^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #45 : 14.09.2006 13:10:45 » |
|
Tulee muuten mieleen miten 1992 lopulla pari kaveria petti ystävyytemme AIVAN samaan tyyliin kuin eräs toinen 1997 lopulla ja jälleen eräs 2003 lopulla sekä 2005 keväällä viides. Arvelin, vaistosin että näin tässä tulee käymään, merkit olivat samat; ateismi, ahneus, tapahtumabisnes jne. En olisi uskonut että jotkut asiat toistuvat noin. Mutta nyt se tosiaan välähti miltä Petos tuntuu. Se jos olin itse kaikille Paha ennen jää vielä todistettavaksi. On tässä muutaman Miehen kanssa oltu pyörityksessä, niin että suhteissa olo arveluttaa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #46 : 03.10.2006 07:04:24 » |
|
Mie oon ollu ihan 2 viikkoa "sinkkuna" sen jälkeen kun 15-vuotiaana aloin vakituisesti seurustelemaan Olis kyl varmaan pitäny olla ihan itekseenkin,mut minkäs teet kun yksin ei osaa olla Eli päällekkäissuhteita on ollut Oinas73
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aretha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #48 : 09.10.2006 17:50:06 » |
|
Edellisestä seurustelusta 9v
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #49 : 10.10.2006 13:26:24 » |
|
Mulla ei ole oikein koskaan ollut vakavaa suhdetta. Ja edellisen seurusteluyriyksen jälkeen en oo edes yrittänyt mitään ihmeempiä ja aikaa on mennyt.... 2v... OHO! Heh.. säälittävää sanoisinko. Noh. Joskus vain on niin ettei miehet elämään mahdu. Mut kyllä nykyään alkaa tuntua siltä että aika on kypsä. Kyse nyt on vain tietenkin siitä, miten onnistun kompromisseihin. Paatuneena sinkkuna se varmasti tulee olemaan vaikeaa... kun kaikenlaisia ihmeellisiä tapoja on kun on tottunut siihen ettei ole muita ympärillä hyörimässä...
Mielenkiintoista loppuvuotta aiheen tiimoilta meille kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #50 : 16.10.2006 14:20:24 » |
|
Viimeinen "virallinen" ja "julkinen" seurustelu -suhde päättyi 12 vuotta sitten.. Sen jälkeen on ollut erilaisia "virityksiä" .. 5 vuotta kestänyt salattu -suhde päättyi 1,5 vuotta sitten keväällä.. lomaromanssi 2005 heinäkuussa.. Nyt sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen... edes kaveruuteen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #51 : 16.10.2006 16:32:04 » |
|
Teoreettinen kiinnostus on, syvien tunteiden kanssa onkin sitten eri juttu. Ei niitä joka häiskä esille saa, vaikka aina töihinkin tulee uusia nuoria myyntitykkejä joiden kanssa jutskaan, niin en rakastu. Mutta hyvä ajatus kuitenkin että joskus oli jotain joten joskus voi vielä tullakin.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 18.10.2006 13:04:51 » |
|
Tuli tuosta miksi ex löytää uuden- keskustelusta mieleen..
Miten pitkään olette siis olleet sinkkuna suhteiden välillä? Kun entinen on päättynyt, miten pian/kauan menee että olette uudessa suhteessa? Kuinka monta viikkoa, kuukautta, vuotta on teillä ns.seurustelu/suhdeväli?
Hmmm.. Minulla on pääsääntöisesti mennyt lähes kaikki suhteet niin, että niistä ei oikein tiedä, milloin ne ovat alkaneet/loppuneet, koska olen poikkeuksetta tuntenut miehen hyvänä ystävänä jo kauan ennenkuin se on syventynyt suhde-suhteeksi.
Mitä sillä on väliä, milloin alkaa ja milloin loppuu ja paljonko aikaa vierähtää..?
Pääasia, että kaikki ovat tyytyväisiä ja onnellisia.
Olen myös edelleen hyvä ystävä exieni kanssa, lukuunottamatta yhtä tapausta, joka oli tuollainen teini-iän hulluskelu, joka päättyi oikeussaliin.
En voisi kuvitellakaan olevani yhdessä kenenkään kanssa, jota en tunne hyvin. Kerään liian paljon kaikenlaisia hulluskelijoita ympärilleni, jotka tekevät kaikenlaisia kummallisuuksia (v)ihastuksissaan.
Ystävyys-suhde on hyvä pohja aloittaa ja mahdollisesti myös lopettaa suhde, jos sille sitten tuntuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #53 : 18.10.2006 14:06:04 » |
|
Loppujen lopuksi olet kuitenkin tuntenut helpompia miehiä kuin minä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 18.10.2006 14:32:12 » |
|
Loppujen lopuksi olet kuitenkin tuntenut helpompia miehiä kuin minä?
En ole kuullut, että olisin itsekään kovin rasittava ja vaikea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #55 : 18.10.2006 14:38:30 » |
|
Niin, niin. Aivan. Heh, heh. Joko vastasit siihen kauanko olet sinkkuna suhteiden välillä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
christa88
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 31.10.2006 17:51:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 31.10.2006 20:47:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 31.10.2006 21:29:31 » |
|
Avioero 4,5 vuotta sitten. Sen jälkeen virityksiä vähän joka suuntaan, ekan kerran seurusteluYRITYS (ei siis pelkkä säätö-viritelmä) vasta neljä vuotta eron jälkeen eli viime kesänä. Toinen sellainen heti perään. Nyt menossa ystävyyspohjainen suhde, minkä tulevaisuudesta ei ole hajuakaan. Miehiä olisi, mutten ihastu millään. Alan uskoa Asterixin sanoja, että parempi tuntea kunnolla ystävänä ensin. Kaikki suhteet tähän mennessä alkaneet salamana - ja päättyneet yhtä nopeasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|