Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olette olleet sinkkuna suhteiden välillä?  (Luettu 79321 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #90 : 07.11.2006 16:44:39 »



Kohotan myös maljan Mirjamille  Wink

Se on hyvä ettei suhteen loputtua jäisi "vihamiehiä", mutta aina se ei ole mahdollista, kuten itselläni  knuppel2

Siitä on yli 20 vuotta kun olen viimeksi ollut "sinkku"...jos silloinkaan...
 
Millaista on sinkun elämä, kun olen vähän pihalla  idiot2 ??

^^GS^^ kahteen ekaan  Cheesy ja mitkäs ne muut olikaan, vai olikos niitä muita funktioita...ei meillä ainakaan.



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Jinx
Vieras
« Vastaus #91 : 07.11.2006 16:56:08 »

Sinkkuudelle malja! smitten


Nostaa myös maljan sinkkuudelle!  Wink  smitten

Täällä ollaan oltu sinkku jo suurin piirtein vuoden verran,
eikä se sinällään haittaa.
Aina välillä on ollut kaiken laista mukavaa säätöä,
mutta jotenkin tuntuu kuitenkin siltä että sinkkuna
on toistaiseksi hyvä olla.
Olen sitoutumis kammoinen (myönnän sen nyt).
Ja jotenkin on jäänyt ajatus päähän että kun
edellinenkään suhde ei onnistunut niin miksi/
se uusi suhde voisi onnistuisi nyttenkään.
Seurustella toki voisin, mutta ajatus tulevaisuudesta
--> yhteen muutosta...
Ei! Ei siitä tulisi mitään...!
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #92 : 07.11.2006 17:01:41 »

Itseasiassa nyt vasta ymmärsin, kun vastasin tähän ketjuun, että miten kauan siitä onkaan aikaa, että olen ollut sinkkuna, vaikka 'kumppani' on ehtinyt vaihtua muutamia kertoja  Shocked
Jotenkaan sitä ei ole tajunnut tässä elämän tiimellyksessä ja myllerryksessä.
Alkaakohan tuntua kohta, että selkään kasvaa siivet, vai osaankohan enää elää sinkkuna.. Suhteissa aina olen kaivannut vapautta... mitenköhän nyt käy, kun sitä on...  Huh

Tosin eräs mies sanoi minulle tässä jonkin aikaa sitten, että ; "parhaat yksilöt ei jouda seisomaan jouten"  Grin Tosin puhuimme autoista.  Wink
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #93 : 07.11.2006 17:06:35 »



Niin ^^GS^^  Grin, jotakin muuta meni vaan pieleen!!
Joskus ei riitä seksi ja setelit!!


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #94 : 07.11.2006 18:42:04 »

M, miten löydät aina uusia? Ja miksi? Seksi? Tunne-elämykset?

Hmm.. ehkä siksi, etten ole etsinyt... en tiedä... jostain vain tulee ihminen, joka pölläyttää 'maailmani sekaisin', niin tunnepuolella kuin henkisestikin ja seksuaalisestikin. Joka tasolla.
Itseasiassa olen ennemmin 'taistellut niitä kohtaamisia vastaan viimeiseen asti'. Mutta olen sen huomannut täysin turhaksi...
Aina on ollut jokin asenteellinen tai moraalinen tms 'este' (siis ulkoisin säännöksin) ja olen sitten koittanut olla 'säädyllinen ja sääntöjen arvoinen' sekä pohtia, etsinkö vain tunne-elämyksiä...(alitajuisesti)
Ei ole auttanut... ja olen jotain ymmärtänytkin jo tähän ikään... kait... ehkä... on elettävä se todeliisuudessa, eikä vain ajatuksissa todeksi... sisäiset arvot...  Huh  :Smiley Olen sortunut luulemaan 'armottomassa itsetutkiskelussani'( pluto  neitsyt 8.huoneessa ?) intuitiotani alitajunnaksi...  Grin

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #95 : 07.11.2006 18:43:30 »

Jostain vaan tulee?

Minä joudun kyllä ihan etsimällä etsimään. Ilmoittamaan kaikkeudelle että nyt. Ja ottamaan yhteyttä johonkuhun jotain kautta. Näin aina kun on halunnut ryhtyä. Mitähän tapahtuisi jos vielä lisäksi taistelisin vastaan (ei mitään)! Ihana vertailla kokemuksia.  Wink smitten

Äitini on muuten Sininen magneettinen myrsky, exäni kuukalat ja todella taisteli vastaan. Asiaan saattoi vaikuttaa hänellä 6-vuosi, ehkä minäkin saan 2008 väkisin vastaanottaa siirappia.

Ihmisten tunne-elämä askarruttaa minua kovasti koska se tuntuu niin erilaiselta kuin omani, esim eräillä ravuilla ja kauriilla. Onko kyseessä nousuvaaka vai kuujoukkari sitä en tiedä.  Cool
« Viimeksi muokattu: 07.11.2006 18:54:58 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #96 : 07.11.2006 19:04:42 »

Hmm... itseasiassa tuntuu, että aina se 'kumppani' joka alkaa 'vetää puoleensa', on sellainen, joka etsii sitä 'yhtä oikeaa elämänsä naista' (käy vasta myöhemmin ilmi) ja luulee löytäneensä sen... Minä taasen en usko 'yhteen oikeaan', vaan 'täydellisiin' oikeisiin kohtaamisiin/ihmissuhteisiin.  Ajassa en määrittele mitään...siis suhteen laatua... tai syvyyttä...

Kaipa näistä joku kulminaatio löytyy  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #97 : 07.11.2006 19:15:14 »

Hmmm... mitähän tuohon sanoisi.. omani ovat sanoneet jälkeenpäin.. sinun kanssasi oli enemmän yhteistä mutta en etsinyt vaimostani sitä.. (vaan mitä, matkojako?).. mehän emme sitoutuneet, uuden kanssa sitouduin (en oliskaan sitoutunut)..  me emme tavanneet sattumalta, en sitoudu..(niin no.. mutta kaikista keskeneräinen tunne!) (ja sittenhän oli se yksi joka ei kestänyt kun en seurustellut..).-

Jotenkin tuntuu että kohtalonani olisi tavata joku, joka sekä sitoutuu että muuttaa elämääni positiivisesti.  Wink

Sana sitoutuminen muistuttaa jotain sidosaineksia, liimaa, hmm..

(http://www.fotosearch.com/comp/corbis/DGT086/42-16879226.jpg)
« Viimeksi muokattu: 07.11.2006 19:38:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #98 : 07.11.2006 19:27:05 »

Mä olen päättänyt ainakin lopettaa tämän haihattelun ja hakuammunnan... Ihastun kyllä tosi usein, mutta ehkä se on sitä suurimmaksi osaksi että olen ihastunut ajatukseen että oikeasti rakastuisin ja sitten vain arvon näitä kohteita miten sattuu. Sen on loputtava tähän, nyt ja heti...

Miksi en osaisi olla ilman miestä ja ihan tyytyväinen? Eihän mikään mies edes mahtuisi mun elämääni tällä hetkellä, opiskelu vie niin paljon aikaa/voimavaroja...
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #99 : 07.11.2006 19:41:10 »

Niin, vaikka rakkkaus ehkä alkaa ihastumisella (tai sen huomaamiseen tarvitaan jokin kimmoke/vetovoima aluksi)on siellä alla se rakkaus syvimmiltään läsnä. Joskus voi käydä niinkin, että vasta teiden jatkuessa eri suuntiin, ymmärtääkin, että siellä alla syvimmillään, oli tosiaan se rakkaus läsnä ja jäi elämään. Eli jo ennen ja elää jälkeen... tunnekohtaamisen.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #100 : 07.11.2006 22:54:41 »

Voiko ystävyys OIKEASTI muuttua rakkaudeksi ja intohimoksi? Mitä rakkaus edes on? Kokemukseni mukaa toisinpäin voi käydä, mutta entä jos ensin tuntee vain sydämen kaipuuta eikä koe sellaista hullua vetovoimaa mihin ikävää ei lasketa mukaan (eli mikä omalla kohdallani liittyy pitkälti fyysisyyteen, kroppaan, sen kauneuteen) niin voiko intohimo syttyä myöhemminkin?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #101 : 07.11.2006 22:59:33 »

Siis et luo merkitystä miehelle, vaan he vain ovat niin rakastettavia että et voi valita rakastutko?


Siis voiko sitä VALITA?? Eikös sitä vaan rakastu tai ei-rakastu. En tainnut vieläkään tajuta kysymystäsi...  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #102 : 08.11.2006 13:47:07 »

Tarkoitin sitä että onko PAKKO mennä jokaiseen (vaikealta tuntuvaan) suhteeseen mukaan kun tuntuu että rakastaa? Itse ainakin olen laittanut itseni karanteeniin. Minusta ihminen voi kyllä hieman valitakin alkaako suhteen tai mitä tekee. Mutta vasta kokemus opetti.

Olet kai sinäkin jossain vaiheissa suhteita ajatellut, kannattaako tämä tai kestääkö tää.  Tongue

Samaa kysymyksenasetteluahan se on, että miksi rakastaa joitakuita ja toisia ei. Miksi todellakin? Mistä kemiat syntyy, miksi joku muka on tärkeä kun nyt olen pystynyt kieltämään heidät/ unohtamaan/ en tarvitse?  Wink


Sepolta: hmm..
Itselleni Juno kuvaa ennen kaikkea oman parisielun kohtaamista ja fyysistä tasoa syvemmän rakkauden etsintää. Todellisessa rakkaudessa fyysinen läsnäolo ei ole ehtona rakkauden säilymiselle. Mitä suuremmasta rakkaudesta on kysymys sitä kovempiin haasteisiin suhde tulee joutumaan.

No nyt tuli taas selitettyä se miksi suurten rakkauksien kanssa voi vain laittaa välit poikki.  2funny
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 08:58:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kittuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #103 : 21.11.2006 17:54:34 »

Aina on ollut eripituisia välejä, mutta kuukausia on mennyt, nyt edellisen ja nykyisen välillä meni 10,5 kuukautta. Cheesy
Alkoi pikkuhiljaa jo tuntumaankin siltä , että sais toi yksinäisyys loppua...

Tuli mieleeni tässä, että tällä Foorumilla on aivan ihana erityinen lämmin tunnelma Smiley smitten
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 )
Venus : Ravussa (Huone:9)
Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1)
Saturnus :Vaa'assa (Huone:2)
Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3)
Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9)
Mc : Ravussa
Asterix
Vieras
« Vastaus #104 : 21.11.2006 18:40:41 »

Tarkoitin sitä että onko PAKKO mennä jokaiseen (vaikealta tuntuvaan) suhteeseen mukaan kun tuntuu että rakastaa? Itse ainakin olen laittanut itseni karanteeniin. Minusta ihminen voi kyllä hieman valitakin alkaako suhteen tai mitä tekee. Mutta vasta kokemus opetti.

Kysymykset ovat kai tarkoitettu jollekin toiselle, mutta vastaanpa. Smiley

Ei ole pakko mennä jokaiseen, ei edes yhteen ainoankaan
vaikealta tuntuvaan suhteeseen. Smiley
Elämän valinta kysymyksiä, vaikka moni uskoo,
että rakkaus vain tulee ja siihen mitä saa, pitäisi tyytyä.

Jos uskoo Karmansa vielä vaikuttavan, niin miksi lisätä kuormaansa? idiot2

Omassa elämässäni...
..olen varsin mukavuudenhaluinen, enkä voi kuvitellakaan olevani
miehen kanssa, joka tekee elämästäni kärsimystä jollain,
usealla tai jopa kaikilla elämänalueilla.

Tosin, varaan option sille, että tuosta sanomisestani olen saanut
kuulla, että helppo puhua, kun voi valita, kun on monia,
jotka eivät voi valita.

Mutta mielestäni tuota kumppanin valintatilannetta edeltää monia muita
valintatilanteita, jotka sitten johtavat siihen valintatilanteeseen,
jossa voi valita kumppaninsa.
Wink


Olet kai sinäkin jossain vaiheissa suhteita ajatellut, kannattaako tämä tai kestääkö tää.  Tongue

Suhteen kannattavuutta voi laskea taloudellisesti, materiaalisesti,
vaikutusvallan määrällä ja/tai sitten arjen miellyttävyydellä
ja rakkauden määrällä.
Kuullostaa julmalle ja jos jätetään tekopyhyys ja jeesustelut pois,
niin eikö se arkielämässä suurimmaksi osaksi mene juuri näin? Wink

Jokainen hakee vähintään vertaistaan, mielellään itseään parempaa kumppania. Wink


Mitä suuremmasta rakkaudesta on kysymys sitä kovempiin haasteisiin suhde tulee joutumaan.

Riippuu omasta kehityksen vaiheesta oppia hyväksymään toinen
juuri sellaisena kuin hän on yrittämättä
muuttaa häntä miksikään, mikä hän ei ole. Smiley

Prosessi, jossa repii vain oman sydämensä
tuhannen katkeriksi palasiksi, mutta se on osa suurempaa prosessia
oppia rakastamaan muita sellaisina kuin he ovat. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: