sansai jos jaksat vastata mielellään kuulisin vähän näkemystä viimeaikoina villiintyneihin uniin,
ja kaikki muutkin tietysti.
1.
Olin pikkutyttö, n. 7 vuotias ehkä tai sen kokoinen tyttönen. Minulla oli samanikäinen tyttökaveri,
joka oli kuin ääripää minun persoonastani tässä unessa. Tulikin unta miettiessä jopa sellainen ajatus että olinkohan siinä minä jakautuneena kahtia vai mitä.
Noh, oli kaunis kesä ja sen tytön kanssa olimme matkalla jonnekkin/toisaalta ehkä pakenimme jotain. Tää toinen rämäpää-tyttö teki vähän mitä halus, ja juoksi joidenkin ihmisten autotalliinkin ihan vaan piiloon/huvikseen, ja minä siinä hain sen pois ja olin että "ethän sä voi tolleen muiden ihmisten koteihin rynnistellä"-ajatuksella. Ikäänkuin se järkevä ja kohtelias ja ujompi osapuoli. Jatkoimme matkaa. Rämäpää juoksi lammelle/pienelle järvelle joka oli jäässä (vaikka oli kesä),
ja pitkälle jäälle rohkeasti ja jää hänen allaan rätsähteli. Minä jäin lähemmäs rantaa ja käskin häntä tulla pois että se jää pettää. Jää minunkin alla alkoi vähän rätsähdellä ja lähdimme pois.
Tuli joku kolmas tyttö ja halusi liittyä seuraamme, mutta rämäpää-kaverini kielsi sen ehdottomasti ja torjui tämän tytön. Minä sitten lempeästi kuitenkin olin eri mieltä, ja sanoin että "voithan sä tulla mukaamme - jos olet kiltisti/mukavasti" tms. Häntä ei kuitenkaan sen jälkeen unessa näkynyt..
Seuraavassa kohdassa jatkamme matkaa, ja löydämme upean paikan johon jäädä, ikäänkuin "päämäärä". Se oli Mielettömän Kaunis maisema merelle! Aurinko paistoi vaikkakin päivä oli kääntymässä iltaan, istuimme siinä sileillä kallioilla ja katsoimme merelle johon ilmestyi valas.
Vain hetken valas oli siinä, lempeänä, viisaana, vähän kuin hymyilisi, ja sitten katosi. Pian tilalle tuli 2 pyöriäistä (unessa ne olivat pyöriäisiä, pikkuvalaita siis vaikkeivat ne siltä näyttäneet miltä oikeasti en ole ennen edes nähnyt kuvaa niistä) jotka tulivat mun kanssa leikkimään (en muista leikkivätkö ne rämäpäänkin kanssa mutta ainakin mun) ja iloisena tuuppivat nokallaan minua.
Niiden nokat oli pitkiä ja tuntuivat märiltä, tahmeilta, ja kun ne tuuppivat niin paljon se alkoi tuntua jo epämukavalta se tahmeus/limaisuus ja toivoin että ne jo lopettais..
Näin muuten jokin aika sitten paria unta, jotka tuntuvat liittyvän tähän valasteemaan..
2. Olin vanhempieni pihalla, menossa heidän kotiinsa sisälle, kun näin leijonanpennun juoksevan minua kohti. Samassa sekunnissa tajusin että sen emon on oltava lähellä ja näinkin kuinka emo alkoi lähestyä minua pentunsa perässä. Pelkäsin ja menin äkkiä sisään. Ajattelin että se vaistosi pelkoni ja siksi lähti minua kohti, ja isäni sanoikin samaa että ei tarvitse pelätä ei se tee mitään Jos ei pelkää/näytä pelkoaan.
Tämän jälkeen seuraava kuva on kun olen uima-altaan vierellä. Ainakin isäni on uima-altaassa (en muista oliko muita perheenjäseniä) ja siellä on pikkuvalas (freewilly pienoiskoossa, eli miekkavalas)
ja minua pelottaa tulla altaaseen/se valas. Isä taas neuvoo, samaan tyyliin kuin viime unessa, jotenkin että pelko on turha.. SItten uskaltaudun koskemaan valasta, ja se onkin kiltti. Hyppään altaaseen sen kanssa ja olen sen selässä sen uidessa, leikkiessä, pyöriessä veden alla ja se on mukavaa ilakointia.
[Tämä siis oli aiemmin, muut unet ovat tässä muutamien päivien sisään nähtyjä)
3.
Muutama yö sitten harrastin seksiä isäni kanssa. Joku sitä päivitteli siinä unessa naureskellen, että aika sairastahan toi on. Mut se tuntui vielä siinä unessa hyvältä....
Olen nähnyt muutenkin nyt seksuaalisia unia nyt tässä..
Kirjoittelen lisää pitää keskeyttää nyt...