Kovasti tahtoisin kuula mitä tämmöinen uni mahtaa merkitä!
Eli olin itse luokkahuoneessa tai jossain opetustilanteessa jossa oli ympärillä useita ryhmäläisiä joita kuitenkaan en oikeasti tunnistanut. Makasin luontaishoitajan tai yms. hoidettavana hoitopöydällä vatsallani. Olin jotenkin huonovointinen ja hoitja asetti jalkaterieni päälle joitain yrttejä ja peitteli minut peitolla lepäämään. kohta yrtit alkoivat vaikuttaa ja aloin täristä kuin kamalassa horkassa.
Hoitaja esitteli reaktiotani muille luokkalaisille ja sitten kehoitti huolissaan minua nousemaan istuma-asentoon.Nousinkin vaivanloisesti ja hoitaja nosti paitaani yrittäen "skannata" käsillään koskematta ihoon mikä minussa on vikana. Sitten hoitaja selkäpuolelta sanoikin että nyt löytyi vika, sinun sydämmesi on pysähtynyt!! Minä ehdin vain tuumata etä jahas ja samassa putosin tiedottomana hoitopöydältä lattialle.
Ajatukseni oli että lieko joku mahtaa saada minut elvytettyä, ja että tämmöistäkö kuolema sitten on.
Heräsin siihen kohtaan ja olin vartaloltani ihan jäykkä ja turta kuin oudosti puutunut kauttaaltaan.
Pakko oli heti nousta ylös sängystä, eteivät lapset vaan löytäisi äitiään kuolleena sängystä...
Minäkin paljon unia nään mutta tämä oli jotenkin niin kouriintuntuva että tuntuu kuin sillä olisi oikeasti joku viesti! :