Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olette olleet sinkkuna suhteiden välillä?  (Luettu 79386 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #135 : 26.11.2006 20:42:29 »

Jännä, itse olisin sanonut asian niin että kenties kaikkeus aikoo antaa lahjan joku pv vielä ilman että pitää kieroilla ja juonitella ja taistella asian kanssa..  Shocked
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #136 : 26.11.2006 21:28:58 »

Jännä, itse olisin sanonut asian niin että kenties kaikkeus aikoo antaa lahjan joku pv vielä ilman että pitää kieroilla ja juonitella ja taistella asian kanssa..  Shocked

idiot2 Mistä sinä kieroilun ja juonittelun
tähän sait? uglystupid2

Kunnon kahvinkeittimen ostamisessa ei ole mitään kieroa,
eikä tarvitse edes juonitella.
Jos sen saa lahjaksi joltain, niin hieno juttu. Smiley

Tosin eräs ystävämme sanoi, että rikollisen hyvää kahvia
masiina tekee. Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #137 : 27.11.2006 13:01:13 »


Uskon, että ystävyyspohjalta lähtevä rakastuminen
ja suhteen rakentaminen on aivan toista luokkaa,
kuin tavata joku humalainen yökerhossa, viedä
samana iltana kotiin
ja odotella josko se soittaisi viikolla vielä..? Wink

Luottamus rakentuu aivan toiselle pohjalle. Wink


Mukava kuulla.  Smiley Olen miettinyt nyt näitä asioita ja todellakin alan olla samaa mieltä, joskin hieman vaikeaa venus oinaalle aloittaa hitaasti. Mutta nuo nopeat jutut sammuvat yhtä nopeasti kuin alkavat. Siitä on kokemusta.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #138 : 27.11.2006 14:43:11 »



Mukava kuulla.  Smiley Olen miettinyt nyt näitä asioita ja todellakin alan olla samaa mieltä, joskin hieman vaikeaa venus oinaalle aloittaa hitaasti. Mutta nuo nopeat jutut sammuvat yhtä nopeasti kuin alkavat. Siitä on kokemusta.  Grin

Venus Rapu kuten miehenikin ja Kaksosta molemmilla aika paljon
kartalla, joten miten sen nopean aloittamisen kanssa nyt on..? :Smiley

Heti kun saimme tilaisuuden, niin molempien sen hetkiset
suhteet jäi kuin nalli kalliolle. Tosin oli sitä odotettukin. Grin

Mieheni mietti eilen illalla, että meitä esti ainoastaan
työasiat ja se, että asuimme eri maissa.
Kun tapasimme Pariisissa -02, niin hän asui sen jälkeen
paitsi Wienissä,
niin Japanissa Tokiossa vuoden, USA:ssa puoli vuotta,
sitten Dubaissa puoli vuotta, Lontoossa, Milanossa
ja sitten se vielä muutti 8 kk Intiaan. Grin

Ajalla 02-06 olen asunut Belgiassa, Ranskassa, Britaniassa, Thaimaassa, Suomessa
ja Itävallassa nyt jo toistamiseen. Grin

Olemme käyneet vain tekemässä työprojectit joko
Pariisissa, Milanossa, Lontoossa tai Wienissä.

Yhteydessä vuodesta -02 olimme poikkeuksetta lähes päivittäin. Smiley
Webcamera, Skype, e-mail ja kännykkä. Wink

Useita tunteja  smiley6600, tämä vuonna 5-6 tuntia päivässä
kuulokkeet ja mikki korvassa hänen kanssaan oli aika tavallista,
kun olin vielä Belgiassa ja Suomessa ja hän Itävallassa. Grin

On helpompi laskea päivät, jolloin emme keskustelleet
ja ne ovat lentopäiviä ja kun olemme olleet esim. lemmenlomalla
jonkun toisen kanssa tai sukeltamassa, mutta silloin lähti
tekstiviestejä ja/tai e-maileja kuitenkin päivittäin. Grin

Mieheni sanookin, että puhuimme
jo ensimmäisten 2 viikon aikana enemmän kuin tavallinen aviopari
2 vuoden aikana toisilleen. Grin 2funny

Juttua on riittänyt. :Smiley Grin

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #139 : 27.11.2006 14:55:49 »

Asterix... voi että lataat minuunkin nyt toivoa... nimittäin samanlainen suhde ollut jo vuoden päivät.  Wink Ehkä vielä joskus tulee se päivä kun kaikki on valmista ja asuinpaikat ja elämät loksahtaa paikoilleen. Sillä aikaa voi ottaa irti sen, mitä muualta saa! Kun sydämessäni tunnen, että juuri hän on jotain erityistä, mutta jokin vielä antaa odotuttaa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #140 : 27.11.2006 15:20:22 »

Hmm... minullakin on nyt käynyt ilmi, että nykyinen 'ihastukseni' ei olekkaan mikään 'uusi juttu'... olemme siis liikkuneet samoissa porukoissa ja kekkereillä jo useita vuosia..jutelleet aina silloin tällöin yms. mutta nyt vasta tuli elämän tilanne, että tiemme kohtasivat muutenkin ja voimme huomata, että välillämme onkin jotain muutakin, jonka ainakin itse olen huomannut 'tumpanneeni' jonnekin alitajunnan sopukoihin, (enk taida asiassa olla yksin)koska tämä ei ole ollut aiemmin käytännössä mahdollista... ilman mitään draamoja..  Cheesy
Itsellä tuntuu, kuin olisi villihevoset aitauksesta päästetty vapauteen..  Cheesy
Olen vain pohtinut, että miten monasti olisikaan ihmiset menneet 'yhteyksiin', jos ei olisi ulkoista moraalia... miten montaa aitoa rakkautta on mennyt ohi, todellista elämän intohimon ja luovuuden ilmausta, turhista ulkoisista mooraleista ja säännöksistä asenteista johtuen.... miten montaa sydäntä itkenyt yksin.. että kaikki näyttäisi hyvältä ulospäin...tosin, ei ne säännöt sitä tee, vaan ihminen itse, joka sokeasti niihin uskoo, eikä sydämensä ääneen. Pokkurointia, mielistelyä, että tulisi ulkoisesti hyväksytyksi.
Noh, tiedän, toiset puhuu, ettei jokaisen intohimon perään pidä mennäkkään, ja siltä moraali suojelee (tai muka itsekuri... vai onko se itsensä kieltämistä??)... minä sanon että pas**t... se on tekopyhien puhetta se... kyllä aito omatunto ja sydän tietää, mikä on oikein, eikä mitkään ulkoiset säädökset... mur mur .  Wink

Ostin muuten tänään ihan uuden kahvinkeittimen, jossa on samassa espresso ja capuccino-systeemi...   Tongue (tuollahan oli kahvinkeitosta jo puhe, ei siis off topic)  Grin
Ja nyt on näppikset laastissa..  buck2
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #141 : 27.11.2006 15:28:50 »

Toisaalta, tämä usean vuoden 'odotus' ja siinä välissä toinen suhde, on kyllä ihan hyvä 'pohja' tälle uudelle... miten keskeneräinen olisinkaan ollut tälle suhteelle silloin joskus...  buck2
Joten... mutta kuitenkin...  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #142 : 27.11.2006 15:59:01 »

Asterix... voi että lataat minuunkin nyt toivoa... nimittäin samanlainen suhde ollut jo vuoden päivät.  Wink Ehkä vielä joskus tulee se päivä kun kaikki on valmista ja asuinpaikat ja elämät loksahtaa paikoilleen. Sillä aikaa voi ottaa irti sen, mitä muualta saa! Kun sydämessäni tunnen, että juuri hän on jotain erityistä, mutta jokin vielä antaa odotuttaa.

Kyllä se kärsivällisyyttä koettelee, etenkin siinä vaiheessa,
kun on päätetty sitten muuttaa saman katon alle samaan maahan. buck2
Työasioiden järjestäminen, muutot jne.
mutta kyllä ne sitten hoituu kuitenkin. Smiley

Muutoista maasta toiseen on jo elämäntapa,
joten se oli pienin murhe kaikista. Grin

Meillä oli molemmilla suhteemme samaan aikaan,
joten emme roikkuneet toisissamme odottamassa mitään,
kuhan juttu vain luisti ja luistaa edelleen. Grin

En oikein usko etäsuhteiden toimivuuteen ainakaan
jos täydellistä uskollisuutta on vaatimassa.

Jos molemmat ovat rakastuneita ja varma toisesta,
niin kannattaa vain alkaa nopeasti suunnittelemaan
yhteistä elämää samassa maassa,
koska muutoin alkaa turhautua
ja suhde voi loppua kärsimättömyyteen ja uskon puutteeseen.

Me tapailimme joka toinen viikonloppu ja kaikki vapaat
jossain maassa joko niin, että päätimme tavata
vaikka esim. Lontoossa, Pariissa tai Roomassa,
jolloin molemmat sai irtioton omasta kaupungistaan,
työstään ja miniloman. Smiley

Jos hänellä oli kiire töissä, niin lensin Wieniin
viikonlopuksi. Smiley

Onnea matkaan pikkusisko! smitten


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #143 : 27.11.2006 16:05:11 »

Hmm... minullakin on nyt käynyt ilmi, että nykyinen 'ihastukseni' ei olekkaan mikään 'uusi juttu'... olemme siis liikkuneet samoissa porukoissa ja kekkereillä jo useita vuosia..jutelleet aina silloin tällöin yms. mutta nyt vasta tuli elämän tilanne, että tiemme kohtasivat muutenkin .......

Itsellä tuntuu, kuin olisi villihevoset aitauksesta päästetty vapauteen..  Cheesy

Olen vain pohtinut, että miten monasti olisikaan ihmiset menneet 'yhteyksiin', jos ei olisi ulkoista moraalia... miten montaa aitoa rakkautta on mennyt ohi, todellista elämän intohimon ja luovuuden ilmausta, turhista ulkoisista mooraleista ja säännöksistä asenteista johtuen....


