläni.. :Smiley Grin

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #58 : 31.10.2006 22:29:31 »

Avioero 4,5 vuotta sitten. Sen jälkeen virityksiä vähän joka suuntaan, ekan kerran seurusteluYRITYS (ei siis pelkkä säätö-viritelmä) vasta neljä vuotta eron jälkeen eli viime kesänä. Toinen sellainen heti perään. Nyt menossa ystävyyspohjainen suhde, minkä tulevaisuudesta ei ole hajuakaan. Miehiä olisi, mutten ihastu millään. Alan uskoa Asterixin sanoja, että parempi tuntea kunnolla ystävänä ensin. Kaikki suhteet tähän mennessä alkaneet salamana - ja päättyneet yhtä nopeasti.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 31.10.2006 22:57:04 »

Nyt menossa ystävyyspohjainen suhde, minkä tulevaisuudesta ei ole hajuakaan. Miehiä olisi, mutten ihastu millään. Alan uskoa Asterixin sanoja, että parempi tuntea kunnolla ystävänä ensin. Kaikki suhteet tähän mennessä alkaneet salamana - ja päättyneet yhtä nopeasti.  Grin

Ystävyys on kieltämättä kaunis pohja kaikelle,
myöskään erot eivät ole niin kauheita tuolloin..
-uskoisin. Smiley

Pari naispuolista ystävääni kyselevät aina, mistä johtuu,
että ympärilläni olevat miehet ovat niin tosissaan
ja heti lahjomassa ja kosimassa ja pysyvät vuosia lähettyvillä
muista miehistä huolimatta,
mutta minulla ei ole koskaan ollut yhden illan suhteita,
minulla kun on tapana vedättää miehiä. Grin

On hyvä erotella jyvät akanoista. Wink

En oikein usko pikaruoan olevan hyväksi..
-edes rakkaudessa. Wink



tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: