sansai
|
|
« Vastaus #1410 : 01.09.2010 19:44:25 » |
|
Meimi...Nämä unet ovat usein molemmin puolisia....olet ehkä miettinyt mitä miehelle kuuluu,mieskin miettii mitä sinulle kuuluu.Unessa on joitakin senkaltaisia aineksia,viittaan lapsiin unessa,se kertoo , että "omat lapsesi"eivät ole niin pieniä.Elämän tilanne on hiukan erilainen,kuin vuosi sitten,lasten suhteen vuosikin on pitkä,muuttava aika. Miehen exän ilmaantuminen unen ajatuksiin ja humalainen mies,kertoo sinun omasta,sanoisinko ylpeydestä suhteessa mieheen OK se on hyväkin.Ylpeyttä on itsestään tunnettavakin. Varovaisin mielin kysyn,olisiko mahdotonta sinulle, ottaa yhteyttä yhteyttä mieheen"tulitikkuja lainata" Voisihan kokeilla millaisen fritsun saisit kaulaasi,ja katsoa onko se sinulle sopiva fritsu.Jos ei ole,niin se selvittää sinulle kuitenkin jotain.... Jääräpää juntturienkin miesten mietteet voivat muuttua. Itse olen sitoutumis kammoinen,pahinta lajia.En ole halunnut eron jälkeen ketään vakituista ihmistä elämääni,eikä se johdu toisesta, vaan itsestäni.Ehkäpä "paranen" vielä joskus.Jonkinlaista pehmenemistä on havaittavissa,kun tarkasti katson itseäni.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2010 23:59:07 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1411 : 01.09.2010 19:56:47 » |
|
Kyllikki6..voisiko olla,että ufot kuvaavat niitä uusia asioita,elämän eri ilmentymiä,joita ei vielä kaikkea voi tunnistaa..Unessa olet persoonasi miespuolisen täydentäjän kanssa.Toinen,naisellinen puolesi kiinnostuneena seuraa asioita,miehen puoli kauhistelee.Sinulla ehkäpä on kasvanut"anteenit päähän"vaistoamaan asioita...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1413 : 02.09.2010 09:39:37 » |
|
Niin Meimi..ehkä on tullaksen,kun on sen aika..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #1414 : 02.09.2010 16:03:04 » |
|
Mikähän mulla nyt on? Näin taas unta, vähän samanlainen teema kuin tuossa edellisaamun unessa. Mulla näyttää kyllä olevan , siksikö näitä exiä pitää nyt laittaa jonoon? Tällä kertaa kyseessä oli mun lasten isä, exä siis myös. Tässä unessa ex oli se joka joi- alkoholisti on ihan valve-elämässäkin. Kiukkuili mulle tapansa mukaan, ja minä koitin olla suututtamatta, niinkuin aina ennenkin. Tällä kertaa ex vauhkosi myös omasta exästään- suuresta nuoruudenrakkaudestaan. Exän lapsuudenystävä oli alkanut tehdä jotain tieteellistä tutkimusta siitä, miten heidän kaveripiirinsä kariutuneet nuoruudensuhteet on vaikuttanut heidän elämässään vuosien saatossa. Ex oli siitä pahana, hänen elämäänsä ei analysoitaisi. Lähtisi johonkin karkuun. Vaikka veljensä luo eteläsuomeen. Meillä oli nukkumapaikka jossain parvella, ja sinne hän sitten sammui aamulla kahdeksalta. Oli ehtinyt vetää jo perskännin siinä aamutuimaan. Minä huokaisin helpotuksesta ja aloin kuorimaan Muhku-sämpylästä palanutta kuorta ja yritin jäljelle jäänyttä sämpylää sitten vielä halkaista. Pikku sivuhuomautuksena vielä, että näillä kahdella unessa esiintyneellä miehellä on yksi päivä ikäeroa, Neitsyitä molemmat. Ekassa unessa olleen miehen syntymäkellonaika ei ole mulla tiedossa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2010 17:11:37 kirjoittanut meimi »
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1415 : 02.09.2010 21:43:44 » |
|
Meimi...Uni on, kuin pohtisit vielä joskus exää.Siinä nousee miehen entinen nuoruuden ihastus myös pintaan.Unessa on myös näyttöä,että ero oli tosiaan ainut vaihtoehto.Kädessäsi ollut sämpylä kuvaa,mitä sait siitä liitosta.Elämänleipä,joka oli pinnasta palanut,ja vielä yritit sitä jakaa.Siinä sen sanoma,yritit kaikkesi,enempää ihminen ei voi,eikä olisi tarvinnut niin paljoa.Tuo kuvaa myös,että hyvin herkästi jaat ystävällisyyttä, ymmärtämistä eteenpäin.On varmasti joitakin ihmissuhteita ollut,ehkä vieläkin,joista on jäänyt mieleen,että olet karrelle palaneena saanut yrittää ymmärtää,mutta jaat ,mitä jakaa voit henkisesti eteenpäin. En saa unesta irti enempää, mutta ehkä unien kautta tulee nyt näitä asioita esille,ja unien tunteet ovat usein apuna,kun on aika laittaa muistoja pinoon,parhaat päälimmäisiksi. Tuo sinun leipäsi minua liikuttaa.Miellän unen leivän aika syvälle ihmisen piilotajuntaan.Se on se elämänleipä,alkuleipä,sen minkä usein kotoamme saamme evääksi matkalle.Pohdi sitä hiukan.Koskettaa kovin,että yksin sitä vielä koitat jakaa.Symbolisesti,kun ajattelen,mitä jää itsellesi.Onkohan sinulla kaksi lasta,joille myös koitat kaiken parhaimpasi.Tuo unen osa on monisäikeinen,kuten unet usein ovat...Jollainlailla sinusta tulee sellainen urhean ihmisen kuva minulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1416 : 02.09.2010 22:03:07 » |
|
Maurimourulainen...ota selvää talon historiasta,kuulostele kuka tietäisi.Isommilla paikkakunnilla Maanmittaus konttoreilla on osoitteen mukaan tietoja. Kyllä sieltä itse talostakin voi kysyä.Mielellään voivat kertoa,jos olet kiinnostunut kauniista rakennus tyylistä,ja suunnittelijasta,ja yleensäkkin historiasta.jne Sinullahan on aikaa,niin kauan kun olet opiskelu paikkakunnalla. Talon katto tyyppi on yleistynyt suomessa muistaakseni 1800 luvun puolessa välissä,ehkä ennenkin.Katto tyypit ovat yksinkertaistuneet joskus 1930.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1417 : 02.09.2010 23:11:21 » |
|
Mielenkiintoista..ne tunnelmathan ne puhuttelee. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #1418 : 03.09.2010 04:35:04 » |
|
Voi sansai, miten olet viisas! Mun piti taas tulla tänne töitten jälkeen vielä katsomaan, mitä olet vastannut. Kaikki osuu ihan nappiin, se urheuskin, vaikka aina ei ole siltä tuntunut. Se sämpylä mullekin jäi siitä unesta selvimpänä mieleen, ja ajattelin juuri noin, kuoritaan palanut päältä, ja vielä jää jotain jäljellekin, kuitenkin. Pohdin toki häntä, paljonkin. Ja ihan totta, ei olisi mitään mahdollisuutta enää jatkaa. En olisi millään enää jaksanut. Ja lapsiakin on kaksi, molemmat lähteneet taas kesän jälkeen opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, ja ajatukset on tietenkin heidänkin pärjäämisessä. Ensimmäistä kertaa olen yksin tässä talossa, toki kaksi kissaa on seurana. Kyllä elämää on pitänyt ajatella monelta kantilta, summata mennyttä. Silti mulla ei ole mitenkään paha olla, haikea kylläkin. Aikansa kutakin.
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
|
Kyllikki6
|
|
« Vastaus #1420 : 03.09.2010 10:57:28 » |
|
Kiitos Sansaille omien aatoksien/epäilyjen täydentämisestä.. kumma tää ihmisen mieli, et vaikka se tavallaan ymmärtää, niin järki (ego?) ei hyväksy, eikä usko ennen kuin joku muukin on samaa mieltä : Mulla on välillä sellaisia öitä, et vaikka oon hirveen väsynyt, en jotenkaan vaan saa unta ja oon ihan kuin jossain horroksessa, jossa tulee dataa tuutin täydeltä, mutta jota en sit kuitenkaan muista.. ennen kuin törmään siihen jossain dejavu-ilmiönä. Viimeyö oli taas tälläinen, ainoa asia jonka muistan on se, että mulle näytettiin tarot-korteista Kohtaloa. Että oliskos taas täydentäviä mielipiteitä? Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1421 : 03.09.2010 11:27:21 » |
|
Viime yönä olin supermakea agentti 40-luvun Saksassa. Olin pitkä, kaunis, pukeutunut helmenvalkoiseen toppatakkiin, mustiin trikoisiin ja valkoisiin korkeisiin tolppakorkoihin. Näin kuinka musta supernatsitappaja tykitti myrkkyä oman, liian liberaalista ajattelevan miehensä käsivarteen junan ikkunan läpi. Näin kuinka mies näki, kuinka toinen mies näki ja otti hänet ajatuksissaan seuraavaksi uhrikseen. Juoksin syvennykseen ja odotin, että miehet menisivät ohi. Minun miesystäväni tuli syvennykseen, hän oli peitetehtävissä, häntä ei epäilty. Suutelimme. Sitten hän juoksi pois ja minä hyppäsin nuorten solttupoikien pyöräillessä tandempyörällä syvennyksen ohi istumaan heidän väliinsä. Nuori poika oli pelkkää hymyä. Vaara oli kutkuttavaa, mutta olin tyytyväinen, että pääsin koko ajan kauemmas pahasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1422 : 03.09.2010 15:15:44 » |
|
Meimi...yleensä vessa unet johtuvat pissahädästä,tai ilmakuplasta tässä tapauksessa,kuplasta,joka vaeltelee suolistossa. Jos ajattelee syväluotaamalla unta niin vessassahan erotellaan kuona pois.Joskus uni kertoo sellaisesta.Unen näkijä ei pääse omasta elämän kuonastaan eroon,koska kaikkialla on sitä samaa sontaa,ja sen unen näkijä pitää itsellään,koska ei ole paikkaa mihin sen voisi siististi jättää,ajatuksella,että toisten asiat ovat tärkeämpiä,kuin omat. Itse harvoin nykyään unessa yritänkään vessoihin,vaan kyykähtelen milloin mihinkin julkisille paikoille,ihmisten seuratessa touhujani.Niin teen todellisuudessakin tavallaan kuonieni suhteen,aika avoimia on mietteeni.Siivoilen sisimpääni aina kun se vain mahdollista on,kaatelen kulissejani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1424 : 03.09.2010 21:19:00 » |
|
Maurimourulainen...olipa herkullinen uni,nauraa hykersin taas mahan pohjasta asti.Tuossa taas komennutit itseäsi poliisilla,laitoit rajat selviksi.Uni on nuoren naisen kehittymistä seksuaalisilla alueilla,et ilmeisesti salli itsellesi vastuuttomuutta.Myös siwassa tapahtuneet asiat kuvaavat itsesi kanssa tappelua,tavallaan sätit itsesi tuhannen nuuskaksi.Toistit asian vielä kaiken varalta ja varmuudeksi.Ilmeisesti sinulla on kaveri, jolle voit jutella ajatuksiasi,kuten unessakin teit...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|