Sorry muokkasin hiukan tekstiäsi. Smiley
Tuo on muuten jännä juttu, miten sitä sattuu samoihin
ympyröihin, ikään kuin elämä tarkoituksen mukaisesti
ikään kuin jo työntäisi yhteen jonkun kanssa,
mutta silti ei välttämättä tajua vihjettä. idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #144 : 27.11.2006 16:06:38 »

Jännästi Asterix skippasi viestini ohi ja luetteli noita cityjä... minulla on tunne että olen.. 10 vuotta itsekseni..  :Smiley webcamiakin on kokeiltu..

En ole äitisi, etkä sinä 5 vuotias huomionkipeä kakara. Wink
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #145 : 27.11.2006 16:14:23 »

No ei oikeastaan ole kauaa mennyt minkään vakavamman suhteen välillä, muutama viikko tms. Viimosen kans meni muutama kuukausi, mut oli siinäki sit välissä "teerenpeliä" yhen toisen kans.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #146 : 27.11.2006 16:27:39 »


Sorry muokkasin hiukan tekstiäsi. Smiley
Tuo on muuten jännä juttu, miten sitä sattuu samoihin
ympyröihin, ikään kuin elämä tarkoituksen mukaisesti
ikään kuin jo työntäisi yhteen jonkun kanssa,
mutta silti ei välttämättä tajua vihjettä. idiot2


Nooh... tämän kerran  Wink kunnei tavaksi tule.

Ihan samaa olen pohtinut. Vaikka pidän 'yhtä tärkeinä' ja merkityksellisinä kaikkia ihmisuhteitani ja kohtaamisiani, niin silti joskus tuntuu, että edellinen on vain ollut 'johdatus' seuraavaan... näin niinkuin karrikoiden. Tätä nykyistä 'ihastustani' en koskaan tuskin olisi tavannut, ellei edellinen suhteeni siihen olisi johdattelut tai sitä olisi ollut.
Nyt taakse katsellen tajuaa, ne kaikki pikku jutut ja 'vihjeet' matkan varrelta... ihan siitä, miten itse onkin jo todella jotain vetoa tuntenut, muttei edes itselleen myöntänyt... monista kerroksellisista syistä johtuen...
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #147 : 27.11.2006 16:45:25 »

Ihan samaa olen pohtinut. Vaikka pidän 'yhtä tärkeinä' ja merkityksellisinä kaikkia ihmisuhteitani ja kohtaamisiani, niin silti joskus tuntuu, että edellinen on vain ollut 'johdatus' seuraavaan... näin niinkuin karrikoiden. Tätä nykyistä 'ihastustani' en koskaan tuskin olisi tavannut, ellei edellinen suhteeni siihen olisi johdattelut tai sitä olisi ollut.


minusta tuo juuri on pelottavaa. en tahtoisi käyttää hyväkseni ihmisiä nimittäin enkä väitä että tekään sitä olette tehneet. Kerran kävi vain niin, että yksi mies vei minut pois entisestä elämästäni, sitten tuli liuta muita ihmisiä ja ihastuksia ja tämä ensimmäinen mies kärsi monta vuotta, koska hänen piti päästää minut menemään! Siksi en meinaa uskaltaa edes ihastua jos ei heti leimahda. Ettei kävisi noin miten yllä kuvailette!!  Lips Sealed
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #148 : 27.11.2006 16:54:44 »

 Shocked sehän on ennemmin hyväksikäyttöä, että antaa rakastavan sydämen olla vankina... hyi, hyi...  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #149 : 27.11.2006 17:04:31 »


minusta tuo juuri on pelottavaa. en tahtoisi käyttää hyväkseni ihmisiä nimittäin enkä väitä että tekään sitä olette tehneet. Kerran kävi vain niin, että yksi mies vei minut pois entisestä elämästäni, sitten tuli liuta muita ihmisiä ja ihastuksia ja tämä ensimmäinen mies kärsi monta vuotta, koska hänen piti päästää minut menemään! Siksi en meinaa uskaltaa edes ihastua jos ei heti leimahda. Ettei kävisi noin miten yllä kuvailette!!  Lips Sealed

Mitä rakkaudessa on pelottavaa? idiot2
Ei sillä ole väliä, kuka rakkauden kohde on,
pääasia, että rakastaa. Wink

Rakkautta on vaikea kahlita yhteen ihmiseen.

Toinen juttu on myös se, että omistamisella ja rakkaudella
ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Rakkaudessa ei ole nimittäin kärsimystä,
vaikka monet niin haluavat uskoa. Wink

Ainoastaan toisen omistamisen halusta
ja sen menettämisestä kärsitään. coolsmiley

Rakkautta on sekin, että antaa toiselle vapauden,
kun tämä sitä tarvitsee. Smiley

Rakkaudessa ei ole myöskään syyllisiä,
joten olitko itsekin miehen kanssa vain "hyvää hyvyyttäsi"
ja velvollisuudesta?
  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: