Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2288064 kertaa)
0 jäsentä ja 207 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #255 : 27.01.2007 20:19:19 »

Hyvä, hyvä, kiitos Diamond

Mielenkiintoista, laitetaanpa seurantaan ja nyt savun hälvettyä voimme tarkistaa kytkennät. Tarkistus aika taitaa olla kuukauden luokkaa, sitten jotain voin itsestäni sanoa.
Halauksin  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Barrett
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #256 : 28.01.2007 01:59:51 »

Minä hiihtelin valtavan kirkkaassa ja värikkäässä unessa jossain trooppisella saarella, kenties Havaijilla. Lunta oli maassa kun kerran suksilla päästiin sivakoimaan.
Jossain vaiheessa naapurisaarella purkautui tulivuori hyvinkin voimakkaasti- vaaraa ei ollut, mutta sen sijaan purkaus oli jumalattoman kaunis smitten!!!
Kaulassa oli kuksa ja saunaan piti mennä. Intosin siskolle, että miksi hän oli vuokrannut mökin, jossa saunan lämmittäminen maksoi 20€/krt idiot2.
tallennettu

Aur.: Vaaka
ASC: Skorpioni
Kuu: Neitsyt
Merk.: Neitsyt
Venus: Skorpioni
Mars: Neitsyt

"Mennyt on prologia."
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #257 : 29.01.2007 18:10:24 »

Eilen, heti kun olin nukahtamassa, "unessa" oli kädet, oranssit, niissä oli jotenkin etusormet ja peukalot yhdessä pystyssä ja muut sormet alhaalla, niiden takana paloi tuli.
Heräsin saman tien ja ihmettelin  idiot2
Loppuyön unessa katselinkin exän kirjettä, josta ei saanut selvää  tickedoff Vähäks ottaa päähän!

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Irish
Vieras
« Vastaus #258 : 30.01.2007 16:51:21 »

Näin todella hienoa unta!

Itse asiassa pitkästä aikaa olen pyytänyt apua taivaalta, ihan toden teolla, ja nyt minulle vastattiin jollakin tapaa..

Kello oli aamulla 05.50 kun katsoin sitä, mutta päätin siirtää herätystä kuudesta 06.10:een, jotta saisin 20 min nukkua.

En nukahtanut kunnolla, mutta pääsin taivalliseen rentoon oloon, jossa tajusin että olen hereillä silmät kiinni. Aika kului kyllä paljon hitaammin kuin 20 min. Kävin Esmiraldan kanssa keskustelua selvänäköisyydestä (en tiedä oliko tämä astron Esmiralda, mutta sen hän ilmoitti nimekseen  Cheesy) tai itseasiassa teimme yhdessä harjoituksia, joissa toinen ei antanut mitään vihjettä, mutta sitten toinen aina kuitenkin tiesi heti mistä on kyse. Minua kehuttiin kovasti, että herkistyn päivä päivältä. Sitten kysyin hiljaa mielessäni; "miksi minä olen tässä tilanteessa?" Ja minä vastasin; "sinussa on paljon keltaista energiaa, mutta se on sameaa, tummahkoa. Ennen se oli voimasi, nyt se on ansasi. Et voi olla rehellinen itsellesi, sinun pitää kirkastaa keltaisesi." Sitten olin hyvin kiitollinen, kun olin ymmärtänyt asian ja siihen "heräsin", minuuttia aiemmin kuin kello soi ja olin hyvin pirteä huolimatta että olin nukkunut vain 5 tuntia.  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #259 : 02.02.2007 13:16:01 »

Mielestani sait loistavan viestin:OLE REHELLINEN ITSELLESI!!!
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #260 : 03.02.2007 20:59:12 »

Nytpäs siitä nelos ovesta pääsikin kätevästi linja-autoon jossa, kummaa kyllä, oli taidenäyttely  2funny.
Istuin ikkunan vieressä ja joltain pysäkiltä viereeni tuli ex.
Juteltiin ihan kivoja, mutta kun olin jäämässä pois, hän kysyi voisinko viellä jäädä  Shocked.
Jäin, ja yhdessä kierreltiin kattelemassa tauluja (joissa oli siis äänet mukana..tyyliin maalaus purosta ja äänenä solina idiot2)
Oli pikkusen vaikeeta pysyä pystyssä kurveissa..vaikka ruuhkabussi olikin  Tongue Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #261 : 06.02.2007 13:05:23 »

ehkä lehtien otsikot tulvakuvineen ja vauva pelastusrenkaassa kellumassa
vaikuttivat uneeni enkä edes osaa arvioida olisiko tuo merkityksellinenkään..
mutta kuitenkin,unessa oli nuoremman veljeni perhe,3 henkeä,
veljeni on  aurinko vesimies,jolla on merkitystä minulle,
minä ja toinen nainen,ehkä tyttäreni,
olimme jollain selviytymisreissulla,tms. lomalla vesillä,
vesi oli sysimustaa ja jotenkin hukkumisen mahdollisuus oli käsinkosketeltava,
pääsimme tuollaisella "traktorin sisusrenkaalla" yhelle pienelle saarelle,minä laskin sillä mäkeä veteen,(tämäkin varmaan lehtien talviharrastuksista syöpynyt),jotenkin saari oli liukkaan niljakas,
sitten veljeni lähti moottoriveneellä viemään toista miestä
seuraavalle saarelle,vedessä oli vain veneenmentävä musta uoma sulana,muuten jäässä,minä raivostuin,jotta meidän kahden naisen
(tässä vaiheessa vain kaksi)pitäisi seurata tuolla renkaalla sinne,
miksei se ottanut meitäkin kyytiin,
sitten tajusin että se vene olisi uponnut meidän kaikkien painosta,
ja jäin katsomaan loittonevaa venettä..

tulipa mustanpuhuvuudestaan mieleen tuonelan virta,
mutta ketä siinä kuskattiin,se jäi epäselväksi..

tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*

"Keltainen Kosminen Siemen"

Profiili WWW
« Vastaus #262 : 08.02.2007 01:38:09 »

Olen nähnyt hurjasti unia, painajaismaisia ja tämä oli yksi sellainen, mutta muistan vain yhden kohdan:

Miestuttuni näytti miten hän sai henkilövaakansa toimimaan, painamalla nappia pohjasta. Yritin samaa oman vaakani kanssa, mutta ikäväkseni huomasinkin ettei vaa´assa ollut pattereita, ja niitä aloin kuumeisesti etsiä.. löysinkin, isäni kaapista. Vaakaan piti laittaa 10 kpl niitä ja tuntui pahalta viedä isältä pattereita niin paljon.

Onko tuo liian lyhyt analysoitavaksi?  Embarrassed  Sad
tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #263 : 08.02.2007 08:32:57 »

Nikki, eikohan tuonelan virrassa kuljettu jotain piirretta itsestasi?(onko uskoasi koeteltu?)

Vesielain- vietko turhaa energiaa isaltasi jossain asiassa ja sinulle taisi tulla paha olo?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #264 : 08.02.2007 10:30:45 »

kiitos diamond,
usko itseeni täällä kirjoittelemassa tuntuu nyt neptuaaniselta
harhalta,ja usko siihen,että ansaitsen kaiken sen hyvän,mikä minulle kuuluu,"kaikki se rakkaus,mikä minulle kuuluu.."
ja on jotenkin tullut elämääni tämän muutonkin myötä,
noususolmu leijonassa ja pitäisi uskoa henkilökohtaisten arvojen oikeutukseen jo kuunkin konjuktion myötä,
tähän muutto auttaa siinäkin,
ja kyllä,paha mieli siitä,että olen niin ankara isälleni,
ammun täydeltä laidalta sovinistisiin piirteisiin,
enkä muista että hänen aurinkonsa on täsmälleen kuuni lukemissa,
siis loukkaan ja haavoitan suotta,
unohdan,että minulla on niin suuri vaikutusvalta isääni,
kuvio,joka on siis kääntynyt lapsuudestani nyt toisinpäin,
eilinen Inhimillinen tekijä-tv-lähetys taas muistutti suhtautumisesta
vanhuksiin,tytärkin katsoi sitä hiukka ja näki unta ,jotta pappansa oli kuollut ja talossa kummitteli,
minä teen joka yö matkaa jonnekin,
minne lienen matkalla sitten..?
tallennettu
Riikka
Satunnainen astroilija
*

"Keltainen Kosminen Siemen"

Profiili WWW
« Vastaus #265 : 09.02.2007 00:15:27 »

Hei Diamond.

Kiitos.. kyllähän asia noin on.. minulla mennyt luottotiedot ja olen työtön, koska pelkään ihmisiä ja kanssakäymisiä.. asun hänen nimissään olevassa asunnossa, ja olen hänelle velkaa jo 8000e. En ole laiska, olen vain hyvin epävarma.
tallennettu

askendentti skorpioni    mars skorpioni
aurinko kalat    jupiter kauris
kuu leijona    saturnus skorpioni
merkurius kalat
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**

Where you stumble, there lies your treasure

Profiili
« Vastaus #266 : 09.02.2007 00:19:17 »

Muutama yö sitten näin unta että olin suihkussa peseytymässä, sitten myöhemmin oli pöytä jossa oli kaikenlaisia kalliita eksoottisia pesuaineita ja geelejä purkeissa ja purnukoissa. Vertailin kahta joista toinen maksoi 20 ja toinen 40, valuutasta ei tietoa. Toisessa kohtaa oli talvihämärä ja kävelin lumista polkua pitkin, sitten olinkin omassa omakotitalossa ja katsoin ikkunasta ulos. Jossain vaiheessa olin myös vanhempieni vessassa syömässä  Grin

Viimeöisestä unesta muistan että olin isoveljeni huoneessa ja aloin katsomaan elokuvaa, veli oli tietokoneella. Sitten elokuva tavallaan valtasi unen. "Elokuvassa" oli aavikko jota pitkin meni veturi jota veti juokseva hevonen. Veturissa oli aluksi kuljettaja mutta vain hetken koska mustakaapuinen luuranko hyppäsi kyytiin ja aukaisi pannun oven josta liekehti tuli. Tässä vaiheessa sitten heräsin kun ovikello soi.. Kieltämättä outoja unia  idiot2
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
IGI
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #267 : 13.02.2007 23:45:46 »

Hai!

Näin jokin aika sitten unessa kaksipäisen elävän kilpikonnan. Olion alempi pää söi jotain ja otus oli muutenkin hyvinvoiva. Jäi mieleen omituisuudessaan.
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**

I picture your face at the back of my eyes

Profiili
« Vastaus #268 : 15.02.2007 19:11:21 »

Mitäköhän mahtavat meinata unessani olleet villieläimet valkopäämerikotka ja ilves? Unessani olin poikaystäväni kanssa 1700-lukulaisen kartanon sivurakennuksen pihalla, kun siihen eteen ilmestyi ilves ja taivaalla lensi tuo kotka. Kannattelin sitä jopa käsivarrellani, muistan miten selvästi tunsin linnun kynnet ihollani. Sitten tuli tulva, selvisimme molemmat, mutta jouduin luopumaan kotkalemmikistäni. Unen loppuajan oli silkkaa kaaosta, se oli sellaisen sodan ja kapinan täytteinen.

Uni oli kyllä perin mielenkiintoinen. Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.02.2007 16:32:36 kirjoittanut Illusiana » tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #269 : 16.02.2007 19:35:34 »

olin unessa kotipaikan metsässä,joka oli myös retkeilyaluetta,
vastaani tuli perhe,joilla oli pieni lapsi,joka muuttui siinä pellon ja metsän rajalla juostessaan koiraksi,jolla oli minun nimeni,
vanhemmat kutsuivat tuota koiraa ja minä olin närkästynyt tuosta nimestäni koiralla,
kävelin eteenpäin kohti heidän kuvittelemaani mökkiä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: