Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2228387 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1200 : 07.06.2010 14:41:29 »

^Heh, unet on kyllä oma ihana kahjo maailmansa. Cheesy Grin
Pisti silmään; taidat saada pidettyä kiinni kaiteesta vaikeissakin elämän paikoissa (tai jossain tietyssä nyt) ja suoriudut paineen alla vieläpä loistavasti. Smiley Jos yhdessä piditte kiinni, vahva tukiverkko tms.? :Smiley

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Mä nukun tosi sikeästi, enkä herää hevin. Uniin tulee usein todelliset tapahtumat kuten pissahätä; etsin unissa vessaa ja löydän etsintöjen jälkeen jonkun niin törkyisen johon ei voi mennä.. Smiley vauvanitku, unessa saatan koittaa auttaa mutta itku vain mystisesti jatkuu Grin Saatan nukkua pommiin koska hälytysääni on unessa musiikkia (tai unissani sammutan sen). Koko viime yön vatsakipu tuli uneen niin että näin unta jostain vatsasta törröttävästä jutusta jolla oli jokin merkitys joka liittyi kipuun  :Smiley samalla kun penäsin jotain poliittisia päätöksiä.. Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1201 : 07.06.2010 20:48:41 »

  Indiima
  Alku uni liittyy ilmeisesti työhön.Jonkinlaista pettymystä,onnistunutta työtä,mutta myös jostain asiasta vihankin tunnetta.

Jatko unet,olisivatko päivän,päivien tapahtumista koosteita.
Olit paras laulaja,selkeää unen kertomaa vahvasta tunteesta "minä olen minä" ja hyvä sellaisena.
Elät vahvasti elämääsi,et sivusta katsojana.(esiintyminen)
Lapsuuskin vilahtaa unessa,kuin tempoisit sitä koiranpennun muodossa,koittaisit rauhoitella itseäsi.
Jotakin harvinaisempaa asiaa koitatko tarkentaa valokuvaamaalla,muistoista kumpuavaa...Lintu kuin kolmio...Samoja asioita, kuin luku kolme..uutta..uusiutuvaa...muutosta,joka on tulossa,ei tiedossa vielä,koska lintu oli lennossa,et saanut linnusta kuvaa.

edit,huom.myös taivaaliset kolmiot ja peräätyvät..
Tuo lintu juttu viittaa useampaan asiaan,kun tuli tuollaisena...
Jäi vähän sekavaksi tämä selitys,ole kärsivällinen Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.06.2010 21:24:42 kirjoittanut sansai » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1202 : 08.06.2010 11:48:58 »

Harvoin unista tälläinen tunne tulee, mutta tämä oli jotakin aivan uutta. Ensinnäkin kaksi unta kertoi samasta tuntemastani henkilöstä, joka aikoinaan oli minulle hyvinkin läheinen, nyt hyvä ystävä...

Ensimmäisessä unessa olin kiinteistövälittäjän kanssa arvioimassa hänen kotiaan. Hän ei ollut kotona, talo oli sellainen kuin oikeastikin on, mutta pihalla vaja olikin suurempi ja sen sisällä oli hevosia liekassa, kolme molemmilla puolilla. Välittäjä meni oikealla puolella olevien hevosten luokse, katsoi, että seinissä on laitonta purua. Tätä purua tippui maahan ja se pelästytti ensimmäisen hevosen, joka oli nuori kaunis tumman ruskea hevonen. Sen vieressä oli ruskea suurempi kokoinen, rauhallinen hevonen.

Olin rakennuksen toisessa päässä ja sanoin välittäjälle, tule pois, anna hevosten olla. Välittäjä yritti rauhoitella hevosta, mutta sai sen hermostumaan enemmän. Jostain syystä hevoselle ilmaantui satula, joka roikkui sivussa, välittäjä otti sen pois ja satula tuli uudelleen. Minä jo hermostuin ja sanoin tule pois. Hän ei kuullut, lopulta hevonen kaatui, välittäjä jäi sen alle ja toinenkin hevonen sotkeentui liekaansa ja muistan, kun juoksin ja huusin olen tulossa. Olin hyvin häpeissäni itsestäni, kun en ollut mennyt auttamaan, seisonut vain avuttomana vieressä. Tähän heräsin.

Toisessa unessa menin vankilaan katsomaan erästä pientä tyttöä, joka oli huostaanotettu, juttelimme aikamme ja sen jälkeen menin vankilaan tapaamaan tätä ystävääni. Hän tuli minua vastaan oli todella huonon näköinen. Harmaa väriltään, iho roikkui hänen päällään ja näin, että nyt oli asiat huonosti. Vein hänet pihalle ja hän nojasi seinää vastaan. Laitoin käteni hänen sydänchakran päälle ja aloin parantamaan häntä, hän ohjasi toisen kätensä juurichakran päälle ja se energia oli niin pahaa, kuin vain olla voi. Minun itsenikin oli jo paha olla, ehdottomasti vaikein hoito, jota olen oikeastikin antanut ja heräsin. Mutta tajusin, että vaikka herään hoito jatkuu, aivan kuin kaukohoitaisin häntä oikeastikin ja hänen chakransa todella olivat huonossa kunnossa.

Mutta kun mietin asiaa en ollut lainkaan varma oliko hän se jota todellisuudessa hoidin. Outo uni todellakin. Mitä se teille kertoo?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1203 : 08.06.2010 11:54:19 »

Kovasti kuulostavat Minuuden haasteilta. Ensimmäisessä on kyse kenties ystävästäsi - talo (Minuus) on muuten hyvässä kunnossa, mutta jokin kohta rapisee ja pelästyttää hevoset. Hevoset symboloivat tässä kenties mieltä (vauhko) ja Korkeinta Itseä (rauhallinen). Mieli sekoaa täysin, kun minuudessa jokin kohta on heikompi, kun taas Itse tietää, ettei tässä ole mitään hätää. Kuitenkin Itse jää unessa taka-alalle. Kiinteistövälittäjä voisi olla ystäväsi itse, joka yrittää korjata tilannetta, mutta jääkin vauhkon mielensä alle. Sen sijaan, että hän olisi antanut hevosen (mielen) rauhoittua ja kääntynyt rauhallisen hevosen (Itse) puoleen, hän jää vikuroivan hevosen luo ja tallautuu jalkoihin (mieli ottaa ylivallan, ilmenee esim. stressinä tai paniikkina valve-elämässä). Sinä tietysti näet koko sopan ja sen, mistä siinä on kyse ulkopuolisena henkilönä ja unessa harmittelet, ettet mennyt auttamaan vaan huutelit kaukaa neuvoja.
Pitäisikö tarjota ihan fyysisesti auttavaa kättä tai olkapäätä tälle henkilölle? Kysellä kuulumisia?

Toisessa unessa ollaan vankilassa ja siellä on lapsi. Tämä kuvastaa minusta suoraan sisäistä lasta, joka on vangittu eikä pääse vapaaksi. Autat parantamalla sydän chakraa ja ottamalla osan tuon lapsen taakasta harteillesi.
Jälleen uskoisin sen viittaavan tähän ystävään, joka tarvitsee apuasi.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1204 : 08.06.2010 18:24:35 »

Unessani olin bileissä isossa talossa. En ole varma, oliko talo omani vai jonkun toisen. Bileissä oli paikalla älyttömästi ystäviäni, nykyisiä ja jo unohtuneita. Kaverini 16-vuotias pikkusisko flirttaili häpeilemättömästi miehelleni ja heilutteli viehkeästi pitkiä ruskeita hiuksiaan. Olin erittäin närkästynyt, mutta en sanonut asiasta mitään.
  Puolenyön jälkeen bilettäjät tahtoivat lähteä baariin. Kaikki olivat hermostuneita siitä, että kaverini pikkusiskon pitää jäädä kotiin, koska hän on alaikäinen. Tiuskaisin, että hän on jo nukkumussa. En tosin edes tiennyt, oliko hän nukkumassa. Kävin pihalla ja kun tulin takaisin, olivat lähes kaikki jo lähteneet baariin.

  Menin terassille seisomaan, kun pihaan ajoi yllättäen sininen auto, jossa oli 2 ihmistä, jotka hohtivat ajoittain sinistä valoa. Ajattelin, että heidän täytyy olla jotenkin pyhiä. He tulivat ulos autosta ja näyttivät etsivän jotain. Yritin puhua heidän kanssaan, mutta he vain hymyilivät minulle, eivätkä halunneet puhua kanssani. He hakivat jonkun juhlijan sisältä ja lähtivät pois.
  Hetken päästä tuli toinen, isompi sininen auto. Sisällä oli monia toogiin pukeutuneita miehiä ja naisia, jotka hohtivat sinistä todella kirkkaasti. "Herranjestas, nuohan ovat siis todella pyhiä ihmisiä!" ajattelin ja pompin innosta. Ihmiset tulivat ulos autosta ja toivoin, että he olisivat ottaneet minut mukaansa. Sanoin heille: "Mä oon sillai aika kehittynyt henkisesti." Yksi naisista kääntyi puoleeni ja hymyili hieman huvittuneena. Hän sanoi: "Olethan sinä jo avautunut henkiselle kehitykselle, mutta sinulla on se ongelma, ettet osaa soveltaa Jumalasta saamaasi tietoa käytäntöön. Lisäksi olet aivan liikaa kiinni petipuuhia koskevissa ajatuksissa." Yritin jatkaa: "Niin, mutta kun olen alkanut aistia ja ymmärtää kaikenlaisia erilaisia energioita. Olen tosi herkkä niille nykyään!" Ihmiset vain hymyilivät minulle hyväntahtoisesti ja hakivat jälleen jonkun talon sisältä mukaansa.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #1205 : 08.06.2010 19:41:25 »

AthaMaarit, niin ehkä se on juuri niin, mutta pelkään hieman, että hän on nyt vanginnut tuon vauhkon mielensä ja se ei ole kaikkein paras ratkaisu.

