Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olette olleet sinkkuna suhteiden välillä?  (Luettu 79361 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #75 : 02.11.2006 06:57:27 »

Terve Asterix


kiitos - kuvioni tulee menemään hieman eri tavalla. Asuisin/ omistaisin vaikka hedelmätilaa/majataloa etelässä (Suomessa pitäisi myydä omaisuutta) mieluummin kuin suihkin cityissä, ja varsinkaan Englanti, Irlanti ei innosta (ennen pidin just brittimiehistä). Kalifornia englanninkielisistä ihan lyhyen oleskelun merkeissä (kontakteja). Heh, meillä on vaan eri maku.. kyllästyin cityihin Lontoon jälkeen.

Olisi kiva olla tyytyväinen rakkauselämäänsä, mutta kun sitä ei ole.
Tai on se Itsen   (2004 ykköshuoneeseeni meni Mars ja Venus ja 2005 siellä Pluto, Venus ja Chiron parantelemassa, samalla kun siis huoneessa 12 aktiviteettia; näinä vuosina ei vitosessa). Kun on avioliitto ja avoliitto loppunut miehen pettämiseen ja vika suhde miehen kylmenemiseen (ovathan ne kaikki noloja ainakin jossain määrin), on vaikea uskoa tähän asiaan.  Undecided angel Karmaa tai ei. Työ ja ystävät on se mikä vielä tuo iloa. Mutta olihan tuo silti kokemusta joka "vei lähemmäs jumaluutta" eli piti käydä aika lailla syntyjä syviä läpi - tiedän mikä rakkaus ei petä. Alkanut tulla sellainen hyvä olo itsessä (Jupiter conj Moon sitten vielä parantaa ens vuonna), mitä ei anna minkään herran pilata. Saavat flirttailla ja ihastua.. onhan noita.. neljäkin.. Siinä mielessä turha laskeskella miten kauan menee, saa mennä tosi kauankin vaikka, valitettavasti vain kaksoisliekki tuolla yläilmoissa on pysyvä asia. Kaikille tekisi hyvää tutustua kaksoisliekkiinsä elämässä tai regressiossa..
smitten smitten
-Obelix gallialainen. No joo, mutta Normandian elämästäni tai Saksan elämästä varmaan tupsahtaa se seuraava. Ja hänhän on sitten matkailupäällikkö vai mitä. SEN jälkeen voi omistautua  valaistumiselle. Eihän Ammakaan miestä tarvitse ja niitä pyörii jaloissa loputtomasti..  smitten  knuppel2  coolsmiley  Shocked  tickedoff  2funny
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 07:40:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #76 : 02.11.2006 15:23:32 »

Eihän Ammakaan miestä tarvitse ja niitä pyörii jaloissa loputtomasti.. 

 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #77 : 02.11.2006 21:45:54 »

Pikkusisko (ja muut)

tuntuuko sinusta koskaan että loit mielessäsi tietyille henkilöille merkityksen, joka vain lakkaa kun suhde loppuu. Ensin on joku joka sanoo, olet ihana, rakastan sinua, ja sinä sanot samaa. Sitten tapahtuu jotain pahaa tai ei, ja asia ei olekaan olemassa.

Se on se voima ja heikkous, että luo toiselle merkityksen ja poistaa sen. Se on ehkä tämä.. mitä nousuvaa´an (noususolmu DC:lla) piti oppia, että luo toiselle merkityksen johon haluaa samastua, ja kun se lakkaa, lakkauttaa merkityksen ja luo uusia.

On kai siinä joku henkilö ollut joka on väittänyt tuntevansa syviä tunteita, hullaantumista ja yhdessä olemisen halua - "jokin voima pitää meitä yhdessä" - mutta mitä sitten kun näin ei ole enää?

