Nyt kaipailisin apua tämän unen tulkinnassa. Niin kiehtovan outo tunnelma oli vielä pitkään heräämisenkin jälkeen.
Alkoi siitä, että rakastelin yhden läheisen miesystäväni kanssa. Olemme siis tuneneet ylä-asteajoilta, emmekä koskaan ole olleet romanttisesti kiinnostuneita toisistamme.
Opetin häntä unessa, miten rakastellaan ja hän tärisi hermostuksissaan (
!)
Sitten paikalle saapui kaksi parasta tyttöystävääni, jotka seisoivat vierelläni päätään pudistellen: sanoivat, että elämäni on alkanut mennä hieman ala-mäkeä ja, että he ovat huolissan. Kun he saaapuivat paikalle tapailin montaa eri miestä, käytin kokaiinia ja juoksin sitten rappusia alas vessaan.
Vessassa kävin ovet auki niin, että muut näkivät kun istuin pöntöllä.
Sitten olin bussissa, joka räjähti. Lähdin pakoon ja juoksin vihreän pellon läpi päästäkseni pienelle hiekkatielle. Sinne tultuani jatkoin pakoa, mutta enää kukaan ei jahdannut minua.
Saavuin joenvarteen, missä oli rämäinen talo. Joku mies tuli talosta huutaen ja ajoi minut jokeen. Vesi oli likaista.
Sitten. (Että ei vaan tylsistyisi) Isäni saapui paikalle, mutta hän oli saman ikäinen kuin minä - eli 35 vuotta nuorempi. Hän kertoi minulle, mihin minun kannattaa mennä ja esitteli joenvartta. Korkealla kukkulalla oli paljon valkoisia taloja ja tajusin yhtäkkiä, että olemme Espanjassa.
Isäni myös sanoi, että hänellä on paljon sellaista takanaan, josta minä en tiedä mitään. Hän näytti oikeaa pohjettaan ja sanoi samalla kun hän sitoi ideaalisidettä: "Käytän joskus näitä siteitä, vaikka siihen ei ole tarvetta."
Siis tällä kertaa minulla ei ole pienintä aavistustakaan, mitä tämä uni halusi kertoa! Useimmat noista elementeistä unessa eivät kyllä enteile tai tarkoita hyvää, mutta koen olevani onnellisempi ja tasapainoisempi kuin koskaan ennnen.
Varsinkin tuo isäni ilmestyminen ihmetyttää. Hän oli niin nuori.
Apuva. Anyone?