SanctAstra
|
|
« Vastaus #1905 : 15.04.2011 09:29:49 » |
|
Viime yönä pelastin koirankopin katolla istuneen liian laihan boxerin, jolla oli kettinki kaulassaan. Koirankoppi oli pienella hiekka alueella, jota ympäröi vesi. Alue muistutti hyvin pientä saarta. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Pelastettuani koiran, se muuttui mustaksi labradorinnoutajan pennuksi, jota kannoin sylissä. Yritin piilotella sitä, ettei sitä oltaisi viety minulta. Olin vissiin jossain sairaalan tyylisessä rakennuksessa ja piilottelin koiraa laitoshuoltajilta. Kuljin koiran kanssa isolla tavarahissillä ensin ylöspäin. Hississä oli kilttejä laitoshuoltajia, jotka ymmärsivät koiranpelastamisen. Jossain vaiheessa hukkasin pennun, mutta huomasin yhdellä ilkeällä laitoshuoltajalla vaaleanpunaisen kylpytakin päällänsä. Kylpytakin alle hän oli piilottanut koiran ja oli viemässä sitä pois. Laitoshuoltaja oli vihainen ja ilkeä. Sain kuitenkin kaivettua koiran pois tämän laitoshuoltajan vaatteiden alta ja huomasin kuinka hädissään koira oli. Tämä kaikki tapahtui hississä. Hissi alkoi mennä alaspäin, vaikka suuntani oli ylöspäin. Päätimme sitten koukata alakerran kautta ja jatkaa matkaa. Jossain vaiheessa näin koiralle tarkoitetun pedin. Taas näitä koira unia. :
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
dodobien84
Vieras
|
|
« Vastaus #1906 : 17.04.2011 02:31:41 » |
|
Tää taitaa olla näitä lucid-unia vaan. Mutta makee oli. Olin jossain tyhjässä kaupungissa jossa oli jotain 2- ja 3-kerroksisia taloja. Tuolla sitten hypin ja pompin täysin vapaasti ja niinpoispäin. Lentelyä pois kaupungin laidoille ja takaisin keskustaan. Yhdessä kohdassa sitten keskityin kävelemiseen ja erään talon takaa tuli iso kuorma-auto joka piti ihan hyvää meteliä. Kuorma-auto käänsi keulansa meikäläistä kohti ja käänsin itse sille selkäni ja katsoin kuinka valo rupesi piirtämään varjoani asfaltille. Oli todella makee fiilis kun valo varjoni ympärillä kirkastui ja kuorma-auton ääni kasvoi. Tunnelma alkoi niinsanotusti nousta kattoon ja vaikka tiesinkin uneksivani en pystynyt seisomaan paikoillaan vaan oli pakko hypätä kuorma-auton edestä pois.
Kiva action-pätkä.
Tosta sitten lähti "transsit" päälle, mutta selvittelen vielä mitä siellä tapahtui... kolmas silmä aika unessa vielä... grafiikat vielä vähän tummia. Ja niin pois päin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1907 : 20.04.2011 09:29:45 » |
|
Viime yön unessa mulla oli joku uloke/lörpöke niskassa.. Mitähän se voisi tarkoittaa, hmm.. uloke kurkkuchakran takapuolella.. hmm hmm.. otetaan vastaan ajatuksia! Onko kommunikoinnissani nyt jotain pahkuroita.. kurkkuchakra liitetään myös henkiseen vapauteen muistaakseni.. : Toissa yöstä taas muistan, kuinka kysymys esitettiin pojalleni, en muista sitä kunnolla, mutta jotenkin niin se meni että "mitä me pelätään?" ja hän vastaa siinä innoissaan että "Jättiläisiä!" -Jos tästä jotain miettisi, niin joku pelko on irrationaalista/mielikuvituksellista/satua.. jättiläisistä tulee myös mieleen menneiden aikojen tarut. Legenda jostain tuntemattomasta, ihmisten puheissa kehittynyt.. satuhahmo. Totta vai tarua? Joskus saduissa, tarinoissa, taruissa, voi piillä totuuden siemen, ikiaikainen, mutta matkalla muuttunut. Mielenkiintoinen symboli, tuleeko muilla mitään mieleen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1908 : 20.04.2011 10:21:09 » |
|
Uni viime yöltä: Olin keksinyt isolle koululle heitä värähdyttävän tapahtuman.
Menimme isoon, mustalla huovalla vuorattuun luolaan, jossa ylätasoilla oli useita huoneita, joissa oli ikkunoita ja niissä sälekaihtimet ja mustia säkkejä pimentämässä.
Ekan koeluokan kanssa meni hienosti. Oltiin pimeässä möyrittiin ja pelättiin.
Sitten kun yritän saada koko monisatapäisen koulun tottelemaan mua, ne teinit vastustivat, näin, että niitä pelotti päästää irti koviksen roolista ja antautua tilanteeseen.
valoa tuli pimeään, mutta suurin osa odotti kiltisti, kun kävin huutamassa teinejä paikalla luolan eri huoneista. Vähitellen se lähti siitä, ja tunsin sen hyvän jännityksen. Mulla oli samalla se paniikki itsellä, ja sanoin ääneen, että jos ahdistaa, menkää ylemmäs ja ulos valoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #1909 : 21.04.2011 14:34:55 » |
|
Voisi joku koittaa tulkita? Ystäväni näkee usein unta seksistä naisen kanssa. On siis itsekin nainen eikä mitenkään homoseksuaalinen. Tuntee unet ahdistaviksi, ei mitenkään kiihottaviksi.
Edellisessä unessaan hän oli yöjunassa jonka sängyissä kaikki harrastivat seksiä. Hän oli punahiuksisen lihavahkon/lihavan naisen kanssa seiskavaunussa ja tämä punahiuksinen nainen halusi siirtyä ysivaunuun, jotta voisi tarjota ystävelleni ysin arvoista seksiä, eikä seiskan. Nainen luuli, että ystäväni halusi rakastella ja halusi sitä itsekin ilmeisen kovasti. Ystäväni ei tehnyt mitään mutta koki seksin raiskauksena.
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #1910 : 23.04.2011 09:32:20 » |
|
Viime yön unessa mulla oli joku uloke/lörpöke niskassa.. Mitähän se voisi tarkoittaa, hmm.. uloke kurkkuchakran takapuolella.. hmm hmm.. otetaan vastaan ajatuksia! Onko kommunikoinnissani nyt jotain pahkuroita.. kurkkuchakra liitetään myös henkiseen vapauteen muistaakseni.. : Unesta en osaa sanoa tuon taivaallista, mutta kurkkuchakra avautuu myös niskan puolelle. Niskassa on pienempi chakra kuin kurkun puolella.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #1911 : 23.04.2011 16:23:35 » |
|
Enpä ole aikoihin nähnyt pahoja unia, mut viime yönä tais trullit olla liikkeellä...
Olin meidän vanhassa tehtaassa, se oli tehty semmosista siirtokonteista. Kaikki paikat oli hajoamispisteessä, seinät kaatumaisillaan, lattiat lahot, puunversoja puski lattian läpi, oli aika vaarallinen paikka. Vanhoja työkavereita siellä oli. Se oli vaan väärässä paikassa, tuolla mun kotopuolessa. Mulle tuli vessahätä, istuin pöntöllä ja voi jessus että sitä tavaraa riitti. Tulin oikein huonovointiseksi ja olo meni heikoksi, taju meinas lähteä. Se pönttö oli niin iso, että pystyin oksentamaan samalla kun siinä pöntöllä istuin. Menin sitten pitkäkseni, vedin peiton silmiin asti. Tunsin kun joku kaksin käsin siveli sitä peittoa silmien päältä. Sitten kovemmin ja kovemmin ja lopuksi painoi sitä peittoa niin että oli tukehtua. Siihen sitten heräsin koristen ja huutaen... Karseeta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1912 : 26.04.2011 08:25:05 » |
|
Toissa yön uni pyöri koko eilisen päässä. Jännän siitä tekee ne ajatukset, joita oli ennen nukkumaan menoa. 3-4 vuotias poika, on violetilla kankaalla sidottu tuoliin kiinni. Hän itkee ja huutaa kovaa. -Ja sitten herään siihen, että vauva oikeasti itkee. Mielestäni tämä on vinkki niille ajatuksille, että semmoiset "sitoo" penkkiin kiinni "henkisyydessä".. Tuosta miksi siinä oli tuon ikäinen lapsi, jos jollekkin tulee mieleen jotain, sanokee..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1913 : 27.04.2011 12:42:42 » |
|
Viime yönä oli lapsuuden ystäväni äiti, joka on myös julkisuuden henkilö, tulossa käymään luonani. Hän oli jo autossa tulossa, kun kuulin siitä jostain. Puhuin hänen kanssaan puhelimessa, ja hän oli iloisen pirteänä, tulossa jo. En tiedä miksi. Ajattelin että vähän huonoon aikaan, kun olen justiin pilvessä.. Sitten ollaankin kivimuurilla jonkun kaverini kanssa. Kävelemme sitä pitkin, on kesä ja lämmin. Muurille ojentuu omenapuun oksia, jossa on aika paljon vihreitä, kypsiä omenoita. Ensin menemme vahingossa ohi, mutta tulemme takaisin päin omenoita ottamaan. Näen yhden tietyn, tosi hyvännäköisen omenan jonka aion poimia. Yritän ottaa sitä ja puusta putoaa paljon omenoita maahan, joista poimin sen minun omenan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #1914 : 02.05.2011 16:25:30 » |
|
Ystävän (oikeassa elämässä olematon) lapsi sanoi "kuolema tulee jos ajaa seinään liian lujaa" ja sitä ihmeteltiin porukalla, kun eihän sen ikäisen lapsen pitäisi osata tuollaisia sanoa. Kerroin, että lapsi vaan muistaa entisiä elämiään, se on ihan normaalia tuonikäisillä. Inhottava uni, se lapsi oli jotenkin niin.. epäinhimillinen, ei tästä maailmasta. No, nyt on energiaa vaihteeksi tulkitakin täällä jotain. Soma, olisiko tuo varoitus oikeeseen elämään? Voisiko sulla mennä liian lujaa jonkin asian suhteen? Usein olipa lause mikä hyvänsä, mutta jos se jää unen jälkeenkin leijumaan sanatarkasti mieleen, sillä on ollut jokin hyvin syvä merkitys alitajunnan viestinä. Esimerkkinä kerrottakoot, että itse näin unen joskus lähestyessä 18 vuotta (olin ihan lapsi, mutta jokin itsenäistymisvaihe ja kasvuvaihe oli henkisesti menossa) seuraavasti: Unessa tuntematon ja pienikokoinen naisihminen lähestyi ihmisjoukon keskellä minua, uhkaavasti, ja toi minulle vain seuraavan sanoman: " Sinä olet aina vain tuommoinen. Menet ja tulet ja teet miten itse haluat, ja muidenko pitäisi vain seurata sitä?Uni loppui siihen, heräsin, mutta jotain lauseen voimasta kai kertoo se, että edelleenkin, vuosien jälkeen muistan sen sanasta sanaan. Pisti se vähän ainakin miettimään siinä iässä, että olenko muille liian dominoiva ja johtava ihmissuhteissani. Edelleen johtajuuden kanssa saa joskus tehdä malttihommia, mutta pehmeämpi olen kyllä ajatuksiltani jo, kuin tuolloin... Eli soma, sinuna en miettisi niinkään sitä, että sanoja oli lapsi, ja että hän mainitsi kuoleman. Minusta se suurin sanoma tuon lapsen suusta ehkä oli se, että nyt maltti olisi valttia jossain asiassa. Hidasta, uni kehoittaa..?
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Rihanna
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1915 : 02.05.2011 21:44:07 » |
|
Viime yönä näin unta,että osasin katsoa ihmisten auroja.Ystävättäreni valitti minulle sunnuntaina että on jotenkin masentunut....Sitten yöllä näin,että hänellä oli ihan kamalan kapea sininen aura ympärillään...ei mitään muita värejä....en vaan osannut tulkita unessani niitä...vain nähdä. Muilla unessani esiintyvillä ihmisillä aura loisti kuin sateenkaaren väreissä. Osaisikohan kukaan selittää minulle,mitä ihmettä tämä uni oikein tarkoittaa? Jäi vaivaamaan ihan kamalasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #1916 : 02.05.2011 23:50:23 » |
|
Kiitos Topaasi. En vaan tiedä missä asiassa pitäisi hidastaa, tuntuu, että käyn muutenkin turhan hitaalla. Se kyllä tuntui voimakkaalta, muistan unen vieläki sellasena ku sen näin.. Olet varmasti oikeassa, täytyy pohtia tuota vielä. Luin unen kuvauksen sinun ekassa viestissä uudestaan, nyt tuli vähän eri ajatuksia. Ja vielä jos elämä ei tunnu tarvitsevan hitautta tai hillintää, olisiko se viittaus radikaaliin muutokkseen, olet nyt kypsempi siihen mitä aiemmin, sun täytyy uskaltaa vaan unessahan SINÄ olit se, joka rauhallisesti tyynnytteli lasta, ja sanoit sen olevan normaalia. Jos lapsi edustaa sisäistä lasta sinussa itsessäsi? Jotain kaunista on kuolemassa, viatonta ja tunteikasta. Lapsi suree sitä, mutta sinulla on jo järkitason yliote tunteistasi, tiedät selviäväsi. Näkisin tämän unen sanoman nyt näin. Voit toki kysyä unimaailmalta jos saisit vielä kerran nähdä unessasi tuon lapsen ja kysyä uudestaan, mitä hän oikein tarkoitti. Joskus pyyntöihin saa "uusinnan", toisinaan uni varjelee näkijäänsä, eli ei näytä enää jatkoa. Jos jatkoa ei pyynnöistä huolimatta tule, asia on vielä liian syvältä riipaiseva ja kivulias sinulle itselle kohdattavaksi. Toiv. tästä oli paremmin apua unimietintöihin. Nyt menen itse näkemään omia haaveuniani. Hyvää yötä!
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
july
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1917 : 03.05.2011 07:57:42 » |
|
Meillä aika mullistava elämänvaihe (kriisi) menossa tällä hetkellä ja näin viime yönä unta, että
IMETIN toisen naisen lasta, ei vastasyntynyt. Maitoa tuli minulta paljon. PESIN samaisen vauvan kakkapyllyä. Kakkaa oli reisiin asti.
Olisin kiitollinen, mikäli joku osaisi tulkita tätä unta. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Cancer
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #1918 : 03.05.2011 10:17:32 » |
|
july Toisen naisen lapsi.. Tämä on mielenkiintoinen symboli, sillä itsekin näin hetki sitten unta toisen naisen lapsesta, enkä osannut oikein yhdistää sitä omaan elämääni.. Tulee kuitenkin mieleen, että jonkun muun ihmisen synnyttämää ideaa/ajatuksia/niistä syntyneitä konkreettisia asioita, tai muiden asioita, hoidat/ruokit. Sinulla on siihen kykyä, maitoa tuli paljon. Samaisessa asiassa tapahtuu jotain henkistä "puhdistautumista"/asioiden pesua. Ja pestävää/"paskaa" on paljon. Liittynee siihen kriisiin. Tuo lapsi kuvastanee suhdettanne/kriisiä (jostain kohti, mitä olet miettinyt, tai kokonaisuudessaan).. mieti, mitä voisi tarkoittaa se, että se on jonkun toisen naisen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #1919 : 03.05.2011 11:05:32 » |
|
Minulle tulee mieleen, että kakka on usein unissa rahan tai taloudellisen menestyksen symboli. Jos tämän nyt sitten yhdistäisi tuohon Metsänkeijun tulkintaan, niin tästä toisen ihmisen synnyttämän idean tms. hoitamisesta voisi sitten seurata taloudellista menestystä.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
|