Olen niin voimakkaasti jo ankkuroitunut omaan Itseeni että on teennäisen tuntuista tarvita jotakuta? Stoorin takia ehkä.  Kiss

Itse asiassa äitini tuntuu tällä hetkellä tärkeämmältä ja läheisemmältä kuin miehet, hänen kauttaanhan synnyin, voipi olla Venuksen tekoa että välit on hyvät. Oli kuulema jossain elämässä isäni tai rakastajattareni..  smitten ainakin perustavaa laatua oleva "suhde".  Grin Toivon mukaan seuraava mies ei suoraan muistuta sukuani eikä myöskään tuota heille murheita.  laugh
« Viimeksi muokattu: 03.11.2006 21:53:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #78 : 06.11.2006 15:29:19 »

hmmmm enpä tunnista sanojasi, Golden sphinx. Olen kyllä lukenut, että nousu vaaka helposti haluaa suhteen oman itsensä olemassa olon "todistajaksi" tai jotain siihen suuntaan... tosin en ole varma, olenko sitäkään sisäistänyt mitä tuolla tarkoitetaan  Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #79 : 07.11.2006 05:59:21 »

Jaa, no comments? No joka tapauksessa, itse olen tehnyt nuo kolme ihan merkityksettömiksi ja olemattomiksi käytännössä, vaikka mieli etsii selitystä sille miksi heidät piti tavata. Eihän kukaan heistä ole joutunut kokemaan kahta suhteen loppua jälkeeni, kuten minä.. ja sitten mietin mitä oli tämä itsensä sovittaminen kaikkien näiden rinnalle jossain sängyssä ja sitten kaikki kaput. Heh, heh jotenkin pystyn näkemään itseni aina uudessa kombinaatiossa..  Cool siis ennen, mutta nythän ei kiinnosta sovittaa.   Tongue

On selkeämpää vain tehdä duunia, voi olla että se suojelee. 2006 ei niin raskas kuin 2005 ja ens vuosihan on parempi.. se pahin aika asumuseroineen tosiaan asettui Pluto neliö Pluton vaiheeseen. Joskus suutun vielä että eikö viehättävälle naiselle kerta kaikkiaan löydy kumppania. Ja sitten - miten tuttua puuhaa on lopettaminen..
« Viimeksi muokattu: 07.11.2006 06:03:22 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #80 : 07.11.2006 09:32:30 »



Mä voin kommentoida Wink

Nousuvaakana tuo "toiselle merkityksen luominen" kolahti, mutta sen poistaminen yht`äkkiä  idiot2

Enkä varmasti ole valinnut tai päättänyt, että rakastunko...
Olen aina kuvitellut, että se "vain tapahtuu"  uglystupid2
Nyt jälkeenpäin tietysti on helppo sanoa, että ei olisi kannattanut rakastua yhteenkään tähän mennessä...




tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #81 : 07.11.2006 13:21:24 »

Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaisin...

Kun aloittelin seurustelu juttuja nuorena, oli se yleensä heti vakavamman sorttista. 1. poika ystävä oli ½ v. olin toisen ½ v. sinkkuna. Sitten seurustelin 1½v. ja olin sen jälkeen sinkkuna aika kauan, tosin jotain pientä oli jonkun kanssa, aina välillä. Sitten käveli vastaan se viimeinen. Seurusteltiin sellaset 2½v, joista viimeinen ½ v oli minulle täysi helvetti. Hän ratkesi jostain syystä juomaan oikein tosissaan ja minäsain sit "syyt" niskoilleni, vähän rajummalla tavalla. Sen jälkeen ei ole ollut ketään. Aikaa on kulunut n. 9½v. melkein 10vuotta.
Sai sen verran pahaa jälkeä aikaan että, en ole oikein uskaltanut edes ajatella seurustelevani. Melkein 2 vuoteen en uskaltanut lähteä edes juhlimaan. Nyt vasta on ruvennut tuntumaan että voisin ainakin harkita jos oikeanlainen tyyppi tulisi vastaan.
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #82 : 07.11.2006 14:46:06 »



...Siis Rakastua...Ärrällä!

Kävinpä justiin meidän yhteissä "kotona". Eipä ainakaan mieheni ole tuhlannut aikaansa yksin oloon, koska sieltä löytyi "todistusaineistoa"...
Eipä juuri naurattanut  tickedoff

Kyllä se niin on, että miehillä näyttää toi (ai niin, ei rumia sanoja) alapää näyttävän merkin, milloin sinkkuaika on ohi! Heidän aivonsa on siellä!
Itse en kuitenkaan tarvitse mitään suhteita pönkittämään tätä yksin oloa. Miehille se on varmaan kovempi juttu jo egonkin puolesta. Heillä itsetunto saa niin musertavan kolauksen jos heidät jätetään ja sitten on pakko näyttää kansalle, että hyvin menee kun naisia riittää. Ja onhan se hyvä että saavatkin itsensä jollakin konstilla kasattua ettei tarvii niistä koko loppuelämää huolta kantaa...Pääsee niinku kunnolla eroon! 2funny

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #83 : 07.11.2006 14:50:46 »

Kun mies on jätetty kerran pari, se pitää huolen että on itse jättävä osapuoli. Jos erään tyyliä seuraan, en varmaan ole itsekään sinkku, minullahan on yksi seksisuhde (?) ja yksi .. öö.. etäsuhde! Naiset, me olemme niiiin paljon miehiä vahvempia.. mihin niitä tosiaan..
« Viimeksi muokattu: 07.11.2006 14:54:28 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #84 : 07.11.2006 15:27:29 »


...tarvitaan!

 Kertokaapa se...

Nooh...kyllähän niissä hyvätkin puolensa on! Ei vaan just nyt tule mieleen  2funny

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #85 : 07.11.2006 16:08:45 »



Niin puree, kunnes arki koittaa  Grin

Ihanaa olla tyhmä muija, ei haittaa yhtään  2funny Toivottavasti se on vakavaa tai se uusi ihana jaksais sitä ees jonku aikaa  2funny

Oonpas taas kauhee!!!

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #86 : 07.11.2006 16:16:05 »

Joskus(alle)parikymppisenä ja teininä olen ollut sinkkuna joitain aikoja. Vuoden *muistelee* 1989 jälkeen en ole ollenkaan ollut sinkku  Shocked , mutta vakavia seurustelusuhteita 5 ja 1 avioliitto tuohon 17vuoteen on mahtunut. Ovat jotenkin nivoutuneet niin yhteen, etten ehtinyt sinkkuilla.  Huh
Nyt olen ollut sinkku viikon.  :Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #87 : 07.11.2006 16:19:25 »

No, onnittelumme!  Cool

Kiitos!
Sinkkuudelle malja! smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #88 : 07.11.2006 16:31:14 »

1989 jälkeen n 2+5+2 v sinkkuna. Tiesin että pysähtyisin miettimään kauan 3. jutun jälkeen. En olisi porhaltanut 5. ja 6. juttuun, 4. läpihuutona tms. Milloin suhde muuten "onnistuu" jos se loppuu? Kun erotaan oikeasti ystävinä eikä kukaan tee toiselle mitään petollista, äkkinäistä, julmaa?  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #89 : 07.11.2006 16:37:03 »

Niin eipä kai mitään yksioikoista vastausta ole, miten mitata suhteen 'onnistumista', voiko sitä edes mitata muuten kuin omassa sydämessään itse kukin  Huh
Minun jotkut suhteeni/liittoni ovat päättyneet pettämisiin, riitoihin, 'julmuuksiin' (molemmilta suunniltakin vaihtelevasti), mutta niidenkin jälkeen, kun savu on hälvennyt, ja on ehkä ollut rohkeutta 'katsoa peiliin' molemmin puolin, on ehkä opittu jotain, ja suhteutettu koko 'liiton/suhteen' 'positiivista antia negatiiviseen antiin' on voitu vain todeta, että se oli ONNISTUNUT ja ikuisesti sydämeen jäänyt ja syvältä koskettanut juttu.

'vihamiehiä' minulle ei ole koskaan jäänyt.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: