Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2287291 kertaa)
0 jäsentä ja 268 vierasta katselee tätä aihetta.
Iceprincess
Satunnainen astroilija
*

...Saavatko he joskus toisensa...

Profiili
« Vastaus #510 : 30.11.2007 11:12:57 »

Mitähän mun uni mahtaa merkitä, koska viime yönä näin unta että kävelin kapeaa metsäpolkua pitkin, jotakin taisin etsiä. Kävelin polun päähän ja siinä oli vihreä pressu laitettu eteen. Kuitenki näin sitte puiden ja sen pressun välistä että sen takana oli järvi/ranta ja oli tulossa ukonilma, koska taivasoli tumma ja jyrähteli.  Shocked LÄhdin kiireellä juoksemaan takasi päin polkua pitkin, kunnes huomasin ison märkäturkkisen hirven juoksevan oikealtapuoleltani eteen ja huomasin lähellä olevan myös karhun! Aloin huutamaan ihan hulluna ja sitte mun rakas kuuli huutoni ja juoksi polun toisesta päästä mua vastaan ja hirvi ja karhu ajatti mua.   Angry

Heräsin sitte siihen ja sydän hakkasi hulluna!

Sain kuitenkin unen kiinni ja näin toisen ihmeellisen unen josta muistan sen että jotenki ihmeellisesti minua pisti vasempaan jalkapohjaan ja aloin katsomaan että mikä siinä on. Näin pienen piikin/tikun ja aloin ottamaan pois kunnes huomasin että se oli ampiainen, kaivoin sitä pois jalkapohjasta niin se olikin mehiläinen!

Näin myös viikko sitten unta kuinka rakkaallani oli muka salasuhde pikkusiskoni kanssa, joka selvisi minulle sitten   tickedoff (niin selvyyden vuoksi viellä, oikeasti ei ole selvinnyt mutta siinä unessa selvisi)

Ku heräsin sitte siitäki unesta syke oli montasataa...
ja kun sain uudestaan unen päästä kiinni näin untajossa olin saunassa ja saunan seinällä oli pieni ampiaisen kenno. Jotain puhuin sitte rakkaalleni ampiaisista ja sitte se kenno yhtäkkiä alko raottumaan (siinä oli saranat!!) idiot2 ja menin kyyryyn laittaen kädet kasvojen suojaksi ettei se ampianen näkisi mua. Kuitenkin se sitte puras mua  peukalon ja etusormen välistä ja sitten se tunkeutu mun suuhun ja pisteli monta kertaa ennen ku sain revittyä sen irti sieltä! Juoksin sitte kiireellä äitini luo kysyen onko ampiasen pistot myrkyllisiä ja äitini ei noteerannut kysymystäni mitenkää, vaan kääsi selkänsä.    Siihen sitte häräsin kans kauhusta kankeana.

Mitähä nämä unet vois merkitä? Kohta uskalla nukkuakaa ku aina näkee kamalia unia.  Cry
« Viimeksi muokattu: 30.11.2007 11:21:53 kirjoittanut iceprincess » tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #511 : 18.12.2007 08:42:56 »

Hei,
Viime yönä näin unta, että olin anopin ja kälyn kanssa jossain mökillä. Kesekällä järveä / merta.
Oli talvi. Olin ulkona ja ihmettelin kun järvi / meri oli jäässä ja se näky jäätynyt tila oli iso ihan kun olisi mökki ollut keskellä.
Ei näkynyt oikein maata missään.

Unessa ihmettelin että myös aallotkin oli jäätynyt. Siis oli korkeita jääkinoksia (aallon muotoisia) lumen peitossa. (ihan kun olisi ollut kesä ja olisi myrsy ollut jossa tulee aaltoja jotka ovat sitten jäätyneet.)
Oli ihan valkoista ja jäätä ja aurinko paistoi.

Siinä sitä ihmeteltiin että mitä on tapahtunut kun jää ei ollutkaan "tasaista", kun aallotkin oli jäätyneet.

Menimme mökkiin sisälle ja mieleni teki mennä ihmettelemään asiaa vielä ulos. Käly huusi perääni että varovasti ettei pitkälle mene jos ei jää kanna.

Anoppi lähti käymään jossain ( talon ovesta toiselta puolelta) katsoin ovisilmästä niin näytti ihan rappukäytävältä ja sielä hän mielestäni jutteli kälyn kanssa, mutta kun käänsin selän niin käly oli takanani.
Oli tunne että ovat jotain "yllätystä" järjestämässä tms kun oli sen verran salamyhkäistä  Smiley

Mitäköhän tämä nyt meinaa tarkoittaa ? Jäätyneet aallot ??  Cheesy

Emisa
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #512 : 18.12.2007 11:05:42 »

Minkalaiset ovat suhteesi anoppiisi ja kalyysi-ovatko ne hiukan "jaisia"
tai tulossa jaisiksi?
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #513 : 18.12.2007 16:38:18 »

Hei Diamond

Kävi sama kysymys mielessä heti sen jälkeen kun olin tuon uneni kirjoittanut.

Kälyyn ovat välit vähän etääntyneet kun hän on muuttanut kauemmaksi..ja anopinkin kanssa ehkä vähäsen.
Vaikka onkin hyvät ja lämpimät ja nauravaiset välit ja tunne on molemmin puoleinen, Kun nähdään niin ihan mukavaa ja hauskaa on. Anoppini on maailman paras  smitten siksi vähän ihmettelenkin näitä henkilöitä kanssasi "jään keskelle" mutta huomaan että olen kyllä ollut vähän " kireä" ilman mitään syytä.
Sama kyllä koskee esim. omia vanhempiakin kohtaa..
Taitaa väsymys tehä tehtävänsä ettei oikein mikään innosta / kiinosta...

Emisa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #514 : 18.12.2007 18:18:47 »

Zodiak! Minulle tuli tuosta hiiriunestasi mieleen, että uni voisi symboloida sitä, että olemme kaikki yhtä. Se sama olemassaolon energia, joka on hiiressä on myös sinussa ja päinvastoin. Hiiri ei ole ihmista huonompi, kuten mikään tai kukaan tässä maailmassa, sillä olemme saman Alkulähteen osia - onko yksi kukan terälehti arvottamampi kuin toiset samasta kukasta irronneet terälehdet, vaikka niille annettaisiin eri nimet ja persoonallisuudet? Ei tietenkään. Nehän ovat saman kukan samanlaisia terälehtiä. Pelättävää hiirissäkään ei siis ole. Ne koostuvat vain samasta energiasta mistä kaikki muukin olevainen Smiley

Katsoin vielä Dreammoodsista tuon hiiren merkityksen ja tällaista siellä sanottiin:

Hiiri
Hiiri unessa edustaa pelkoa, säikkyisyyttä ja vakuuttavuuden puutetta. Pidät sisälläsi arvottomuuden tunteita. Vaihtoehtoisesti unen hiiri voi symboloida pieniä ärsyttäviä ja rasittavia asioita.

Keltainen ja punainen ovat chakrojen värejä. Punainen edustaa juurichakraa, kaikkein alinta, joka liitetään mm. itsesuojeluvaistoon, animaalisuuteen, hengissä selviämiseen ja ruumiin perustarpeisiin. Keltainen on puolestaan Solar Plexus, johon muistaakseni liittyy toimeentulo ja turvallisuuden tunne. Suosittelen vilkaisemaan "Nyt sitten chakrat balanssiiN!"-ketjua tuolta Henkimaailman osiosta. Siellä on tarkempia tietoja. Ehkäpä unen naiseksi muuttuva hiiri antaa ymmärtää, että sinulla on pelkoja valve-elämässä, jotka liittyvät juurichakran ja Solar Plexux-chakran edustamiin asioihin. Pyydät apua köyhän naisen tavoin ulkopuolelta.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #515 : 18.12.2007 18:32:37 »

Täysikuu. Sinunkin unesi on niin selkeä, että päätin katsastaa mitä sen teemat tarkoittaisivat. Vintti kuvaa tietenkin sinun korkeinta tajuntaasi, siinä missä kellari on alitajunta tai vastaavasti joskus maallisin taso - kellarihan menee fyysisestikin maan alle. Katsotaanpa siis mitä korkeimmasta tajunnastasi löytyy!

