olen nähnyt VIISI painajaista peräkkäin... ( alkaa ahdistamaan, kun ei saa nukuttua kun aina herään pakokauhuun)
yö:1: olin " ylhäältä" katsojana kun matroasemalla tummahko mies, kidnappasi pienen tytön, näin kuinka hän vei lapsen johonkin autoparkkiin, ja vanhemmat huusivat ja huhuilivat lastaan. ( en voinut sanoa mitään koska en varsinaisesti ollut siellä, katselin vain) mies vei tytön vanhahkoon kuplan näköiseen autoon ja ajoi pois..... ( heräsin)
yö:2:olin perheeni kanssa supermarketissa, kun kuulutettiin että pieni tyttö kadoksissa kukaan ei saa poistua rakennuksesta ennen lapsen löytymistä. Mieheni ja kuopus oliva jo ulkona ja päätin että menen esikoisenkanssa ulos, " takakautta" . kiipesimme metallisia portaita yläkertaan ja tulimme parkkihalli tasanteelle, siellä oli tummahko mies, ja pikkutyttö, tajusin heti mistä oli kyse ja koitin susotutella miestä pääatämään tytön, mies kuitenkin juoksi autoonsa tyttökainalossa ja ajoi posi.... (heräsin)
yö:3:menin entiseen kotiini ja kohta kuulin kun ovi murrettiin kaksi naispoliisia tutki taloni ( minusta välimättä) he kyselivät olinko nähnyt ketään missään, sanoin että en.. pian huomasimme takaoven olevan auki, poliisit hätääntyivät ja käsvät minut nopeast autoonsa, sanoin tulevani kohta, että käyn ensin vessassa.
menin vessaab ja poliisit autoonsa, samassa kuulin ovenkäyvän, pelästyi, mutta se olikin toinen poliisi.
Pian ovi kävi uudelleen ja kaksi naista ( ulkomaalaistaustaisia) tuli sisään....
he ajoivat meidät nurkkaan, ja käskivät minua heidän mukaansa, pian takaovesta tuli toinen poliisi jota uhattiin aseilla, poliisilla oli vauva sylissään ( ilmeisesti minun vauva? )
Pakenin, juoksin poliisi autoon jossa oli kaksi lastani ja ajoin pois pihasta..( heräsin)
yö:4: Mieheni sanoi menevänsä metsästämään, mutta unen edetessä sain selville, että hän olikin valehdellut minulla, ja paljastui että hänellä oli toinen nainen, johon oli rakastunut työpaikallaan, mies haukkui minua ja sanoi että ei ole koskaan rakastanutkaan minua ja naimisiin meni vain säälistä... tälläistä inhottavaa puhetta jatkui piiiinavan pitkä aika, kunnes heräsin omaan ahdistukseen ja itkuuu...
yö:5: pakeninm suurmarketissa zombilaumaa muutamien lastenkanssa, pääsimme pakenemaan heitä yläkertaan, ja teljettyä oven.
Sitten olinkin yksin... avasin ikkunan paetakseni sieltä, mutta zombiet kiipesivät kohti ikkunaa hakut kädessä.
Suljin ikkunan ja availin kaappeja ja mietin voisinko piiloutua johonkin niistä, paniikki oli VALTAVA 8 voin tuntea sen paniikin näin hereilläkin) samassa aloin oksentaa, luulin että tukehdun, kunnes huomasin oksentaaneni omans sydämeni joka sykki vielä jaloissani... tajusin että olen muuttumassa itsekin zombiksi... ikkunantakaa kuului räsähdys, zombit pääsivät huoneeseen.. (heräsiin)
en enää tiedä uskallanko nukahtaa ollenkaan enää
KAIKKEIN ahdistavimmat oli kuitenkin kolme ensimmäistä unta...
yhdistääkö näitä jokin?
tuntuu että viesti'ä yrittää nämä välittää, mutta kun ei aukene mulle?