Kerron itseasiassa tässä samalla 2 eri unta,kun ne molemmat vaivaavat vieläkin mieltäni.
Tämä ensimmäinen uni oli ihan alle kuukausi sitten eli näin unta että minun etuhammas alkoi heilua ja vuosi verta todella paljon, heräsin siihen tunteeseen että yök verta ja en ole koskaan tykännyt siitä jos hammas heiluu. Mitäköhän tämä sitten tarkoittaa?
Seuraava uni on toistunut 2 kertaa ja kummatkin kerrat olivat
aivan liian todentuntuisia.
Eli tämmöistä tapahtui kummassakin unessa: Olin nukkumassa omassa sängyssäni,kun tunsin että huoneeni ovella on joku, en nähnyt muuta kuin ison mustan hahmon ja tunsin heti että se oli todella Paha eli ei itse saatana,mutta joku hänen alaisensa.Tämä Paha lähetti kimppuuni 2 pientä oliota jotka kuristivat kurkkuani.Yritin puhua/huutaa,mutta en saanut ääntä tulemaan ulos. Paha ei sanonut mitään,mutta ymmärsin että hän yritti jollain tavalla minua käännyttää puolelleen.
Sitten rupesin ajattelemaan Jeesusta ja Jumalaa,vaikka en olekkaan mikään uskovainen tai kuulu kirkkoon.
Mutta omalla tavallani uskon heihin eli rupesin mielessäni sanomaan: Jeesus rakastaa minua,tiedän sen,koska raamatussa sanotaan niin.Sitten rupesin lausumaan isä meidän rukousta jne eli kaikki liittyi Kirkkoon,Jumalaan ja Jeesukseen.Ja positiivisia ajatuksia muutenkin ajattelin ja sitten ajattelin myös että minua ei paha saa.
Heräsin ekalla kerralla siihen että huusin aika kovaa en nyt ihan tarkkaan muista mitä,mutta jotain Jeesukseen liittyvää oli.Ja toisella kerralla en huutaen herännyt,mutta aika hikinen olin,kun jo toistamiseen näin tuon kamalan unen.
Kurkkuuni sattui herättyäni yöllä ja ääntä ei todella tullut kovin paljon eli mitäköhän tämä uni oikein tarkoitti?
Nyt onneksi en ole kamalia unia nähnyt,mutta mistä sitä tietää koska nekin taas tulee kiusaamaan.