Viimeviikon aikana olen nähnyt kaksi unta ex-miehestäni ja minusta. Oikeassa elämässä siis erosimme reilu kolme vko takaperin, syynä oli intiimin läheisyyden puute hänen taholtaan. Siksi nuo kaksi unta onkin niin mielenkiintoisia, eli käynkö läpi haaveitani ja toiveita mitä minulla oli suhteen aikana? Ensimmäisessä unessa juttelin ex-mieheni kanssa, myös unessa siis eronneena. Kesken kaiken hän sanoi, "anteeksi, mutta mun on pakko tehdä tää." Minkä jälkeen hän nosti minut syliin, kantoi sänkyyn, suuteli ja kävi päälle makaamaan. Tunne oli ihanan intohimoinen, ja olin sata-nolla onnessani, kun mietin että vihdoin hän koskee minuun niinkuin olen toivonut.. Siinä sylissä ja tiukassa halauksessa oli vain niiiin ihana ja hyvä olla! Yhtäkkiä hän lähti etsimään jostain kondomia, mutta ei löytänyt. Ja etsintä sen kuin kesti. Itse mietin mielessäni, että ei hitto, taasko sillä on jotain muuta puuhaa kuin tämä... Että mitä väliä on jollain kondomilla, onhan meillä jo lapsikin??
Otti vähän päähän herätä...
Toisessa unessa olimme baarissa. mies istui baaritiskillä, hänen luokseen tuli ventovieras nainen juttelemaan hänelle. Siis selvästi kiinnostuneena hänestä. Itse kävelin paikalle päälläni tummanvioletti satiininen täyspitkä yöpaita. Tämän päällä oli aamutakki, minkä avasin mennessäni miehen eteen. Minä sekä mies hymyilimme toisellemme, samalla kun hän liu´utti käsiä selässäni ja pakaroissani. Oloni oli hyvä ja lämmin, Kosketus tuntui ihanan aistilliselta. myös mies oli tyytyväinen että olen hänen kumppani. Hymyilin vieraalle naiselle ystävällisesti, joka oli selvästi hämmentynyt tilanteesta. Käännyin halaamaan miestä, samalla hän muuttui joksikin toiseksi mieheksi. Minulle täysin vieraaksi, suht tummaksi, kihartuvahiuksiseksi. En ole aivan varma, mutta ei ollut mielestäni suomalainen. Tiesin että halaan miestäni, silti se tuntui oudolta, kuin olisi vierasta halannut. Ja uni päättyi..
Eli mitä hittoa teen baarissa violetissa yöpaidassa? Muistaakseni nainen kai oli vaalea? En ole varma. En kokenut häntä uhkana, vaan olin ystävällinen. Ja onko sillä asialla osuutta uniin, että oikeassa elämässä päässäni on "katkaisija", mikä kääntyy sinkkuna OFF-asentoon seksuaalisuuden ja seksin kannalta. Eli siis sinkkuna seksittömyys on minulle luonnollista. Vähän kuin siis laittaisi TV:n valvetilaan.. Muut saavat olla eri mieltä...
Eli käsittelenkö nyt sitten unessa sitä tosiasiaa, että kukaan ei todellakaan koske minuun?