Viime yön satoa...
Olin kaupungin keskustassa kävelemässä. Ihmiset, taisivat olla australialaisia turisteja, laskivat rappusia alas suksilla. Katselin kauppoja ja näin elokuvajulisteen rakennuksen seinässä. Menin kahden teinipojan luo sanomaan jotain ja kerroin näkemästäni julisteesta, sen jälkeen laitoin heille ripsiväriä. Pelkäsin että tulisi paakkuiset ripset mutta nätithän niistä tuli.
He näyttivät sitten ihan tytöiltä kun heidät oli meikattu.
Jatkoin matkaa ja menin tavarataloon ja siellä oli ruokailu jonka ajattelin olevan maksullinen mutta ilmainen se kai oli. Jonossa oli ruuhkaa mutta sain kasattua lautaselle jotain, en kyllä harmikseni ehtinyt syödä.
Sitten siellä tavaratalossa oli myös iso kosmetiikka osasto jossa halusin kokeilla huulipunia mutta sopivia ei löytynyt. Siellä oli myös ompelutarvikkeita ja jossain lokerossa oli lehti jossa oli kuvia vanhoista limsapulloista jotka maksoivat vain jotain 1,5 markkaa.
Taisi olla unen alussa se kun pelasin tennistä teatterissa. Tykkään pelata mutta unissa olen aina jossain ahtaassa paikassa jossa ei oikeastaan voi pelata.
No siellä ihme tavaratalossa sitten oli kaikenlaista, monessa kerroksessa oli hieno baari. Rakennus oli "pilvenpiirtäjä".
Sitten olin rakennuksessa ylhäällä toimistossani musisoimassa bändin kanssa. Soitin jotain rumpua samassa tahdissa toisen soittajan kanssa. Sitten lopetimme ja päätin että muusikot olivat surkeita ja annoin heille potkut. YOU'RE FIRED!!
Laitoin heidät litteään laatikkoon ja avasin pienen ikkunan ja tungin laatikon ikkunasta ulos. Laatikko ei ehtinyt pudota pitkää matkaa kun se laskeutui laatikkokasan päälle. Tämän jälkeen lähdin toimistosta tekemään jotain muuta.