Kattila ja Paistinpannu
Kattila unessa symboloi asennettasi ja näkökantaasi jossakin tietyssä tilanteessa. Se saattaa edustaa myös kritisointia ja vihaa. Jos kattila on tehty lasista lupaa uni silloin, että olen tietoinen ja selvillä hyvin jostakin tietystä tilanteesta.
Paistinpannu edustaa täydentymättömyytta rakkaudessa. Vaihtoehtoisesti uni vihjaa, että sinun pitäisi pikku hiljaa ryhtyä hyväksymään tekojesi seuraukset. Olet ajanut itsesi mahdollisesti epäsuotaisaan tilanteeseen.

Sydän
Sydän unessa edustaa hoivaamista ja perhearvoja.

Valkoisesta väristä on juttu tuossa unicymboleiden pienessä ABC-ketjussa. Voit katsoa sieltä sen, taitaa olla heti ekalla sivulla se. Muistaakseni valkoinen on kuitenkin jollain tapaa puhtauden ja henkisyyden väri.

Sanoisin, että uni voisi vihjata, että päällystä piilevä vihasi/turhautumisesi rakkaudella ja hoivalla. Silloin sekin muuttuu rakkaudeksi ja hoivaksi!
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #516 : 19.12.2007 08:56:41 »

En ole aikoihin nähnyt unia, jotka olisivat jääneet mieleen. Nyt parina viime yönä on joitakin juttuja unista jäänyt mielen päälle....eli tässäpä yksi:

Kävin pitkäripaisessa (lue Alko  Wink) ostoksilla. Siellä oli myyjänä yksi ex-miesystävistäni, joka on ihan oikeastikin Alkossa myyjänä. Se mikä unestani jäi mieleen, niin kaikki mitä ostin olivat greippi-pitoisia...lonkkua, mehua, limsaa. Ja se mehupurkki, jonka ensin käteeni otin, oli melekin tyhjä...nooh sen vaihdoin sit täyteen. Niin ja ostinhan vielä pullon kirkastakin  Cheesy . Kassalle mentyäni ostoskorissani oli kaksi loppuunpalanutta viininpunaista kynttilää sekä yksi lasialunen toiselle kynttilälle...nämä olin tuonut kotoa...siinä sit exälle selittelin, että uskoohan hän etten ollut alkosta sellaisia voinut ostaa  Grin nooh, uskoihan hän   2funny . Se vielä piti sanoman ihan tästä oikeasta elämästä, että olen muutaman kerran tavannut tätä exää uudestaan ja jonkin verran yhteyksissä ollaan oltu...
tallennettu
geminigirl
Satunnainen astroilija
*

Elämän tarkoitus on tuttifrutti

Profiili
« Vastaus #517 : 20.12.2007 23:09:04 »

Mitähän mahtaisi tarkoittaa uni, jossa juoksen jyrkkiä rappusia ylös ja joku juoksee perässäni? En tiedä kuka, tai miksi. Raput vaan jatkuu ja jatkuu, tuntuu etten jaksa, mutta silti on pakko juosta, etten jää kiinni.   Huh Olen jo monta yötä juossut niitä rappuja.
tallennettu

Sarcasm is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence.
pinku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #518 : 22.12.2007 18:28:47 »

Olen nähny painajaisen oloisia unia jo monta viikkoa, viimeisimmässä unessa olin lähettänyt isälleni 3 kirjettä joissa kuulustellut mitä hänelle kuuluu. Kun lähdin hakemaan postia, sain ison kirjeen jossa 3 kirjettä jotka olin lähettänyt isälleni. Sitten siinä oli vielä lappu jossa luki "Isäsi on kuollut Olkkajärvellä tutkimusmatkallaan". Järkyttävää.  En ole tuon unen jälkeen uskaltanut laittaa nukkumaan helposti..  Undecided En oikein ymmärrä näitä unia..

tallennettu
siipirikko
Satunnainen astroilija
*

Rakkaus on ikuinen

Profiili
« Vastaus #519 : 27.12.2007 19:07:55 »

Taannoin näkemäni uni on jäänyt pysyvästi mieleeni ja muistelen sitä usein.... 

"Oli talvi ja istuin reessä mieheni kanssa, jota hevonen veti. Olimme jossain korkealla mäellä tai tunturissa. Kaikkialla oli puhdasta valkoista lunta.  Oli hämärää, hiljaista ja ihan rauhallista, mutta sitten kaukaa kuului suden ulvontaa. Hevonen säikähti ja se riuhtaisi itsensä irti reen aisoista. Jäimme kaksin paikoillemme rekeen ja äkkiä iso susi oli aivan edessämme uhkaavana ja pelottavana. Huomasin kauhukseni, että mieheni ei aikonut tehdä mitään meitä auttaakseen. Hän oli ihan lamaantunut ja tuijotti sutta. Susi lähestyi meitä kita ammollaan.. Yhtä äkkiä sain jostakin kauheasti rohkeutta ja voimaa ja syöksyin kädet ojossa suden kimppuun, otin sen avoimena olevasta kuonosta kiinni ja väänsin molemmilla käsilläni, kauhealla voimalla, väkisin sen leuat auki äärimmilleen niin, että se ei voinut tehdä mitään vastarintaa, vaan menetti hetkeksi toimintakykynsä ja silloin nappasin sen karvoista kiinni ja nostin ilmaan ja heitin sen edessäni olevaa rinnettä alas ja kun katsoin perään, näin sen killuvan sähkölankojen päällä vähän alempana kuin olin. Se oli pudonnut suoraan sähkölankojen päälle ja kipinät vain sinkoilivat langoilla ja tajusin sen nyt ainakin kuolleen." Sitten heräsin hikisenä, tärisevänä ja hengitin kiihkeästi!!

Mitähän uneni mahtoi tarkoittaa?
En ole ollenkaan rohkea ihminen tosielämässä päin vastoin.
tallennettu

Härkä
Nouseva Leijona
Punainen Itsevallitseva Käärme
Kukko
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #520 : 28.12.2007 01:41:13 »

Ehkäpä Siipirikko unesi sanoma on, että sinussa ON oikeasti voimaa ja rohkeutta tuolla sisimmässi! Sinun täytyy vain ottaa se käyttöön ja puolustaa Itseäsi seka läheisiäsi elämän susia vastaan. Ihan erityisesti sinun tulee suojella Itseäsi omilta susiltasi, sillä sitä ei kukaan muu pysty tekemään. Vain sinä selätät omalla toiminnallasi ja rohkeudellasi elämäsi sudet. Tätä symboloi vielä se, ettei miehesi lamaannukseltaan pysty tekemään mitään - kukaan ei siis taistele puolestasi. Saat kuitenkin apua voimillesi. Tätä kuvastaisi hyvin se, että halusi suojella sekä itseäsi että miestäsi sai sinut hyökkäämään suden kimppuun ja selättämään sen noin kevyesti! Miehesi tsemppasi sinua omalla lamaannuksellaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #521 : 28.12.2007 01:44:50 »

Mie taas näin joku aika sitten unta, jossa voitin palkintoja nukkumalla! Cheesy Nukuin ja voitin ensin vissiin miesten kalsarit, vähän ajan päästä nyrkkeilyhanskat ja kolmanneksi vielä kolmet miesten kalsarit. Tämän jälkeen selostajaääni päässäni kertoi, että "olet nyt nukkunut miljoonan euron arvosta. Jos nukut vielä toisen miljoonan euron arvosta, voitat voittamiesi tavarapalkintojen lisäksi 2 miljoonaa euroa!" No miehän siinä puoliunessa ajattelin nukkua kahteen miljoonaan euroon, mutta veljeni, joka oli unessa pikkulapsi, hyppäsi päälleni ja havahduin istumaan 750 000 euron kohdalla, juuri kun olin pääsemässä miljoonaan euroon (jolloin olisin voittanut 2 miljoonaa). Voitin siis ainakin 750 000 euron verran.
tallennettu
siipirikko
Satunnainen astroilija
*

Rakkaus on ikuinen

Profiili
« Vastaus #522 : 28.12.2007 14:39:48 »

Kiitos AthaMaarit uneni tulkinnasta!  smitten

Olen itsekin ajatellut unestani vähän samankaltaista, että minulla olisi sisäisiä voimavaroja, joista en ole tietoinen enkä osaa ottaa niitä käyttööni.

Tähän viittaisi ehkä jo aiemmin näkemäni uni:
Tässäkin unessa oli talvi, nyt olin liikkeellä autolla. Autoon tuli jokin vika ja se pysähtyi. Lähdin hakemaan apua tien toisella puolella olevasta talosta. Talo oli minulle vieras ja näytti hylätyltä. Menin kuitenkin sisään ja huomasin sen olevan kylmillään ja ikkunoissa oli jääkukkia. Lattialla makasi isäni kuolleena (uneni aikana vielä elossa, mutta nyttemmin jo kuollut) makaamassa lattialla ja kun laitoin molemmat käteni hänen päälleen - en tiedä mikä sai minut tekemään niin - hän nousee istumaan ja pysyy siinä asennossa niin kauan kuin pidän käsiäni hänen päällään, mutta kun lasken kädet alas hän kaatuu. Kokeilen tätä useita kertoja. Unessa kokeilin käsieni voimaa myös lakaistuneen/paleltuneen kukan kanssa ja sama toistuu. Mitä tämä on mietin? Sitten herään todellisuuteen ...

Uneni jälkeen olen usein toivonut, että minulla olisi parantavat kädet joilla voisin lievittää kipua ja tuskaa....

angel

t. Siipirikko
tallennettu

Härkä
Nouseva Leijona
Punainen Itsevallitseva Käärme
Kukko
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #523 : 28.12.2007 14:50:32 »

Haha, mie jahtasin viime yönä Haisulia koivuhalon kanssa Grin Cheesy
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #524 : 29.12.2007 10:54:37 »

jos joku osaisi tulkita saman kuin minä ja olenko oikeassa tästä..
uni on aika yksityiskohtainen..

näin unta sellaisen illan jälkeen kun sanoin pahasti lähimmäiselleni:

" olin talossa, vanhahko, iso talo. sisälle ei tultu talon päädyistä vaan keskeltä. talo oli sistutettu vanhasti.. räsymatoin, vanhahkoja tapetteja, huonekaluja.  eteisen jälkeen avautui käytävä josta lähti huoneet. oikealla, talon päädyssä oli keittiö, selllaine suurtalouskeittiö kuin kouluissa. sitten tuli huone jonka läpi pystyi kulkemaan. kuin oleskelu huone. eteistä vastapäätä oli lasiovin olohuone. vasemmalla puolella eteistä oli WC. ja portaat jotka johti ylös.

Talo oli myytävänä ja sitä oli katsomassa minä ja toinen ostaja. he tarjosivat 55000e.

menin portaita ylös. portaat olivat mutkikkaat, punaiset, toinen puoli oli helpompi kulkea. ylhäällä avautui kaunis valkoinen avara tila. yhdessä pienessä huoneessa poika pelasi tietsikkaa.. isommassa huoneesa oli jänniä pieniä liukuovilla olevia makuu soppeja jossa oli lasten tavaroita, patjat.. niinkuin päiväunia varten. niitä oli 5-6 soppea. oikein kivoja.. ajattelin.

lähdin alas takaisin ja portaat oli hankalat lapsille ajattelin..
jatkoin matkaa eteisestä vasemmalle. verhon takaa avautui suuuuri korkea tila, kattoon asti joka oli palanut. lautoja roikkui katosta. palaneita lautoja.. piipun hormi näkyi... niinkuin kaikki olisi joskus kärsineet tulipalon. jatkoin tilan poikki. toisen verhon takaa tuli sauna jossa oli matot. Omistaja sanoi ettei sitä käytetä enään.

sanoin omistajalle että "muistan kun tämä paloi.. olin silloin pieni kun näin sen tapahtuvan.."  yhtäkkiä aitininkin tuli siihen ja sanoi että niin hänkin muistaa..

päätin tarjota talosta 56000e. ja remontoida siitä työlleni sopivan.. lastenhoitoa ajatellen. olen oikeasti perhepäivähoitaja..

sitten heräsin... ajattelin että tämän liittyvän elämääni. lähimmäiseeni, ja menneisyyteeni. siitä kuinka joskus olen "polttanut" ts. rikkoitunut sisäisesti, Undecided  lapsuudessa ja haluan tehdä nyt paremman elämän. angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: