Uni alkoi siitä, kun soitin avopuolisolleni kertoakseni, että äitini on ostanut meille omakotitalon. Talo sijatsi aika lähellä meidän nykyistä kotiamme. Oli kesäkuu ja erittäin aurinkoista.
(Se omakotitalo jonka äiti oli unessa meille ostanut on ihan
oikeastikkin olemassa ja samassa paikassa kun unessa.)
No takaisin uneen..Päätimme että muutamme siihen, koska se on paljon tilavampi ja kivemmalla paikalla. Meillä oli unessa vauva, joka oli vuoden ikäinen poikalapsi. Saimme kaikki tavarat entisestä asunnosta pois ja järjestimme uutta asuntoamme.
Uudessa kodissamme oli kamalan väriset räikeät seinät ja kaikki näytti jotenkin vanhalta. Menimme ulos avopuolisoni kanssa ja minulla oli vauvamme sylissäni. Yhtäkkiä leikkimökistä säntäsi juopunut mies ja "taikoi" avoni niin ettei hän pystynyt liikkumaan ja heitti tämän pihallamme olleeseen uima altaaseen..tämä vajosi pohjaan liikkumattomana. Sen jälkeen mies tuli ja otti väkisin vauvani sylistäni ja heitti hänetkin altaaseen ja hänkin vajosi pohjaan. Minä taas olin ihan kauhuissani ja itkin
ja yritin mennä altaaseen pelastamaan heitä, mutta mies esti sen. Mies istui
maahan ja alkoi itkeä..yhtäkkiä hän päästi lapseni ja avoni pois vedestä jotenkin
"taikomalla" sain lapseni pois vedestä syliini ja hän alkoi puhua..hän sanoi
" se oli minun vikani, en olisi saanut tehdä niin"..ihmettelin kovin ja heräsin siihen.
Että sellanen ihmeuni
vähän sekavasti ehkä selitetty mut kumminkii.. :