VIELÄKIN AM ihmettelen "täydellisen ajoituksen" manifestiasi, mutta sanoisin itse että pari tyyppiä aina hyvä pitää pyörimässä elämässä edes jollain tasolla muuten on boring.
Eihän Täydellisessä Ajoituksessa ole mitään kummallista - kaikkihan täällä Maan pällä tapahtuu ajallaan eli Täydellisesti Ajoitettuna: muutot, perheenlisäys, parisuhteen alkaminen, työt tai niiden loppuminen, kuolema, syntymä jne. Parisuhde ei ole mitenkään sen ihmeellisempi tapahtuma kuin työpaikankaan saaminen.
Mie itse en tunne halua lähteä vain leikkimään toisten kanssa vain, koska minulla itselläni on tylsää. Se ei sovi minulle tai minun luonteeseeni... Kokisin moisen vain toisen hyväksikäytöksi oman viihteeni vuoksi (vaikka toinenkin muka olisi leikissä mukana). Mieluummin mie viihdytän itseäni mätkimällä fiktiivisiä miehiä pleikkarilla kuin iskiessäni porukkaa baarissa, jos nyt IHAN pakko on miesseuraa saada!
Tai sitten vain soittaa miespuolisille ystäville.
Mutta kukin tyylillään - mikäänhän täällä ei ole väärin. Itse en vain koe mitään tarvetta parisuhteelle. Se tulee jos on tullakseen, jos ei tule en jaksaisi surra sitäkään.