Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2286926 kertaa)
0 jäsentä ja 77 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1455 : 12.09.2010 13:25:14 »

Esmis..voisiko olla,että pomosi,tai työhön liittyvä ihminen,on tullut ,tai tulossa,henkilökohtaisine asioineen hiukan liian "iholle".Salaisia asioita ehkä,naisten keskeisiä,josta hiukan olet hämillään.Kissa on naisellinen elän,usein nainen.Nyt kissan muodossa mies.
On ,kuin joku hiiviskelisi tosiaan ympärillä.Ehdotit hiipiän pääsyä" porukkaan"haluaisitko ottaa jonkun henkilön myös yhteyteenne,mutta sitä, kuin esteteltäisiin.   Wink
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1456 : 12.09.2010 18:06:57 »

Olen viimeöisen uneni mukaan raskaana. Aika tylysti heitettiin lanssin perälle ja kiikutettiin sairaalavuoteeseen. Tuli mieleen tosta kokemuksesta sunnuntaiset darrat ja ummetukset. Ymmärrän taas tämänkin jälkeen naisia valitettavasti vähän paremmin. Hehe!

Pistin unen johdattama aika vasurilla rekrykoulutus/työhakemuksen vetämään. Toivottavasti syntyy potra sopimus, ja pääsisi joskus muuttamaan täältä Suomen suurimmasta tuppukylästä Helsingistä vekka. Että ei muuta kuin tytöt ja pojat peukut ja isovarpaat pystyyn dodon puolesta. Olen kiitollinen myöskin jos joku jaksaa nähdä vaivaa voodoo -nuken muodossa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1457 : 12.09.2010 20:23:31 »

Mountain Lion...Unessa oli kartano,ajattelen että sydämesi on suuri,sinne mahtuu paljon.Talosi on kartanon kokoinen,uni symbolein.Kartano oli suuri,sitä ihmettelitkin,joten ajattelen sinun elämääsi mahtuvan vielä vaikka mitä suurta ja upeaa,onhan se toden näköistä kaikin puolin.
Mietit etsitkö sieltä poikaystävääsi.Ajattelet häntä,olet unessa venäjällä,mutta suoranaisesti et häntä etsi.Ehkäpä tiedät jo mihin ajatuksiasi suuntaat päivä päivältä,paljonhan on tarjolla kaikenlaista . smitten tsemppiä sulle,muistat ehkä mitä kerroin sinulle nuoruuteni  ajalta.Ne asiat kulkevat mukanani kuin kauniit kiiltokuvat.  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1458 : 12.09.2010 20:49:00 »

Indiima..voisiko olla että pelkäät tekeväsi jonkinlaisen erehdyksen ?Mietin lisää untasi,kun järjestelen huomiset työ kuviot kuntoon,ajatukset ovat harallaan nyt.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1459 : 12.09.2010 21:01:25 »

http://fenspace.net/index.php5?title=Disney%27s_World

4017 Disneya  23  jousimies aspect_con ceres 23  jousimies

osuu sun semisekstiiliketjulle, joka alkaa Saturnuksesta Skorpionissa ja loppuu Oinaan äkkikäännökseen, Pholukseen

syntymäkartallas "maanalaisessa" Skorpionissa, jonka tr  mars sikamies ? on yhyttänyt (tuon Ceres- äitinsä kanssa semisekstiilillä), ap:llä oppo Disneyasta rintamaitoon kuulle,
ja kuukin lähestyy tuota maanalaista maailmaa

lisäys
tuosta alistamisesta,
ja vihjeestä ulospääsystä,
tuli mieleen sun tuleva ap ja sen ajan progella  pluto aspect_tri kuu

itsemurhameininkiä on  neptunus aspect_ssx jupiter uranus kalat ?

Kiitos nikki. Disneya -linkistä en tajunnut mitään, muutenkaan en tänään tajua mitään - hitas pää. Aika näyttää, että miten ratkotaan, sikamiestä en ymmärtänyt, (vaikka kutsunkin poikaystävääni hikipossuksi aina välillä, ei hän kuitenkaan heijastunut tähän sikaan)

Indiima..voisiko olla että pelkäät tekeväsi jonkinlaisen erehdyksen ?Mietin lisää untasi,kun järjestelen huomiset työ kuviot kuntoon,ajatukset ovat harallaan nyt.

En koe tekeväni erehdystä, mutta joudun "korjailemaan", luopumaan toisista paikoista, kun virta onkin vienyt disneylandiaan, Puistoon (myös konkreettisesti) jossa teen töitä myös lasten eduksi. Sikamies saattaa olla toinen pomoni! Hän tosin näyttää kentaurilta ja on kohtelias, mutta alitajunta ei niin ehkä tuumikaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1460 : 12.09.2010 21:40:03 »

onkohan mitään hyvää selitystä miks näin monen vuoden tauon jälkeen unta siitä kun olin koulukiusattu ja siitä päivästä kun tappelin?!
pienellä muutoksello tosin. uni meni näin: olin keinumassaa ja tämä kiusaaja tuli siihen. minä sain muka jotenkin itseni keinuttua ylös ja jäin sinne muka "turvaan" ja sitten tämä kiusaaja alkoi sytkärillä polttamaan minun jalkoja/housuja ja saikin liekin niihin kun minä sitten sain tartutettua liekin siihen kiusaajaan ja se roihahti palamaan ihan kunnolla. ja minä tietty selvisin ilman mitään.  sitten kun tulin alas sieltä niin siinä oli joku tosi ihana mies henkilö(ainakin vaikutti mieheltä ja ihanalta(jos oikein näin niin yksi mies jonka tunnenki) joka otti minut muka turvaan.

oikeasti tapahtu: keinuin kiusaaja tuli siihen ja minä lähdin pois, kiusaaja seuras ja alkoi nyrkkitappelu.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1461 : 12.09.2010 21:43:20 »

Indiima....pää minulla on kuin karuselli,mutta ei se selviä,yritän näillä eväillä mitä on.

Jotain se alitajunta pelkää ja uumoilee.Se sikamies tosiaan voi olla pomo.Mietin,voisiko olla kyse työssä sinun ottamista jollain tavalla "sisäpiiriin"jossa joutuisit johonkin mikä ei ole sinulle mieluista.
Jotain pelkoja purat unen kautta.
Laitat itseäsi jotenkin alas,sinua alistettiin unessa,ja pakoitettiin vaimoksi.
Koita muistaa yhtä untasi ,jossa roikuit kalliossa,olit siinä kiinni,ei se kallio ole mihinkään hävinnyt.
Sinulla ei ole syytä olla ainakaan alistetussa asemassa millään lailla.
Keskustellaan jos haluat,avautuisiko uni.

Nukuin mukavasti,jatkan nyt...mietin sitä, kun olet luopunut toisista paikoista..onhan siinä ollut silloin monenlaista asiaa esillä,joten purettavahan niitä on,niitä riittää sitten uniinkin ja tulevat tuollaisena.
Pakenemista on unissa,mistähän sinä yrität päästä ulos,jotain on vastenmielistä kuitenkin.
Ehkä se työ ei vastaa sitä mitä todella haluat,onko se sinusta "lapsellista"sinulle,sinun persoonallesi.
Disney puisto unessa,hauska paikka sinällään....Aukaiset ikkunan,päätät elää..päätät siis jatkaa elämän vaihetta edelleen,teet selkeän ratkaisun,ja suljet ikkunan.

Toisaalta minulla tulee mieleen jokin joka on tapahtunut sinulle aijemmin jo.Olisiko joku vanha työpaikka,vanhoja tapahtumia.Uni kertoo mielestäni sellaisesta,viittaa aika voimakkaasti johonkin muistumiin,pyrkivät pintaan.Jos saat selkeän muistuman,mieti mitä voisi olla tässä työpaikassa ,joka muistuttelisi.
Unta voi laittaa purkamis unen piikkiin kuitenkin,oli niin vilkkaan sorttinen.Ainoana tosi tärkeänä pitäisin sitä,ettet anna alistaa itseäsi,ja itsetuntoasi polkea,olkoon millaisia sikamiehiä vain liikkeellä.
Siinähän yksi tosi, unen viesti on "sikamies on sikamies"eikä pääse saparostaan,vaikka on puku päällä,siellä se saparo on housuissa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 13.09.2010 03:11:53 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1462 : 12.09.2010 22:23:09 »

Siala....olipa ihana uni,nautin kun luin sitä.Kiusaaja sai mitä ansaitsi tällä tavoin unessa.Oli jo aikakin.
Joskushan nämä asiat tulevat uniin,monesti vain peitellysti,sinulla juuri tällaisena reippaana,avoimena.
Tuntuu siltä,että se kiusaamis asia ei tule saamaan sinuun otetta enää,koska voitit kiusaajan,se on voimakkaan sielusi ilmentymä.Myös unessasi tapasit itsesi toisen puolesi,joka tarkoittaa harmoonista hyvää elämän vaihetta.Onneksi olkoon Siala   Wink
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #1463 : 13.09.2010 19:59:24 »

Näin jälleen hupsua unta.

Unessa heräsin aamulla vuoteestani. Yllätyksekseni minulle oli ilmestynyt alapäähäni suuri penis!  Grin Omatkin vehkeet olivat onneksi vielä tallella. Huusin miestäni paikalle. Hän oli pikemminkin huvittunut kuin järkyttynyt. Ihmettelin, miksi olen itselleni peniksen saanut. Ajattelin, että ehkä se takaa uskollisuuteni piakkoin alkavassa avioliitossani, kun kukaan muu mies kuin mieheni ei minua haluaisi. Ajattelin unessa, että oma mieheni on niin ihana, ettei häntä tuollainen pikkuasia haittaa Smiley Lopulta harmittelin sitä, etten enää voi mennä uimahalliin.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1464 : 14.09.2010 16:59:21 »

Sansai, Kyllä muistan. Kiitos! Smiley
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1465 : 14.09.2010 19:43:08 »

Näin unta, jossa olin mieheni perheen seurassa. Jossain vaiheessa olin talon pihassa kahdestaan mieheni pikkusiskonsa kanssa, joka oli vihainen ja äksyili (hän on usein ihan oikeastikin sellainen, äksyilee ja on pinna kireellä). Minä sitten menin hänen luokseen ja yritin halata häntä. Hän suuttui kauheasti, tuntuu että myös pelästyi. Hän alkoi huutaa minulle, mm. kuinka minä en voi mitenkään ymmärtää millaista hänen elämänsä on ollut ja millaisia vaikeuksia hänellä on. Kuuntelin ja vastasin vain että en tiedäkään, en tietenkään voi tietää. Kuuntelin vaan hänen huutamistaan rauhassa ja katsoin häntä silmiin. Huutamisen alta pystyi hyvin huomaamaan kuinka hänen oli paha olla. Viimein menin uudestaan halaamaan häntä ja silloin hän antoi minun halata ja alkoi itkemään. Juttelin hänelle kuinka minua harmittaa ettemme ole päässeet tutustumaan kunnolla (mikä on ihan totta) ja että haluaisin kovasti tutustua häneen. Sitten päätimme mennä takaisin sisälle. Avasin ulkoven ja huomasin kuinka oven avattuani rappusella jalkojeni juuressa istui vauva, ihan pieni vauva. Hän huusi ja itki, nostin hänet rappuselta ettei hän tipahda. Vauva alkoi vaan huutaa ja rimpuilla hirveästi kun nostin hänet, pidin häntävaan rauhassa käsissäni ja juttelin (vaikken oikein edes olettanut että vauva ymmärtää) että rimpuile ja huuda vaan, mutta minä en päästä irti. Hetken päästä vauva alkoi rauhottua ja otin hänet silloin paremmin syliini rintaani vasten. Pian vauva takertui lujasti kiinni minuun ja alkoi nukkua. Mieheni katseli minua huoneen toiselta puolen kun hoivasin vauvaa.

Outo uni, ihan kuin sama tilanne olisi toistunut kahdesti: ensin mieheni siskon kanssa ja sitten vauvan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1466 : 15.09.2010 19:51:54 »

Näin viime yönä unen jolla tuntui olevan muutama piiloviesti taaskin tulevaisuuteen. Toivottavasti aukeaa jonain päivänä kokonaisuudessaan.

Olin perheeni seurassa tutussa talossa. Kuten olen jo tottunut ihmsiin yleensäkin, perheeni on tukkanuottasilla. Poistun eri huoneeseen etsiäkseni jotain (helpotusta?). Uuteen, joskin tutun oloiseen huoneeseen saavuttuani, aistin ilmassa taikaa. Aivan kuin siellä olisi ollut jotain pyhää/tärkeää. Jollain tavalla liitoksissa äidin puolelta eläneeseen isoisääni. Eräs tärkeä ihminen elämässäni, vartioi huonetta ja kysyy tärkeän oloisesti: Löydätkö täältä mitään tärkeää?

Katseeni kääntyy oikealle takaviistoon ja ja löydän jonkinlaisen muistoplakaatin, jossa on lause: Ei saa olla ääripää.

Katseeni kiinnittyessä sanaan ääripää, huomaan ensimmäisten kahden ä:n yläpisteiden olevan pienen pieniä viisarikelloja, joiden viisarit osoittavat kelo 11:sta. Kahden viimeisen ä:n yläpisteet osoittivat kello 13 (täkeä, ei kello 01, tai 1). Ensimmäistä kertaa kun uniini liittyi numerologiaa.

Ymmärsin, että ei 11 tai 13. Vaan 12. Katsoin tuon numeron tarkoituksen numerologiasta.

Multa pyydetään ihan mahdottomia nykyään. Ei jassa näitä mun unia enään... Olen niin totaalisen puhki jo muutenkin kaikesta...
« Viimeksi muokattu: 15.09.2010 19:57:49 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1467 : 17.09.2010 11:20:25 »

Viimeöisestä unesta jäi pieni pätkä muistiin.

Makoilin mieheni kanssa sohvalla, ja päätin nousta ja jonnekkin lähteä. Ovelta katsahdan taakseni; mieheni takana on joku nainen ja he jäävät lähekkäin sohvalle! Siitäkös minä suutun, ilmaisen sen miehelle ja paiskon lähtiessäni ovea.

Pari päivää sitten kokemani pieni mustasukkaisuuden tunne taisi tulla näin käsiteltyä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1468 : 20.09.2010 16:13:56 »

Viime yönä vähän taas parisuhteen yli meneviä rakkauksia  Tongue

Ikkunamme (minun ja mieheni talon) tasolle lensi jaloin poljettava pikkulentokone, joka näytti polkuautolta, mutta siinä oli päällä iso propelli. Sieltä nousi (oikeassakin elämässä) mieheni ystävä, joka halusi tuoda henk.koht. minulle syntymäpäiväonnittelukortin. Hän antoi sen minulle vähän ujosti tai arkaillen, ja huomasin, että todellisen rakkauden osoitukset oli pyyhitty yli tai niiden päälle oltiin liimattu post-it lappu. Hän kuitenkin halusi minun tietävän, että hän rakasti minua, eikä halunnut menettää mieheni ystävyyttä. Katselimme toisiamme pysähtyneessä tilassa, täynnä rakkautta, joka ei oikein sopinut mihinkään, ja täynnä yhteensopivuutta, jolle oli esteitä.
Seuraavaksi olinkin WSOY:n päätoimittajan huoneessa ja hän lupasi, että he kustantavat esikoisteokseni, jos editoin kirjaa lyhemmäksi. Myös kirjan päähenkilön nimi oli unessa muuttunut Pinjaksi. Lähdin toimistosta pois ja ajattelin, että kiire tulee, kun on muutenkin niin paljon töitä, mutta olin onnellinen, koska kirja on hyvä ja tärkeä saada julki!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1469 : 21.09.2010 10:33:35 »

Yksi pätkä jäi viime yöstä mieleen.

Menimme isäni kanssa johonkin paikkaan ulos, oli talvi ja lumihanget, iltahämärä. Meillä oli kaksi koiraa mukana, joita olimme tulleet ulkoiluttamaan. Seisoimme hangessa ja päästimme koirat hihnoistaan vapaaksi, ja ne lähtivät juoksemaan, vissiin se "mun" koira lähti eri suuntaan, meni jonkun matkan päähän maata haistelee/olemaan.  Ja that's it. Huh

Jos jollain herää jotain ajatuksia tulkinnasta, on tervetullutta.. Smiley 
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: