Hei,
Viime yönä näin unta josta haluisin vähän mielipiteitä unen merkityksestä.
Olin saattamassa/ suojelemassa ihmistä jonkun toisen kanssa.
Olimme ilm.katolla ja tämä suojeltava oli minun ja jonkun toisen välissä ja sitten olimme menossa eteenpäin.
Yhtäkkiä tuli tunne että meitä kohtaan ehkä koitetaan ampua ja minulla oli joku takki/peitto ja pidin sitä tämän suojeltavan edessä kun menimmekin takaisin sisään. Itsekkään en nähnyt tätä kyseistä henkilöä.
Olin tämän suojeltavan edessä ja mietin että jos joku ampuu niin sitten se osuu minua ja suojeltavalle ei käy mitään.
Pääsimme sisään ja huoneeseen ( ilmeisesti hotellihuone) ja sitten olimme menossa syömään ruokalaan.
Oli kaksi hissiä ja tämä toinen oli tarkoitettu "erikoisvieraille" ja tämä hissi meni suoraan ruokalaan.
Yhtäkkiä tämä suojeltava lähtikin menemään hissiin ja koitin juosta perään muttu hissin ovet meni kiinni nenän edestä. (siinä vaiheessa tuli tunne että tämä suojeltava on vielä elossa oleva isoisäni) vaikka en kunnolla nähnytkään.
Hissi oli moderni metallin värinen jossa oli "automaatiset" ovet ja kun nämä ovet meni kiinni hakkasin vähän ovia ja tuli pieni hädän tunne.
Tilasin hissin nopeasti että pääsisin suojeltavan perään.
Hissi tuli ja ovet aukesi sielä oli aika pelottavan oloinen mies. Kalju kiiltävässä vaaleanharmaassa puvussa ase kädessä.
Sanoi että minun tätyy tulla hänen mukaansa.
Mies tuntui pelottavalta ja ilmeisesti oli se joka oli meidän "perässä".
Tämä hissi kun menee suoraan ruokalaan niin kysyin tältä mieheltä että voinko mennä eka syömään että on kova nälkä.
Hän sanoi että sopii mutta nopeasti. Kun kuulin miehen äänen niin hän ei tuntunutkaan niin pelottavalta. (tämä mies kovasti ulkonäön puolesta muistuttaa yhtä julkkista jonka nimeä en saa mieleeni)
Päästiin ruokalaa ja en nähnyt tätä miestä tai sitä suojeltavaa sielä ruokalassa. Näin muutaman työkaverin samalla kun otin ruokaa ja heille kerroin tästä miehestä jonka mukaan minun pitäisi mennä että tarvitsisin apua...
Sitten heräsin
Ihan kun tässä nyt sekoittuisi montakin asiaa enkä pysyt poimimaan olennaista saati miettiä mitä tämä uneni tarkoitaa.
Nyt kovasti haluisin tietää mitäköhän tämä meinaa ?
Olen muuten miettinyt että voiko jostain erottaa toisistaan unen, jolla on merkitystä, enneunet tai sellaiset unet jotka tulevat päivän tapahtumista tms. ?
Kiitos jos jaksoitte lukea pitkän uneni ja extra kiitos jos joku jaksaisi vähän selventää unen merkitystä.
Emisa