Toissa yönä nähtyä..
Olin jossain (omakotitalo)rakennuksessa jossa oli paljon käytäviä ja jonkun muun kanssa pakoilin jotain. Jotkut huoneet näyttivät luokkahuoneilta. Sitten oli ilta ja näkyi talo hämärässä.
Sitten oli päivä ja olin ravintolassa, se oli vähän hassun tyyppinen ravintola enkä osaa kuvailla sitä vaikka ihan selkeä se oli, semmoinen puinen pyöreä ja ikkunaton ravintola jossa oli yläkertakin. Joku ihminen kehui ravintolaa viihtyisäksi ja kertoi meditoineensa ravintolan pöydällä seurueensa kanssa ja minä ihmettelin voiko ravintolassa niin tehdä.
Ravintolan jälkeen oli jotain vähän sekavaa asumista jossain ahtaahkossa rakennuksessa ja sitten valmisteltiin juhlia. Oli vaniljajäätelökuutioita ja keksejä ainakin. Jotkut lapset pilkkoivat niitä jäätelöitä tai veivät tarjolle niin minä laittelin niitä kanssa kun ajattelin että pikku lapset vaan sählää. Juhlaa varten oli ohjelma joka oli kirjoitettu valotaululle. Sitten maisemat olikin mökiltä yhä enemmän eikä empivä juhlien juontaja kerennyt sanoa mitään eikä juhlia alotettu kun huomasin uhkaavasti ikkunan takaa tulevan köynnöksen.
Menin ulos muiden kanssa ja tartuimme kirveisiin ja rupesimme katkomaan kasveja. Yksi kasvi sai minun jalastani kiinni mutta sain riuhtaistua itseni irti. Osa kasveista oli kirkkaanvärisiä ja omituisen näköisiä, paksuja ja sellaisia että ne voi syödä sinut. Olin pilkkomassa yhtä katosta roikkuvaa kasvia kun se sai otteen minusta mutta sain pilkottua sitä tarpeeksi ja pääsin irti. Sitten se sama "kasvi" muuttui sängyksi jossa oli valokuvia ja peitto mukana ja minä sitten hakkasin sänkyä ja silppusin peiton jotta se kuolisi.
Sanoin muille että meidän täytyy lähteä täältä, olisi hullua jäädä sinne vaaran keskelle vaikkei se nyt hirveän pelottavaa ollut, ei oikeen tuntunut miltään. Harva oli innokas lähtemään ja minunkin piti ensin hakea tavarani yläkerrasta mutta saatiin lähtöporukka kasaan ja minä sanoin kuskille että älä ota mitään riskejä. Oisi tyhmää ajaa ylinopeutta ja joutua auto-onnettomuuteen kun halutaan pois vaaran luota.
Lähdimme ajamaan mutta heti tiellä vastaan tuli toinen auto joka halusi mökille, ja siellä oli Lily Allen ainakin, olin nähnyt hänestä kuvia. Ajattelin että hölmöä haluta tänne kun täällä on vaara mutta kun toinen auto peruutti pois tieltä ja ajoimme vähän edemmäs näin että pari muutakin autoa halusi tulla, eikä syyttä: he ajoivat pakoon jättiläistä. Jättiläinen ei ollut erityisen suuri mutta kai vaarallinen. Peruutimme takaisin.
Poistuttuani autosta minulla oli uimapuku päällä, kolmella muullakin oli. Ajattelimme uida kauas järvelle jos se karistaisi jättiläisen kannoilta. En pystynyt sukeltamaan kunnolla, enkä muutenkaan uimaan joten tartuin kiinni toisista koska eihän heille käy mitään ja voivat uida nopeasti, en halunnut jäädä jälkeen.
Olimme jonkin matkan päässä rannasta kun näimme taaksepäin ja jättiläinen oli tulossa meidän peräämme. Minäkin pystyin uimaan ja uin selkäuintia hyvin nopeasti mutta ajattelin etten kauan jaksa, olin kuitenkin muiden edellä enkä jäänyt jälkeen. Jättiläiselle uiminen ei kuitenkaan ollut ongelma ja pian hän porhalsi eteemme jolloin vaihdomme nopeasti suuntaa.
Jättiläinen ei ollut jättiläinen vaan tavallisen kokoinen nainen, aika kaunis niin kuin malli, ja me muutkin oltiin. "Jättiläinen" seurasi aina vuoronperään jokaista meistä. Kun minä olin lähin, uin taas tosi nopeasti karkuun ja ajattelin etten kauan jaksa uida. Jättiläisen katse oli vähän tuijottava. Jättiläinen ei enää ruvennut seuraamaan muita vaan pysyi perässäni ja oli jotenkin lumoutunut siitä kun uin niin nopeasti. Pian en jaksanut enää uida ja lopetin uimisen ja heräsin.
-------------------------------
Viime yönä olin jossain missä oli suuuuret pukuhuoneet. Olin naisten pukuhuoneessa ja siellä oli saunatilat ja monta saunaa ja minä oisin tahtonut mennä poreammeeseen mutta en saanut vaatteita riisuttua, se oli hyvin ärsyttävää kun housut oli hankala saada pois päältä, oli kahdet farkut päällekäin.
Sitten unessa oli kauppa josta halusin ostaa juotavaksi vettä mutta se oli kallista.
Sitten oli tuttuja ihmisiä ja ruokasali. Oli hankala löytää kasvisruokaa. Roiskutin raivoissani kastiketta ärsyttävän äitini päälle.
Sitten oli erimaalaisia ihmisiä jotka olivat maustepurkkeja.