Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2228936 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
isla-vera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #2880 : 21.05.2013 14:41:34 »

Näin unta, että yksi lempibändeistäni oli esiintymässä klubilla, joka on kuin toinen koti minulle (klubin status sama myös valvemaailmassa). Saavuin myöhässä paikalle, he olivat soittaneet jo suurimman osan kappaleista mitä olivat soittamassa. Tiesin, että paikalla olisi myös henkilö, jonka kanssa minulla on ollut erittäin vaikea ja mielenkiintoinen ihmissuhde, viittattakoon häneen nimellä E.

E totta tosiaan oli paikalla, hänen hiuksensa olivat tosin lyhyemmät kuin ennnen, ehkä sen pituiset kuin ne olivat meidän kohdatessamme vuosia sitten. Menimme juomaan viintä klubin pihalle penkille. Koska ulkona oli kylmä, menimme takaisin sisään heti kun olimme juoneet viinin jämät. Viintä oli enää vähän pohjalla jäljellä. Sisällä ollessamme olimme kuin vieraat toisillemme, emme puhuneet tai olleet samassa seurassa. Ystäväni oli tekemässä meikkejä klubilla (kai keikan vuoksi) ja hänen tuli aika lähteä kotiin. Minun piti lähteä samaan aikaan, mutta en halunnut, koska halusin kutsua E:n luokseni. Tiesin, ettei minun pitäisi, koska minun pitäisi kertoa asiasta miehelle, jonka kanssa olen jonkinlaisessa suhteessa (suhde totta myös valvemaailmassa). Kuitenkin pyysin E:n luokseni ja hän lähti. Kummallista kyllä, en nauttinut lainkaan E:n seurasta ja minun oli todella vaikea olla.

Seuraavaksi olikin aamu ja olin autossa, istuin takapenkillä kahden ruumiin kanssa. Ruumiit oli kääritty valkoisiin muovipusseihin, enkä tiedä/muista kuka ajoi autoa. Tiesin, etten saa ruumiita haudattua tai piilotettua niin, etteikö kukaan niitä löytäisi. Ajoimme kerrostaloalueelle ja kävimme jossain asunnossa, mutta en muista mitä siellä tapahtui. Kun lähdimme ajamaan pois kerrostaloalueelta, työnsin ruumiit liikkuvan auton ikkunasta ulos, koska tiesin, etten saisi niitä piilotettua. Toinen ruumiista oli E:n ja tiesin myös sen, että hänen ruumistaan etsittäisiin pian. Heti kun ruumiit tippuivat kadulle tajusin, että muovipussit ovat täynnä sormenjälkiäni ja jäisin varmasti kiinni.

Huh! Itse pidin mielenkiintoisena sitä, että valvemaailman nykyinen suhde vaikutti tekemisiini unessa. Epäilen sen johtuvan siitä, että olen tukossa tunteideni kanssa, joten ne näyttäytyvät sitten unissa... Mutta mitä tarkoittavat ruumiit unissa? Voisiko tässä olla kyse siitä, että E:n ruumis symbolisoi tunteiden kuolemista? Että olen itse tappanut tunteeni häntä kohtaan, tämän nykyisen suhteeni vuoksi? Sellainen tuli mieleeni, mutta en tiedä onko se kauakaa haettua.
tallennettu

plutonic power
Indium
Vieras
« Vastaus #2881 : 24.05.2013 12:52:18 »

Kheh, pakko kertoa kun pukkasi hyvä esimerkki ihan vaan fiilistelystä ja juttujen kokeilemisesta omaan uneen. Oli tossa hiljattain tosielämässä tilanne, että näin kaverini ja olin niin iloinen, että olisin pussata voinut (poskelle, kaveripusun). Ja nytteppä näin unen jossa tilanne toistui, paitsi että pääsin muiskauttamaan just sillain kuin ajattelin. Turvaläheisyyttä, hih.  Grin smitten
Että eipä noi aina niin ihmeellisiä merkityksiä kanna. Mulla ainakaan.  Smiley

Isla-Vera, kyllä omia unia kannattaa miettiä just tohon tyyliin, "unessa joku kuolee, no tunteet on kyllä kuolleet". Sillai ne unisymbolit monesti syntyvät, omien havaintojeni mukaan - sanaleikkien, moninkertaisten merkitysten ja sen sellaisten kautta.
Ja jos omia tunteitaan patoaa ja kieltää, niin kyllä ne sitten aika usein uniin änkevät symbolisesti.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #2882 : 24.05.2013 20:35:59 »

Näin unta että äitini osoitteli yhtä nuorta, elinvoimaista tyttöä jankuttaen, kuinka hyvin tämän elämä sujui ja kuinka minun pitäisi ottaa tästä mallia.
Sitten äkkiä tyttö seisoi lähelläni nojaillen etukenossa johonkin seinään/ tiskiin. Kosketin häntä tjsp, ja tunsin, että hänen kehonsa oli "tyhjä", näin ja tunsin hänen ääriviivansa ja muotonsa, mutta tavallaan vain ääriviivoina. Samassa tytön kasvojen "takaa" minua katsoi avaruusolento. o_O

Ehkä tuo kuvasi omaa vaiheiluani, kuinka tavallaan olen sekä tuo "tyhjä" tyttö että avaruusolento, siinä elinvoimainen ja jo itseni löytänyt.. Emmätiä. Ehkä. Omituinen tunnelma tuossa, oli mitä oli.  Huh
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #2883 : 28.05.2013 16:31:37 »

Näin viime yönä unessa kaksi käärmettä ne olivat toisen kädessä. Toiselta katkaistiin pää toinen vielä jäi?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2884 : 29.05.2013 14:20:11 »

edellisyönä näin unta että oksa/tikku meni korvaani.aloin kiskoa sitä ulos ja huomasin että sen toinen pää näkyi ihono sisällä ohimon lähellä.

oksa vaan jatkui ja jatkui sitä tuli ja tuli korvastani ja yhtäkki se meni poikki,luulin jo saaneni sen ulkos mutta huomasin sen liikuvan edelleen ohimoni kohdalla.siinä vaiheessa pelästyin ja olin varma että saan jonkin verenvuodon ja kuolen. Siihen heräsin...

mitäköhän toi vois olla?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2885 : 29.05.2013 17:45:14 »

Liveforever on vissiin kuullut jotain "ylimääräistä" jota ei enää millään saa mielestään pois?   idiot2

Kittyn unessa käärmeeltä katkaistiin pää...öööö kuin valheelta/juorulta siivet? No voin olla hakoteillä.  crazy2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2886 : 30.05.2013 13:52:35 »

edellisyönä näin unta että oksa/tikku meni korvaani.aloin kiskoa sitä ulos ja huomasin että sen toinen pää näkyi ihono sisällä ohimon lähellä.

oksa vaan jatkui ja jatkui sitä tuli ja tuli korvastani ja yhtäkki se meni poikki,luulin jo saaneni sen ulkos mutta huomasin sen liikuvan edelleen ohimoni kohdalla.siinä vaiheessa pelästyin ja olin varma että saan jonkin verenvuodon ja kuolen. Siihen heräsin...

mitäköhän toi vois olla?


Kummasta korvasta sisälle ja kummasta ulos? Olennainen tieto, jotta voisin tulkita. En käy koneella joka päivä. On iso projekti, vie tuhottomasti aikaa. Käyn 'lepo'päivänä. Tarkoitan, että käväisen vastaamassa joskus ensi viikolla. Kait.

Jatkoa 04.06.13 - Nyt jaksan jo hiukan ajatellakin...

Olet saanut uusia ajatuksia mieleesi ja sisin toivoo ajan kanssa voivansa ottaa ne käyttöön. Ovat kuitenkin liian pakottavia, jonka vuoksi yrität niitä poistaa - nyt vain ei ole sellaisten ajatusten seurauksena toiminnan aika.
Ajatukset eivät kuitenkaan kokonaan suostu haihtumaan - hyvä niin. Niistä kehittyy sinulle kokonaan uudenlainen elämä ja tyyli - mutta aikanaan, kun olet vahvempi kestämään ja kun aikaa on enemmän käyttää muhineitten ajatusten toteuttamiseen.

(Eilen vedin erään juhlan, vaikka olin ihan  tiltti. Kyllä huomasi. Onneksi juhlakalu on sydämellinen ikinuori.
Ei muistuneet mieleen laulujen nuotit, mutta eläkeläisyhteisö on kasvanut eri maailman aikaan kuin me pian eläköityvät. Ovat huomanneet, että mieliala ja tahtotila vaikuttavat kaikkein eniten yhteisöllisyydessä, rakentavat sitä. Meidänkin ikäpolvellemme maailma oli kutakuinkin valmis. Sota oli jo loppunut ja -korvaukset liki maksettu. Mikäs siinä oli kouluttautua, kun kaikki kiinnosti ja opettajat olivat omissa aiheissaan todella huippuja tässä maassa.

Miksiköhän minua on näin siunattu...)
« Viimeksi muokattu: 04.06.2013 12:38:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2887 : 30.05.2013 13:54:33 »

Näin viime yönä unessa kaksi käärmettä ne olivat toisen kädessä. Toiselta katkaistiin pää toinen vielä jäi?


Selkenee elämäsi. Toinen ääni vaimenee. Vain toinen valikoitavissa oleva tie jatkuu.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #2888 : 02.06.2013 10:16:10 »

Jaha toinen lentokoneuni lyhyen ajan sisällä. Molemmissa olen ollut hyvin tietoinen, että olen koneessa ensi kertaa (totta, en o ikänä lentänyt). Molemmissa olen pelännyt myös. Kummassakaan ei ole silti sattunut mitään.
Matkustajakoneita tosiaan, bussillinen ihmisiä sisällä. Hmm.
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #2889 : 04.06.2013 21:19:07 »

Kiitos, t.touhula.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #2890 : 04.06.2013 23:57:06 »

Näin unta lentävästä pöllöstä joka muuttui haukaksi ja haukasta häntäänsä syöväksi käärmeeksi.
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2891 : 06.06.2013 11:37:51 »

Viime yönä synnytin unessani pojan. Synnytys oli tosi helppo, vähän vain kyykistyin ja otin pojan vastaan.
Outoa unessa oli se, että myöhemmin kerroin tästä tapahtumasta jollekin henkilölle, ja sanoin nähneeni unta jossa synnytin. Eli se unessa synnytys olikin unen unta.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #2892 : 06.06.2013 19:59:32 »

Näin unta lentävästä pöllöstä joka muuttui haukaksi ja haukasta häntäänsä syöväksi käärmeeksi.

Viisaus muuntautuu valvojaksi ja tämä sitten ikuisuuden symboliksi.

Mahtava uni!
Ootahan neronleimauksia ja käytäkin ne hyväksesi. Lupaathan!

Puh kun sormet on väsyneet.. krijotusveiheitä tulee joka oiseen sanaan.
Jospa ens viikko ois jo helpompi, kovilla ollu kädet ja koko kroppa. Kohta toimistonsiirto satu onnellisesti hoidettua, varastokin vetelee viimeisiään.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2013 15:40:34 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
käpykakku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Hetkessä elämisessä vaikeaa on löytää se hetki.


Profiili
« Vastaus #2893 : 07.06.2013 14:27:55 »

Kiitos!!! Lupaan olla tarkkana ja valmiina tarttumaan mahtaviin ideoihin Smiley
tallennettu

Etsivä löytää ja kysyvälle vastataan Smiley
Indium
Vieras
« Vastaus #2894 : 08.06.2013 08:37:32 »

Öööfff...mulla on ollut jonkin aikaa (vuoden ainakin) toistuva uni jossa lapsuudenmaisemieni puut on luonnottoman korkeita.  Nyt viime yönä tuli aivan selvä vastauni - puut oli katkaistu, juuret kaivettu näkyviin, ja ne olivat kuolevia, kuivuvia puita.  Kaksi kaatui ihan omalla painollaan, mäntyjä tai mänty ja koivu. Yhdestä paikasta oli kaadettu puita, että äitini pääsisi laajentamaan taloaan. Kysyin häneltä, pitäisikö ottaa talopaketti että työmiehet sitten pystyttävät sen, mutta hän halusi rakentaa talon laajennuksen itse.

Tajuan talon ja laajentumisen ja valmiista paketista kieltäytymisen, mutta mikä lie tuo puujuttu?  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 191 192 [193] 194 195 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: