Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2230244 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2655 : 09.10.2012 08:41:58 »

 :Smiley
Jokohan olisin päässy noista painajaisista. Viime yö oli uneton,tai siis huono uninen, mutta unet oli mukavia, semmosia lupsakoita ja leikkisiä, jotenkin toivoa täynnä, ja niitä katseli ihan mielellään  smitten
tallennettu
sarvikuono
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2656 : 15.10.2012 09:42:27 »

Ajoin vanhalla autolla vanhanaikaisen shell huoltamon pihaan , autossani oli joitain ihmisiä mutta en tuntenut niitä.
Menin sisälle huoltoasemalle ja ostin kahvin. Siellä oli paljon ihmisiä ja pöytääni tuli nauravia naisia. Katsoin välillä autolleni ja välillä hörppäsin kahvia kunnes huomasin mitä naiset nauravat , minua vastapäätä istui eräs vaalea nainen jolla oli hame mutta ei alushousuja ja hän oli paljas sieltä.
Join kahvini ja lähdin nopeasti.
Tällävälin entinen luokkatoverini ( tyttö johon olin joskus ihastunut ) tuli viereeni ja sanoi "olisiko sulla nyt aikaa jutella ? " johon vastasin jotain että ei oikein.
Hetken päästä olin pihalla tumman naisen kanssa ( joka oli luultavasti entinen työtoverini ) ja hän näytti minulle rintavarustuksensa...

Pian olinkin jonkun kerrostalon takana jakamassa erään pelikaverini kanssa isoja omenalimonaadipulloja ja lastasin niitä reppuuni
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2657 : 15.10.2012 11:27:25 »

Viime yönä annoin Mikko Kuustoselle keittiöveitsisetin. Enkä edes tiedä miksi niin tein.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2658 : 16.10.2012 18:57:36 »

Mä nään tosi paljon unia mun hiuksista, johtuu varmaan siit et koen et ne vois o lla paksummat ja paremmassa kunnossa. hehe. Mut siis iha ntoistuvasti unissa lähtee hiustuppoja päästä tai hiuspohjan ihossa on jotai karmeaa :/

Ennen näin maailmanloppuunia jatkuvasti mut onneks en enää, ne oli tosi ahdistavia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2659 : 17.10.2012 20:12:28 »

Jostain syystä haluan jakaa tämän unen:

Katsoin TV:stä ohjelmaa jossa oli kolme saarta sinisessä vedessä. Kuvausryhmä oli yhdellä, toinen saari oli autio ja valtaamaton, kolmannella asui vihollisia. Autiota saarta kohti oli menossa vedessä kahlaten ihminen, mies. Viholliset ampuivat häntä kohti, eivät osuneet.

Naps, filmiä oli leikattu. Nyt veden alla oli kuollut valkoinen kauris. Tulin surulliseksi.

Mies oli jäänyt pohjamutaan kiinni sekä käsistään että jaloistaan. Hän vilkuili kameraan säikähtäneenä ja sanoi "This is killing me" monta kertaa, kasvoillaan jotain valkoista. En välittänyt. Naurahdin.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #2660 : 17.10.2012 20:31:58 »

Mä näin unta et joku oli liimaillu mun molempien jalkojen kantapäihin pieniä kimmeltäviä hopeisia sellasia neliöitä, melkeen ku timantteja ja nilkkojen ympärillä oli jotain renkaita koristeina - herätessäni olin melkeen pettyny et niitä ei ollutkaan.
tallennettu

.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2661 : 19.10.2012 16:07:22 »

näin pitkästä pitkästä aikaa unta papastani joka on ollut kuolleena jo monia vuosia.

hän ilmesty pari kertaa uniini ja oli paljon nuorempi ja molemmilla kerroilla hän vilkutti jostain vähän kauempaa,toisella kerralla ulkoa ikkunan takaa.

ja eilen tuli kuluneeksi 30vuotta mummoni,hänen vaimonsa kuolemasta...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2662 : 19.10.2012 16:43:34 »

Näin jälleen hyvin monikerroksisen unen viime yönä.. taannoin järjestelin koko viikon jotain juhlia/ tapahtumaa, mutta tässä unessa jouduin keskelle jotain ihmeellistä touhua ja tohinaa..
Olin täällä kotonani ja kävin sitten jostain syystä ullakolla tai vintillä kuten meillä on tapana sanoa.. ja yllätyin ikävästi kun totesin että kaikki tavarat oli viety pois - vintti oli iso ja avoin ja tyhjä, vain yksi lipasto tyhjine hyllyineen ja laatikkoineen.. surin kovasti että äitini oli tyhjentänyt kaikki tavarat ja muistot pois, eikä mitään ollut jäänyt. Olin sekä surullinen että vihainen.

Tullessani alas vintiltä, tajusin että olin jättänyt hoitamatta lupaamani työn eli naapurin lapsen hoidon unohtuessani ihmettelmään vintille, mutta onneksi lapsi oli ihan kunnossa leikkimässä puutarhassa kun menin sinne ja näin hänen äitinsä.. samalla huomasin että vintillä olleita tavaroita oli puutarhaan levitelty pitkin ja poikin siististi tuulettumaan... juttelimme jostain lastenmusiikista ja kuuntelimmekin sitä, kunnes havahduimme että pihapiiriimme alkoi saapua autoja ja läheiselle kentälle alettiin pystyttää jonkinlaista tapahtuma-aluetta.. autoja tuli ja meni, mutta kukaan ei kertonut mitä oli tapahtumassa.. ehkä kukaan ei tiennyt, mutta jotain kaikki odottivat.

Tien päässä näkyi iso maalaistalon päärakennus, oikea ökytalo, jonka ovi ja pihapiiri oli koristeltu hienoksi.. vastaani tuli kummitätini, jolta kysyin että "Ketä sinne oikein odotetaan? Presidenttiäkö?" - Kummitätini lupasi kysellä ja kertoa, kun selviää.. ja joku alkoi selittää jotain juttua kuinka oli tehnyt jotain yhdessä Sauli Niinistön kanssa.. minua ei kiinnostunut. Ihmettelin vain ympärillä olevaa hässäkkää..

Ullakko: Yli-Minä, henkinen kehitys ja edistyminen. Kiinnitä huomiota ullakolla oleviin symboleihin ja tunteeseen, joka sinulla on ullakolla ollessasi.

Olen itse mieltänyt ullakon muistoihin ja menneisyyteen, joten merkitseekö tyhjäksi puhdistettu ullakko muistojen katoamista kuin tuhka tuuleen..?




tallennettu

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2663 : 21.10.2012 01:01:32 »

Olen muutamana yönä tappanut hämähäkkejä unissani. Viimeisimmässä unessa hämähäkki pääsi melkein käden iholle, kunnes sain sen tapettua ja pudotettua viemäriin, jossa se muuttuikin lapsen kirjavaksi neuletakiksi, jonka poimin ylös.

Hämähäkkinä valve-elämässä on työtoveri, joka yrittää savustaa mua pihalle duunista. Notta näi.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2664 : 21.10.2012 01:42:23 »

..mestarikutoja Arachne 29  vaaka transiittina ?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2665 : 21.10.2012 10:02:30 »

viime yönä olin jossain pienellä paikkakunnalla.siellä oli ränsistyneitä taloja.hylättyjä. paikalla oli myös muistomerkki tällä paikalla murhattiin 12 ihmistä 12.12 .1956.

taloja oli 12.yhdessä talossa oli sellainen paperikuva liimattuna seinälle ja sen ilmeet vaihtuivat.kuvassa oli nainen.näytin sille kieltä ja se näytti minulle.sain raivarin ja revin kuvan ja aloin huutaa 1 2 3 4 siinä vaiheessa mieheni herätti minut.

mitäköhän tuo uni tarkoitti?
yritin äsken googlata tuota päivämäärää mutta tuloksena oli tuhansia sivuja.olisiko jollain vinkkejä millä saisin tarkennettua hakua?yritin jo murhat suomi,12 ihmisen murhat...ym
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2666 : 22.10.2012 21:57:59 »


liveforeverille voisin neuvoa kiinnittämään huomiota numeron 12 symboliseen merkitykseen. Saman luvun toistuminen unessa on aina tärkeä merkki, varsinkin jos ne ilmenevät samassa kohtaa. Noista 11-11, 12-12 ja 13-13-numerosarjoista on viime aikoina ollut muutenkin paljon haloota.

Tutkipa numerologiaa netistä ja arvioi itse mitä noi luvut sulle tarkoittaa. Kukaan toinen ei voi antaa sulle valmiita vastauksia. Usein numeroiden merkitys on hieman esoteerinen eli ei välttämättä ihan täysin fyysiseen maailmaan liitettävissä  laugh

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2667 : 23.10.2012 11:39:39 »

Wau.

Minä, kamala, nauroin katketakseni sinulle, kun räpiköit tuolla liikenteen seassa  :Smiley
Mutta joo, paljon suuntia, ja jotkut on tosi vääriä ja vaikea nähdä mihin se oikein viekään...mä ajattelisin tätä nyt kotoa töihin systeeminä, suunnan valitsemisena ja eteenpäin menona, mutta olisiko sitten parempi pysyä tutussa ja turvallisessa, mukavassa ja leppoisassa...mutta jotenkin sekin on..ei niin hyvä. Laimea. Ihan kiva. Mutta, aina voit palata sinne, kävi mitä kävi, ei ole pakko vetää neljänruuhkassa mahallaan skeittilaudalla, jollei tahdo.

Ja tuo oli kammo tuo toinen osa!

Mullahan oli vähän samanmoinen nänni uni, jossa nännini oli rypäleittäin täynnä kasvainmaisia lisänännejä...juuri vasemman rinnan nänni.
Minä päättelin sen silloin tarkoittaneen että annan paljon enemän kuin saan, aivan liikaa, naisena ja äitinä. Ja teinkin jotains itten asian korjaamiseksi...
Olisiko tuossa nyt jotain siementä sullekin...ehkä sua kammottaa että mitä sun naiseudelle, äitiydelle, voi olla ajattelua että naiseus=äitiys??, nyt sitten tapahtuu, ja miten sitä ilmennät ja miten se muuttuu...sanoisinko feminiinisyytesi jakaminen läheisillesi, mitä sen kanssa käy? Jospa sen maidon sijaan tarjoatkin kynsilakkaa ja kissanjalkoja?

 Huh Huh

Ihan hatusta heitettynä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2668 : 23.10.2012 13:17:46 »

Ei mustakaan tunnu, että mies tässä olisi ongelmana. Pikemminkin just päinvastoin, sehän on sun kanssa tukena ja muhinoimassa tuossa.

Tavallaan juu itsensä sovittaminen uuteen rooliin, ja mitä se tuo tullessaan  :Smiley

Kynsilakkaa ja kissanjalkoja...olis muuten loistava nimi jollekin kirjalle Cheesy

Mietin vielä, että miksi se hävettää?

Onko se juuri tuo äitiyden ikuinen syyllisyys syndrooma?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2669 : 23.10.2012 17:05:33 »

 Shocked
Ohhoh.

On se; vekkulia  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 176 177 [178] 179 180 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: