Mitenkäs en aamulla tätä huomannut - elikäs siirrän uneni tänne...
" viimein viime yönä unessain Johnny Depp...
MUOK: klo.10.15...
Huomasin just ETTÄ astropäiväkirjassa lukee~
Venus yhtymä Uranus
Voimakkuus Kesto Toistuu
* 4pv 1 vuoden välein.
Tarkka: 5.6.2007. Alkaa: 3.6.2007. Loppuu: 6.6.2007. Ohitsesi purjehtii tänään erilaisuudellaan, riippumattomuudellaan ja varmuudellaan sinuun vaikutuksen tekevä vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa sinulla on jotain jaettavaa.
kertokaas mitä venus ja uranus " yhdessä soppii"...
käy niin yhteen tuon uneni kanssa tämä planeettaohitus.....
On ensin kerrottava taustaa tälle "ihanallë unimatkalle"....
Siispä ... olen jo vuosia ja vuosia ja vuosia ~lue ajat ja ikuisuudet ollut unissa milloin kenenkin julkisuuden henkilön tai henkilöiden kanssa.... itse kutsun näitä unia nimeltä " kuuluisuusgalleriani" ....
Unien tapahtumat vaihtelevat ihan arkipäiväisistä ~niin arkipäiväisiä kuin unet ylipäänsä voivat olla ~ tapahtumista galaximatkoihin toisiin sfääreihin - milloin raketeilla, milloin jollain muilla aluksilla...
Tässä muutamia henkilöitä ja esimerkkejä ......
* yxi hauskimmista unista - jo vuosia sitten koettuna oli se missä oli mukana Pirkka Pekka Petelius ja Pedro Hietanen ....
http://www.zambe.net/yomyoha/index.html .....tapahtumapaikkana oma kotipaikkani ja heillä oli jokin yhteinen puutavaratehdas johon sitten pääsin töihin ~hauskinta oli ETTÄ he olivat pukeutuneina kissojen näköisiksi - PPP oli ihanassa vaaleanpunainessa kissa-asussa ja Pedrolla oli se tuttu harmaaviiruinen asunsa - ja minunkin piti pukeutua kissaksi - ja sitten he opettivat minulle kaikenlaisia kissana olojuttuja.... kun kuljeskilimme ympäri kaupunkia - ja välillä taas teimme töitä siellä puutavaratehtaassa - minä olin tilausten vastaanottaja siellä tai jotain muuta samantapista ...
On ollut Andy McCoy
http://www.kupla.net/matrikkelikuvat/lobotomi_nayte2.jpg ...ja siinä unessa " olin yksi niistä harvoista " kuka on nähnyt Ändin ilman hattua......
Kari Tapio, Danny ja Katri-Helena ~olin mukana heidän yhteisellä laivakeikalla ~joka laiva oli kuin Buddalainen rukousmaja..... ja yhdessä toisessa unessa olivat myös yhdessä Urho Kekkonen ja Bill Clinton joiden kanssa olin jossain ( ei suomessa) kirkossa jossa rukoilimme - siinä unessa oli myös Äiti Theresa, ja oma äitini ......
Välillä olen tahdistanut ja korjannut Maapallon akselia ja energioita - kerran jopa maapallo piti pysäyttää että se saatiin tahdistettua ja akselia suoristettua niin että tämä pallomme taas pyöri "oikeassa ajassa ja suunnassa" suhteessa aurinkoon~hauska uni sekin kun painovoima hetkeksi katosi ja ihmiset lensivät taivaisiin - ja oletettavasti myös takaisin....
dodiin.... onhan näitä ollut :
....kymmeniä varmaankin -- aina tietyin väliajoin ......
.... eli palataan aiheeseen ja viimeöiseen uneeni "yhdessä"Johnnyn kanssa
Ja nyt sitten....
vans ö poon ö taim ~olipa kerran ¨niinkuin kaikki ihanat sadut alkaa.....
Ritari ...
http://www.geocities.com/rainforestwind/johnny_depp.jpg..juuri sen oloisena tässä kuvassa kuin yhteisessä unessani.... ja Lady...
http://avalon-isoladeimeli.splinder.com/?from=90 ...tässä kuvassa on juuri se tunnelma - josta Ritari Depp tuli minua pelastamaan - hakemaan....
http://arianalarch.splinder.com/ ......
( näiden linkkien aukeaminen saattaa kestää muutamia sekuntteja ~ jos sulla on nopea yhteys niin nou hätä sitten... ~ja parasta olla avamaatta ponnahdusikkunoita eli klikkaa ruksista josta saat ponnahdusikkunatarjoukset suljettua SIIS ei ok:sta !!! ) * SOU kuitenkin - upealla tavalla nämä kuvat( joihin on nämä linkit) ja niiden maailma ja ilmapiiri kuvaavat sitä mitä unessani tapahtui - tai paremminkin selittävät itselleni sitä ETTÄ mitä tietoa uneni kautta minulle välittyi ~jotain jota en ole "suostunut näkemään tai kokemaan JOSTAIN TOSIELÄMÄSSÄNI VALLITSEVASTA TILANTEESTA aiemmin" tai että se on jotain tai joku ASIANTILA opastus tai ohje JOKA on jo pitkään ollut AIVAN ns.SILMIENI ja NENÄNI edessä en vain silti ole sitä huomioinut - jotenkin vain olen katsonut katsonut "sen ohi" - siis sen totuuden jota minulle on näytetty ... ja näin joutunut tekemään mutkia matkallani...
mahdollisesti. .... liittyy kuitenkin johonkin elämässäni oikeasti olevaan mies-suhteeseen joka tässä unessani juuri jää varjoon eli tämä oikeasti elämässäni oleva mies unohtuu unessa kun kohtaan J.Deppin...
.....varsinaisesta unesta muistan vain nk. flashbäkkejä...pieniä osia sieltä täältä~taphtumat ovat sijoittuneet tänne suomeen ja kotikaupunkiini , unessa on paljon ihmisiä ja kuitenkin minä ja Deppi olemme spotissa - eli kaikki muu, sekä ihmiset että tapahtumat ovat kuin hämärässä ympärillämme ja nk. keskitän huomioni vain häneen ja meihin ... ensimmäinen kohta untani on tällainen ETTÄ on jokin suuri sali jossa olen itsekin ensin vain yhtenä muiden joukossa JA YHTÄKKIÄ J.Depp ilmestyy sinne - tulee ja hakee MINUA tansiin - ja tanssimme aivan ihanan ja tiivin ja intiimin slovarin - tyyliin " tanssii tähtien kanssa" ... huikeita taivutuksia HÄN vie ja minä siinä unessakin ihmettelen kuinka pystyn täysin suvereenisti seuraamaan hänen askeleitaan, kuvioitaan ja taivutuksiaan - olemme täydellinen pari ~ja tanssi sujuu kuin unelma JA samalla tajunnassani kulkee ETTÄ voi kiesus vihdoin tämä on totta " että olen tavannyt J. Deppin " ja siinä näin ajatellessani alkavat muutkin rekisteröidä että jotain IHMEELLISTÄ ja ainutlaatuista on tapahtumassa heidän läheisyydessään ihan heidän silmiensä alla - ja se tilanne TANNSI ikuistetaan - tietenkin lehtien sivuille kuvina ....tässä tanssikohtauksessa tunnistan ETTÄ unohdan kaiken sen mitä minun oli pitänyt tehdä, kenen kanssa minun oikeasti olisi kuulunut olla,( joku toinen mies) ja mitä olin suunnitellut jonkun toisen kanssa tekeväni ja näen vain hänet Johnny Deppin... ja keskityn vain siihen mitä meillä on yhdessä - tyyliin " goodbye vanha maailma" nyt alkaa jotain uutta ja ihanaa..... ja siinä kaikessa on aivan mielettömän hyvä olotila - että näinhän tämän pitikin mennä ~tämähän on tiedetty tulevaksi jo aikojen alusta.... sitten herään hetkeksi SIIS OIKEASTI yöllä heräsin.....
Ja toivon että uni jatkuisi ..... ja jatkuuhan se - tässä toisessa osassa ihmettelen sitä että kuinka tässä unessani todella dreams come true - että ei tule mitään trapulsseja , niinkuin unissa , vaan kaikki sujuu ~eli " meidän stoori jatkuu" ja J.Deppi on aivan mahdottoman kiinnostunut minusta - ja saan osan jostain hänen uudesta elokuvastaan - hän antaa minulle luottokorttinsa...joka kyllä taittuu minulta kahtia
... ja opettelen sitä osaani - eli keskityn täysin häneen ja siihen elokuvaan ja meihin~minuun ja Deppiin .... JA SAMALLA takaraivossa on olo että minun pitäisi olla jossain ihan muualla - vaan en ole enkä mene - tiedän siinä unessa ETTÄ minua odotetaan jonnekin - vaan kaikki rutiinit ja sopimukset unohtuu ( unohdan jopa käydä ulkoiluttamssa koirani - muistan sitten jossain vaiheessa senkin...) tässä uudessa tilanteessa - ja Deppi on todella vilpittömästi kiinnostunut minusta ja ystävällinen ja huomioiva ja rakastava..... unessa on paljon intiimiä ~kaunista ja eroottista ~ja jossain vaiheessa meitä tullaan katsomaan - jotenkin sinne huoneeseen - missä olemme vuoteessa - tulee joitain ihmisiä oikeasta elämästäni - ja he hyväksyvät tämän suhteeni... siinä vaiheessa katson sänkymme lakanoita ja ajattelen että ne täytyy vaihtaa puhtaisiin ja raikkaisiin ..... ovat hieman tahriintuneet - vanhoja kuivuneita veritahroja - jostain muista vanhoista entisistä suhteista jääneitä tahroja
Uni loppuu siihen kun olemme ikäänkuin sisätiloissa ja kuitenkaan seiniä ei ole - aivan kotipaikkani keskustan lähituntumassa ( on itselleni OIKEASSA ELÄMÄSSÄNIkin hyvin tärkeä paikka - koska siinä kohdin olen usein ollut seuraamassa, syntymäpäivinäni 4.6. puolustusvoimain lippujuhlaparaateja sekä itsenäisyyspäiväparaateja...) - jossa on ihan oikeasti ISO muistomerkki sotiemme sankareille - ja siihen usein viedään kukkia ja seppeleitä - ja nyt tässä unessa on meidän valtavan suuri sänky siinä - ja aurinko paistaa joka suunnalta tosi kirkkaasti - ajattelenkin siinä unessa ETTÄ olemme taas kuin parrasvaloissa - vaikka nyt auringonvalossa - olemme siinä kaikkien näkyvillä - eikä se häiritse meitä - Deppi mainitsee että jotkut katsovat meitä kiikareillakin vaan "että sou" ..... ja tähän herään - hetkeen jossa olemme valokeilassa - siinä on erittäin hyvä ja tasapinoinen tunnelma VAIKKA meitä tarkkaillaan oikein kiikareillakin ja jotenkin siinä unessa tunnistan ETTÄ pitkäaikainen toiveeni on vihdoin tullut todeksi ja siinä unielokuvassa on todella onnellinen loppu ~joka itseasiassa on "alku kaikelle kauniille"....
ETTÄ tällainen uni ~saako ken tästä tolkkua .....