Olen hoitanut häntä aikoinaan hyvin paljon, kannatellut enemmän kuin montaa muuta. Selvitin asiaa ja ilmeisesti olen ohjelmoinut hänelle jonkinasteisen jatkuvan hoidon ja nyt hän on taas askeleen vahvempi parantuakseen. Mietin vain mitä tuo juurichakra merkitsi, en ole aistinut moista energiaa koskaan ja aika paljon sitä on tullut aistittua kaikenlaista.

Yritin jos soittaa hänelle, hän ei vastannut, laitoin viestin. Huoltahan tuollaiset unet aiheuttavat. Sitä miettii miten toinen voi vaikka olenkin kuullut hänestä viimeksi viime perjantaina, joten asiat eivät ihan niin huonosti voi olla.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1206 : 08.06.2010 19:43:25 »

Hyvin selkeä viesti eli henkisiä oppeja nyt käytöntöön. Unen alussa henkisen kehityksen tasostasi unessa itsessään kertoo se, että olet mustasukkainen ja vihainen - annat egon määrätä sen sijaan, että sanoisit vaan ystävällisesti nuorelle ladylle, että on sopimatonta flirttailla ja että luottaisit mieheesi ja olisit rauhassa Smiley Tämä voi olla suora viittaus siihen, että valve-elämässä on nyt tilanne, jonka ego on ottanut haltuun ja johon tarvitaan nyt henkistä, Korkeampaa näkökulmaa Smiley

Henkiset pyhät ihmiset sitten hymyilevät sinulle, että "hyvin menee joo, mutta vieläkin parempaan pystyt!"
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1207 : 09.06.2010 11:26:09 »

Tästä unesta on jo pari kuukautta, mut jotenkin sen merkitys vaan tuntuu kasvavan, kun muissa unissa on ollut viittauksia tuohon epäonnistumiseen  Grin

Unessa mulla oli isoja kasoja erivärisiä marjoja ja hedelmiä, joista mun piti keittää pienellä kattilalla väri kerrallaan sateenkaari -eli maalata se (pienellä sudilla).
Tärkein väri oli punainen-se piti tehdä mansikoista. Ilman sitä ei sateenkaari tulis onnistumaan.
Mansikoista kuitenkin hävis kerta toisensa jälkeen väri. Ja koko ajan sai aloittaa uudestaan.

Kaukana näkyi uhkaava musta taivas joka hitaasti, mutta varmasti oli tulossa päälle. Paniikki oli lopussa jo melkoinen, kun tiesin, etten ehkä saa kaartani tehtyä ennen tuota myrskyä  uglystupid2 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1208 : 09.06.2010 17:32:20 »

     Eppana hei.Mietin voimakasta untasi...
Tummat pilvet taivaalla,millaista uhkaa voisit kokea?Esimerkiksi omien tunteiden pelko,omia viettejä,kenties riitojakin.
Hedelmät ja marjat ovat elämän iloa,mukavia asioita,voivat hyvinkin viitata myös seksuaalisuuteen,mansikat makeimpana,punaisina,joiden väri hävisi.
Maalailit sateenkaarta,elämäsi sateenkaarta,suuremman onnen maalailua,täyttymystä.

Keittelit kuin elämäsi keitosta,hyvistä aineksista,joku asia,rakkaus,joku elämän suloisuus,ei muuttunut punaiseksi väriksi,häipyi sieltä.
Jonkinlaista elämän pelkoa,että väri haalistuu,ja jonkin,ehkä vanhankin kokemuksen pelkona pilvet siellä uhkaamassa.("uudet tuulet" vievät kyllä pilvet pois)  Smiley

edit.ehkä myös epävarmuutta,ettei jokin työ valmistu ajallaan..
« Viimeksi muokattu: 10.06.2010 02:24:31 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1209 : 09.06.2010 21:24:52 »

Näin viime yönä unta, että raahasin mukanani kuollutta lohikäärmettä...? Smiley (välillä se tuntui myös koiralta mutta oli kyllä lohikäärme)
Toin sen johonkin taloon, yhteen huoneeseen, ja siellä koira nappas lohikäärmeen jalasta kiinni ja rupes repimään sitä jalkaa irti. Silloin tuntui kuin lohikäärme olisi kuitenkin elossa vaikka se oli kyllä kuollut.. mutta erityisen raadolliselta tuntui, kun näin/tunsin oikein kuinka se jalka Nyljetään irti, tuntui kauhealta. Sad Mä pidin vaan sen päästä kiinni, se oli tehtäväni, en tiedä miksi, ja koira repi jalan pois. Tämän jälkeen kannoin vain jäljelle jäänyttä lohikäärmeen päätä, etsien sille soveliasta hautapaikkaa. Oli iltahämärä, tulin joelle/jonkinlainen koski ehkä siinä myös, ja ajattelin heittää sen sinne. Pääosin vesi oli tyyni mutta jotain kuohuntaa siinä myös oli. En kuitenkaan heittänyt sitä sinne vaan jätin rannalle. Ja lähdin, uni loppui..

Mitähän lohikäärme voisi symboloida?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #1210 : 09.06.2010 22:27:11 »

Metsänkeiju: Lohikäärme - taianomaisuus, "yliluonnolliset" voimat, neljä elementtiä(=luonto). Hyvin kokonaisvaltainen symboli siis, ehkä niinkin että tuntuu mahdottomalta. Liian suuria haaveita, täydellisyydentavoittelua? Tai toisinpäin, ei riittävästi uskoa omiin kykyihin?
Lohikäärme ja koira ovat kiinalaisessa horoskoopissa toistensa vastamerkkejä. Lohikäärme voisi edustaa idealismia, koira (liikaakin) realismia.

eppana: Kannattaa ehkä varmistaa että juurichakran asiat ovat kunnossa?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1211 : 10.06.2010 02:53:45 »

   
   Metsänkeiju!Lohikäärme,kuin sisäinen taistelu,joka on voitettu,kuolletettu väkivalloinkin.Mielipahaa,kuin jotakin olisi nyletty elämästä pois.Sinun tehtäväsi pitää lohikäärmeestä kiinni,kuin tarve tai pakko hyväksyä vain ,joku asia.
Et haudannut lohikäärmettä(asiaa,toivetta)jätit sen elämän "virran varrelle"
Hämärä unessa,surun tunnetta....virtaava joki..voimakasta elämää,kuohuineen(tunteiden kuohuntaa)

Lohikäärmeet verrattain harvinaisia,ovat useimmiten enneuniin kuuluvia voimakkaita symboleja.
Lohikäärme sinällään on hyvä symboli..kuin voitto,kun on kukistuneena..

Olipa tosi hyviä tulkinta malleja tuossa edellä,heitin nuo omat mausteeni sekaan  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1212 : 10.06.2010 10:05:28 »

Lohikaarme tai drugpa=on luomisvoiman symboli-hyva, etta jatit paan joen rannalle, koska luomisvoimasi jaa kytemaan ja odottamaan sopivaa aikaa puhjetakseen kukkaan kun on oikea aika!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1213 : 10.06.2010 11:24:01 »

Kiitos sansai ja Hopeainen  smitten. Sain pohdittavaa Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1214 : 10.06.2010 13:24:47 »

Kiitos ihanista toisiaan täydentävistä tulkinnoista. smitten

Mä kun mietin, että mitä lohikäärme voisi mulle henk. koht. symboloida, ajatuksiin tuli rohkeus, vapaus, itsenäinen, aggressiivinenkin mutta ehdottoman oikeudenmukainen voima ja ennenkaikkea jostain pompsahteli päähän sana "luovuus". Smiley
Tajusin myös kun mietin sen väriä, että se oli musta mutta heijastui liilaan. Ikäänkuin lilaa heijastava musta, tai mustaan peittynyt lila. Ja liila/violetti on mulle henkisyyden väri..

Jäi sellainen olo, että raahailin mukana kuollutta idealismiani/luovuuttani, ja käytännön syistä mun oli nyt jätettävä se sinne rannalle, odottamaan parempaa hetkeä.

Koen luovuuden erityisen tärkeänä osana henkisyyttäni ja sen kehittymistä (lila), nyt en pysty sitä oikein toteuttamaaan (mustunut). Halusin pitää kovasti siitä kiinni, vaikka koira (realismi) repi sen (jalan="kulkuvälineen") irti. Ei tuntunut hyvältä, kuten oikeastikin olen nyt vähän olosuhteiden pakottama joka ahdistaa.
Myös oma käytös tuo ehkä osansa tähän.. -> kuten hopeainen sanoi, "Liian suuria haaveita, täydellisyydentavoittelua? Tai toisinpäin, ei riittävästi uskoa omiin kykyihin?" -tämäkin iskee.

Viime yönä sitten lentelinkin unessa. smitten En oikein muista muuta.. Ehkäpä lentelin oloni keveydestä, hyväksyinhän kai edellisyönä sen että lohikäärmeeni pää jäi nyt rannalle odottelemaan.. Grin Vai mistä lie :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: